недеља, 31. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: Mesec trigon Neptun...."Sanjam te još"...

Zvezdice, 


Stigli mi do kraja Jula....burnog leta dvehiljadešesnestog...Smeši nam se Avgust....Nešto mirniji mesec bar što se njegovog početka tiče....Dolazi nam mesec u kome Saturn u Strelcu konačno kreće napred, ali će Merkur biti retrogradan (na to smo već navikli :). Mesec u kome ćemo imati samo jedan dugotrajni egzaktni aspekt Jupiter opozicija Kiron. Mars će KONČNO promeniti znak i preći će u Strelca. Mnogi će krenuti na put....na odmor.....Zvezde će sa nama kud god mi išli...:-). Ja pripremam mesečni izveštaj o zvezdama....mada sam lenja od jutros, lenja, pospana, budna još od 5h....luta mi se...Kako aspekti "kažu" pisaću ili noćas ili sutra rano ujutro...A zvezde danas....ovako:



Mesec je od jutros na 5* Raka....Mirno jutro...Mesec je "kod kuće", nedelja je dan za porodicu, i sve se slaže... Mesec od jutros nema niti jedan aspekt....Ja sam budna još od 05:00...Mesec u Raku je sada u mojoj 9.kući....traži da putujem, za sada to mogu samo u mislima...Lepo je aspektovan sa mojim Nat Neptunom (trigon) a ovaj aspekt će danas biti i tranzitni...Meni se danas jedu ćufte :))), ali ide mi se negde...ko zna kako će se rešiti ova dilema :)))

Kada si budan a Mesec kreće na počinak, Sunce se rađa...

Kasnije popodne (oko 18h)  Mesec će biti u trigonu sa RxNeptunom u Ribama, dve energije vode (Rak, Ribe) u energiji slaganja (trigon)... Krenuće ovaj aspekt sa svojim uticajem i psihološkim i u vidu događaja negde oko podneva....Taman kada se svi razbude, rasane, obave sve što je potrebno....Ovo je energija gde su:
Osećanja obojena maštom. Nema granica kada su osećanja u pitanju....granice rastače Neptun. Ovo je ona energija kada se osećanja prepliću, kada je nemoguće razaznati gde počinju osećanja jedne osebe i gde se prelivaju na neku drugu osobu.... Emocije kao sunđer...osetljivost na druge ljude i situacije. Osećanje samilosti jako. Pojačana intuicija. Duhovno povezivanje sa ljudima...


 
Ovo je i idealna prilika da se pobegne negde...na krilima mašte...
Bežanje od realnosti i realnog života...kroz kreativan i umetnički izraz. Blago umetnicima ovo je njihova energija. Mada ne moramo biti umetnici da bi osetili ovu energiju. U svakome od nas "čuči" neki umetnik.... Vreme je za muziku, boje, snove, ples.... Neptun nudi razne mogućnosti....Slikajte, crtajte, plešite, fotografišite....Uređujte dom (Mesec)....
Ovde je prisutna jaka energija vode - Škorpija, Ribe...Izađite negde pored vode. Ovo je i jaka energija duhovnosti, obiđite neki verski hram... Ili neki salon lepote i uživajte....
Ovaj aspekt favorizuje snove... Da li ste sanjali noćas nešto? Da li se sećate sna?

Najlepše se osećam kada spavam. Bar tada mogu da sanjam.
Merlin Monro
 
Naši snovi mnogo govore o nama.  
O našoj javi pre svega... Ono to nam se događa u svesnom budnom stanju ostane zabeleženo negde u mozgu... i to zapisano ponekad sanjamo. Naravno ponekad malo doterano, začinjeno maštom, željama, nadanjima... U snu izmenjena stvarost rekla bih. Ali često sanjamo i nešto što nigde nije zabeleženo i nema veze ni sa prošlošću ni sa sadašnošću... e ti snovi su interesantni.... i uvek se pitamo šta nam poručuju?

Ali, ja sam sanjalica. Verujem u nestvarno. 
Verujem u ono "ali" svaki put kada mi kažu da se ne zavaravam. 
Jer nemoguće postaje moguće, ako dovoljno želiš.  
Đorđe Balašević

Psiholozi su vekovima istraživali snove. Posebno je interesantno tumačenje snova. Frojd je jedan od njih, Jung takođe. Jung negde kaže: "Učite što je moguće više o simbolizmu, a sve to zaboravite kad analizirate san".... Kako god.... tek snovi su psihološki fenomen oduvek....izmenjeno stanje svesti...
Postoje ljudi koji kažu da nikada ne sanjaju... Ne verujem u to... sanjaju samo se ne sećaju svojih snova. Tako da mnogo teže od tumačenja snova je sećanje na snove..... 
 
Čovek nikada ne sme prestati sanjati. San je hrana duši, kao što je jelo hrana telu. 
Vrlo često u životu vidimo svoje snove izjalovljene i svoje želje osujećene, 
ali treba da nastavimo da sanjamo, jer, u protivnom, naša duša umire. 
Paulo Koeljo

 
Da li ste čuli za hvatače snova....
Ja sam ih prvi put videla u Americi u jednom Indijanskom rezervatu u Oregonu... I zaboravila sam na to... U poslednje vreme ih često viđam na raznim mestima... I meni je to jako lepo... Uvek nešto naučimo od drugih kultura i naroda... I eto prilike da oni koji kažu da ne sanjaju, ili oni koji se ne saćaju svojih snova da "uhvate" svoje snove....
 
 Kad bi znala kakvi su mi snovi , nikada me ne bi pustila da spavam tako dugo.
Đorđe Balašević
 
I to je sve od današnjih Mesečevih aspekata.Mirno jutro, miran dan....mirno veče...Bar kada se radi o energiji Meseca i njegovog uticaja na naš život, osećanja, raspoloženje!!!
Na kraju dana izdvajaju se dva aspekta koja će sutra u Ponedeljak 1.Avgusta biti egzaktni:
01.Avgust 06:08: Venera trigon Uran
01.Avgust 19:49: Sunce trigon Saturn
Ovi aspekti kod mnogih od vas mogu vršiti uticaj i danas. Oba su lepa (trigon), dakle mir sa vama :)).
 
 
 "Sanjam te još"...
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар