четвртак, 28. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: Od rođendana do rođendana....

Zvezdice, 



Došao i taj dan....nekome je rođendan :))))). 
Od jutros na FB me dočakali baloni, cveće.... čestitke :))))))
Danas je rođendan i sinu jedne mame koja je noćas meni poslala čestitku međ prvima koji su mi čestitali....Malenom hrabrom Laviću želim sve najlepše



U rođendansku godinu ulazim sa Mesecom u Biku....u egzaktnom sekstilu Meseca sa  RxNeptunom u Ribama....Već sam "zamlata" što bi neko moj rekao, pa sada da budem i veća :))). Mesec je u trigonu sa RxPlutonom u Jarcu, sa RxSMČ u Devici....bar znam gde je IZLAZ :))) u slučaju opasnosti (RxJMČ u Jarcu)....
Ulazim u narednu rođendansku godinu i sa još jednim egzaktnim aspektom a on je Merkur u Lavu u trigonu sa (direktnim) Uranom u Ovnu!!! Biće provcata kada su ideje u pitanju, ko zna šta će mi sve pasti na pamet (Merkur), nešto novo i originalno (Uran). Uran je povezan sa astrologijom, i šta reći nego super :))). Venera i Merkur u Lavu su u širokoj konjukciji (separaciona), ali dovoljno je što su u istom znaku, mom znaku - Lavu <3 Venera u Lavu u nešto širem trigonu sa Uranom u Ovnu, nadam se da će da radi <3. Zbog dozvoljenog orbisa delovanja zakačio me je srećom i trigon (separacioni) Jupitera u Devici sa RxPlutonom u Jarcu....malo blagostanja neće faliti :))). Zakačio me je još jedan trigon Sunca u Lavu i RxSaturna u Strelcu separacioni ali dovoljno jak....nadam se!
Da, da ne zaboravim ove godine sam u podznaku Škorpija....blago meni :))), sa Marsom u Škorpiji u 1.kući :))). Nadam se samo da neću biti Mad Max :))), jer Mars ima kvadrat sa Merkurom u Lavu....ko će li to mene da naljuti :))). 






Veći deo dana Mesec će boraviti u Biku....Noćašnji kvadrat Meseca i Venere smo prespavali uglavnom, možda ima i onih koji nisu.....Ako niste prespavali, možda niste prespavali ni probleme kod kuće, probleme sa partnerom....sa kvadratom obično ide nervoza, sukobi, možda i svađe...Ako ste noć proveli negde u društvu možda se niste najbolje proveli....ovo je i emotivna preosetljivost, ma gde bili, ma šta radili.... Sunce je izašlo u 05:20 CET, a Mesec je negde posle svitanja krenuo sa aspektom trigona sa Jupiterom.....lepo raspoloženje od ranog jutra. Radost, sreća....uspeh....Ja sam je već osetila :))). Sačuvajte tu energiju, jer posle podne kreće kvadrat Meseca i Merkura, posle kvadrata sa Venerom opet energija sukoba, nervoze, sada i u emotivnom smislu ali i u komunikaciji, pre svega sa ženama. Međutim problemi i u razmišljanju, donošenju odluka. Za kraj ovog dana jedna ne tako dobra opozicija. Mesec u opoziciji sa Marsom.....probudiće one nemirne i nervozne karaktere, doneće još nervoze, posebno u muško ženskim odnosima. Impulsivne reakcije.....
U 20:16 CET Mesec prelazi u Blizance.....a ja odoh da slavim.....


Svaka nova godina
je slatka nepredvidljiva
u danima budućnosti
hiljadu mogućnosti



Нема коментара:

Постави коментар