субота, 13. децембар 2014.

Jedan je Čola .....Moć pozitivne energije....

foto - Željka Dimić Naxi radio

Juče sam pisala o pozitivnoj energiji jednog aspekta - Moć pozitivnog mišljenja... i istog dana, iste noći zapravo taj uticaj sam osetila na delu...
Na svom zidu na FB prijateljica je postavila video i napisala:  
Jedan je Čola :-))) i jeste Jedan je...:-)))

"Gorela" je Arena u Beogradu sinoć....gorela je i vatra na sceni...a vatru je zapalio Zdravko...





Gori vatra... ...♫ ♥ ♪ ♫...
Gori jos i sad, ovdje pored nas
vatra ljubavi, sto zapali smo je mi
sve je veci plam, sve je veci sjaj
sve je blize dan kada recicemo da


Sinoć je Mesec bio u Devici...u egzaktnom trigonu sa Venerom u Jarcu....
foto-r-ristic
Jaka ženska energija... 
U publici naravno bilo je najviše žena: devojčica, devojčurka, devojaka, majki, baka...devojčica od jedva pet šest godina do nekih vrlo zrelih žena koje su sigurno i nečije bake... Kao Ivana iz Zdravkove pesme Čaje Šukarije....rasle i porasle....:-)))..."Znam ja ko si ti, i znam odakle si"...♫ ♥ ♪ ♫... i sve su bile Krasive...:-)))



Ja se zovem Ivana, a tata me zove zlato
rekla sam sebi, kad porastem,
udaću se za tebe, zato rastem i rastem
i jedva čekam da porastem.

Ivana je odavno porasla....ali i neke devojčice iz tog doba :-))). Sinoć smo mogli da vidimo unuku, ćerku i baku zajedno....divno :-))).
foto-m-mitrovic

Naravno da je bilo i muškog sveta :-))  
Mars u Vodoliji ohrabrio je mnoge muškarce da zajedno sa njihovim sestrama, devojkama, ženama i pevaju i igraju u sav glas i stas :-))). Bilo je divno i gledati i učestvovati u toj energiji....





 Kada se energije udruže.....
foto-m-mitrovic
Prošle noći su na nebu Sunce i Merkur bili zajedno u energiji pozitivnog Strelca, a oni tako zajedno u trigonu sa RxJupiterom u Lavu...
Ponovio je (retrogradan Jupiter) Zdravko uspeh u koji niko nije sumnjao ali i nadmašio neke predhodne koncerte....i svojom harizmom i moćnom energijom kojom je vadao na sceni... Mada je ta energija očigledno bila i oko njega... muzičari, plesači, organizacija....i ispred njega....publika!!!
 Napisala sam negde na Blogu ranije...."što je lepo treba i da se ponovi" (Retrogradni Jupiter). 





"Oe, oe , o..Bom , bom...Vatra i barut smo"...♫ ♥ ♪ ♫...
foto-r-ristic
I ponovilo se....Samo četiri dana od kako je Jupiter krenuo unazad... Dogodio se Čola :-))).  
Nekada davno 1978. godine harao je "Putujući zemljotres"... Zdravko i Lokice :-)), sinoć je to bila "Vatra i barut"... Nisu bile Lokice...bili su plesači sasvim drugačiji ali i vreme je drugo :-)))


 

"I kao da si, da si, da si anđeo"...♫ ♥ ♪ ♫...
Ja slikala :-)))
Ali sve ostalo je isto...isti Zdravko, iste pesme, mada naravno bilo je i novih, ista ljubav između njega i publike....sve se ponovilo (RxJupiter u Lavu)....
Pomogli su Sunce i Merkur u Strelcu trigon Jupiter u Lavu, egzaktni trigon Meseca i Venere, sekstil Venere i Neptuna...."i kao da si, da si, da si anđeo"...♫ ♥ ♪ ♫... U nekom trenutku i sam Zdravko je izgledao kao anđeo.....:-)))
Sinoć su RxJupiter u Lavu i Mesec u Devici bili u 1.kući (Beograd)...Sunce, Merkur u Strelcu i Venera u Jarcu u 5.kući....i kako da ne bude divna energija...energija uživanja, zabave, lepog raspoloženja, moćne pozitivne energije (trigoni)....I Zdravko i publika bili su u elementu u svakom trenutku disali su kao jedan....
Venera sekstil Neptun dodali su čaroliju, romantiku, zaljubljenost, ljubav... sve uz divnu muziku i pesmu... Mesec i Venera u trigonu...ženska energija, ćerke i majke, unuke i bake zajedno, lepota, harmonija, šarm, umetnost, kreativni ritam....Pevala je publika zajedno sa živom legendom od prve do poslednje pesme....
Počeo je sa Esmom :-))), blago Esmi :-))...

Kakva je to pjesma
sto se cuje svud
to je pjeva Esma
zbog nje ja sam lud


"Čija je ono zvijezda" ...♫ ♥ ♪ ♫ - Tvoja :-)))
Tako blizu....Ja uslikala :-))
Nastavio sa meni omiljenom "Ti živiš u oblacima mala" :-))) i odmah za njom još jedan "moja" "Čija je ono zvijezda" i u nekom trenutku okrenut "baš prema meni" :-))) otpevao baš taj refren :-))...
Naravno da nije moglo bez ....
"Zagrli me oko vrata
oluja se dize,
ne moze ti vjetar nista,
ako pridjes blize"...

 I kao da je cela Arena bila jedan veliki zagrljaj :-)))



Noćas je Zdravko održao koncert za pamćenje....
Kako drugačije šarmantni Blizanac (Sunce i Merkur u Blizancima) sa podznakom Škorpija...vatrenom dušom Mesec u Ovnu (konjkcija sa Jupiterom u Ovnu)....Venerom u Raku....nikakvo čudo što ga žene obožavaju... 
Sinoć je RxJupiter bio "preko" njegovog Plutona pokrenuo energiju, ali i RxUran preko njegovog Meseca i Jupitera....Da, Gorela je vatra kao u njegovoj pesmi...

I na kraju..."Noć mi te duguje"....♫ ♥ ♪ ♫




"Takav sam čovjek,
noćas i dovjek... zbog tebe"....

Ja uslikala...:-*


Noć mi te duguje  

 

Beograd 12.12.2014.:

 




Нема коментара:

Постави коментар