четвртак, 23. јануар 2014.

Prošlost ili budućnost pitanje je sada???

Prošlost ili budućnost?


Mesec je kao i juče u Vagi....
Ko još voli da bude sam kada je Mesec u ovoj energiji.... 



Zvezdo moja....

"Večeras si se obukla u boje meseca.....i noć će biti ljubomorna na tebe... 
ovo veče je prekretnica, ostavljaš svoju prošlost...
 da bismo ti i ja postali jedno.... želim da me opiju tvoji poljupci....
 i da ostanem u tvom zagrljaju... 
želim da izgorim od tvoje ljubavi ZVEZDMO MOJA"....

♪ ♫ ♥ ♪ ♫

Iz zvučnika ide pesma mladog Grčkog pevača....a ja vam pišem o današnjim zvezdama na zvezdanom nebu....

Da, Mesec u Vagi.....neće da budemo sami.... ali život ponekad ima svoj plan... Već sam negde na stranama ovog Zvedan(in)og dnevnika napisala da nije najgore što može da nam se dogodi biti sam... Biti sam nekada je jako dobro... 

Ali Mesec (u Vagi) danas baš insistira na druženju... 
U trigonu je sa Merkurom u Vodoliji, pa insistira makar na razgovoru, pisanju....razmišljanju. I to je to.... niste sami tu su vaše misli... tu je telefonski razgovor sa majkom (Mesec), rođakom (Mesec)... negde prijateljicom, prijateljem.... tu su i poruke, pisma, komunikacija (bilo koja)....a tu su i iznenađenja, nešto neobično, drugačije (energija Vodolije)... Merkur taj naš glasnik obojen je ovom energijom....
Ali.... još jedno ali....Mesec je i u konjukciji sa Marsom u Vagi.....neki nemir, višak energije, nesporazumi u najavi... i kao da je bolje biti sam... jer Vaga je dvoje, Vaga su oni drugi preko puta nas...partneri, emotivni, poslovni, prijateljski..... Da bolje je biti u svađi sa sobom nego sa drugima...:-))). Jer ova energija, ova konjukcija donosi razadražljivost, svadljivost....neku zapaljivu atmosferu....u najboljem slučaju samo nervozu....

A Sunce je okrenuto budućnosti....
Sunce je danas već na 3* Vodolije....polako plovi oblacima napred....NEGDE! Gde, to samo vi znate... a ako i ne znate možda pomogne to što ćete videti u kojoj je kući ovo Tran Sunce i koje aspekte pravi sa vašim Nat planetama.... Mene ono hoće da izvuče iz kuće....(nasuprot je mog Nat Lavovoskog Sunca u kući karijere).... i kao da mi kaže budućnost je u poslu.... vlada kućom prijatelja, budućnost su prijatelji, vlada i nadama, željama, idejama..... i tu je budućnost....Sunce je i muškarac...i kao da kaže prepusti se....odavno je pružio ruku....

Iz zvučnika se i dalje čuje pesma o zvezdi.....

♪ ♫ ♥ ♪ ♫
...."pusti da ti milujem kosu... i dođem u tvoje srce.... 
koliko volim sve što je u tvojoj blizini... moj noćni poslu....
zvezdo moja....
na miris jasmina mirišeš slatkišu moj.... 
i ljubavno putovanje će sa tobom da krene....
ova noć je proslava....večeras si moja.... a mesec pusti da posmatra"...


I Merkur hoće u budućnost....
Koliko sutra Merkur u Vodoliji biće u egzaktnom trigonu sa Marsom u Vagi, to već znate nagovestila sam u nedeljnoj prognozi....Um (Merkur) ide napred u budućnost (Vodolija)....vodi sa sobom i Marsa (energija) vodi napred naše veze, odnose, partnere... ili nagoveštava nove veze i odnose....Svejedno kako tek ide napred ka BUDUĆNOSTI.... vodi i vuče i nas.... 


Sa ovakvim Suncem i ovakvim Merkurom budućnost i jeste primamljiva, budućnost i jeste opcija...ALI....
 

Venera hoće prošlost....
Zagrljaj prošlosti...
I ona, Venera bez sumnje hoće da se druži....to je njena osnovna energija....i ona voli u dvoje....(ili više samo nek je društvo). Ipak u zagrljaju sa Plutonom (konjukcija) to je više priča za dvoje, jer troje je već gužva :-))). Magnetski je privlači Pluton.... Prošle nedelje sam nagovestila ovaj susret... Sada su Venera i Pluton već poprilično blizu zakazanog sastanka (31.Januar)... na samo 3* jedan od drugog.... na nišanu...odmeravaju snage... "ubijaju" pogledom... i pitaju nas kuda si krenuo (krenula)?
Ovu energiju smo već imali u Novembru 2013.... Sada je ova energija mnogima od nas došla na "naplatu" - na svođenje računa.... i emotivnih i finansijskih.... Ne čudite se....gde je Venera tu JESU emocije, ali tu su i finansije.... 
"Zagrljaj prošlosti"....
Šta nudi ova energija..... strast pre svega i životnu i fizičku. Venera želi ljubav, romansu, zadovoljstvo, poljupce, nežnost, milovanje, igru, ples, lepotu..... Pluton joj se smeje u lice.... on želi strast, on želi da oslobodi Veneru stega, želi da proradi vulkan strasti i želja... on donosi tajnu, intezitet, potrebu za promenom, vraćanjem na staro (i to je negde promena), on želi regeneraciju, želi da nešto "umre" da bi se ponovo rodilo, možda zato i vraća u prošlost....
U sve je umešana i energija Jarca.... pa je tu i doza hladnoće, možda sada već negde pada sneg ili je sneg u najav...., tu je i ozbiljnost, odgovornost za sudbinu, prosto traži da preuzmemo i odgovornost i kontrolu nad svojom sudbinom.... Tu je i ova crno-bela fotografija strasnog zagrljaja....
Ali kako? Kako kada ovaj uspavani vulkan (Pluton) proradi....kuda se sakriti od užarene lave... Može li da se izbori energija Jarca sa ovolikim intezitetom... Može li ohladiti bar malo uzavrele strasti.... Odgovor će stići uskoro, možda ga neki od nas već imaju.....
Savet: Ne opirite se prošlosti, ali nedajte joj ni da vas spreči da idte dalje...Polako... ni Rim nije izgrađen za nekoliko dana....polako, bez panike....


I prošlost i budućnost...
Izabrati stranu....
Sunce u Vodoliji je u kvadratu sa Mesečevim Čvorovima... i Južnim i Severnim... Još jedna dilema okrenuti leđa prošlosti i krenuti u budućnost, ili pustiti da prošlost dovrši svoje a da budućnost čeka na nas?.... 
U svakom slučaju ovaj aspekt - KVADRAT traži akciju, on želi napred....želi da nas izvede iz zone udobnosti (Južni Mesečev Čvor u Biku - prošlost) i da nas natera da krenemo u promene i regeneraciju (Severni Mesečev Čvor u Škorpiji - budućnost).... a sve uz jasnu podršku Sunca u Vodoliji....koji zrači energijom promena...



I sve bi bilo dobro da nije....
Još prošlosti....
Prošlost nam prosto neda mira....za neki dan ali već i sada "radi" imaćemo još jedan egzaktan aspekt. Retrogradni Jupiter u Raku biće u opoziciji sa Plutonom u Jarcu....I ovaj aspekt smo već imali u Avgustu 2013., a ja ga se nerado sećam...samo od prošlosti se pobeči ne može... Ali može se konačno staviti TAČKA na nju....ovo je samo još jedna šansa i prilika....tako shvatite ovaj aspekt, tako je najbolje verujte.... Verujte u dobro i dobro će biti...
Nikako da predahnemo od tolike prošlosti oko nas.... Znam, bez prošlosti ne bi bilo ni nas....ok, to je činjenica, ali ovolika energija vaćanja unazad može mnoge od nas da zaustavi u nekom vremenu....a da budućnost bude sve dalja i dalja....Predstoji nam svojevrsni hod po žici u narednom periodu....OPOZICIJA.
I tu nije kraj....jer retrogradni Jupiter će naravno biti i u opoziciji sa retrogradnom Venerom. Dakle jedan zagrljaj (konjukcija) Venere i Plutona i dve opozicije Jupitera sa zagrljenim planetama... Poslednju opoziciju Venere i Jupitera imali smo u Novembru 2013., dakle relativno skoro.... Napisala sam tada "ko želi veće izgubi iz vreće", spominjala različite ciljeve....ma pročitajte neće škoditi :-))). Sada je situacija nešto drugačija, Venera i Pluton su mnogo bliže nego tada...
I kao što vidite ovaj zagrljaj nema mira....u celu priču se upleo Jupiter!!! Buran kraj meseca....a ostaje i dilema prošlost ili budućnost???


"ali sada si tu.....rođen sam opet...moj početak i kraj...
celi život moj si samo ti....
ako si ZVEZDA...."



  Asteri mou

Zvezdo moja...




An eisai ena asteri

Ako si zvezda

 

 

Нема коментара:

Постави коментар