уторак, 7. јануар 2014.

Božićno jutro.... i jedan tranzt... Merkur konjukcija Venera...

Na Božićno jutro....

Mesec je u Ovnu... 
Mi sa njim.....motivisani svežim i novim početkom :-))... U vazduhu energija, entuzijazam, energičnost... ali i spontanost, impulsivnost, višak energije.... ubrzanje!

Današnji aspekti Meseca....
Dok ovo pišem Mesec se "opasno" približio Uranu u Ovnu .... srešće se na 8 stepenu za nekih sat vremena... šta će to za nas značiti? Pojačano emotivno uzbuđenje, iznenađenja, neobična iskustva...Kasnije danas jedna opozicija ... Meseca i Marsa u Vagi ....suzdržite se danas, i mi koji slavimo i svi vi ostali koji ste svoje praznike proslavili.... jer ova opozicija donosi najblaže rečeno nervozu... ali i svadljivost, nemotivisane reakcije, razdražljivost... da skratim SVAĐU uglavnom....zbog Marsa u Vagi uglavnom sa onima koji su nam bliski i sa kojima smo u nekom odnosu, emotivnom, poslovnom, prijateljskom....suzdržite se... I ovde nije kraj jer će Mesec imati i dva kvadrata jedan sa retrogradnim Jupiterom u Raku .... opet neki nemir, unutrašnji sukob, neslaganja... a ovde je RJupiter u Raku... gde je Rak tu je i porodica... i drugi kvadrat je Mesec sa Plutonom u Jarcu... provala osećanja (nešto kao vulkan - Pluton koji je dugo mirovao i onda krenuo da bljuje vatru i lavu...)....

Prilično napeto.... 
Ali ne mora da bude. Nemojte da prevrnete očima ...:-)), ali sada baš ovde ide ona moja rečenica ....mir i suzdržavanje će pomoći.... Hoće, verujte zam šta pričam....mislim pišem :-).

Još jedan zagrljaj (konjukcija) danas...

Merkur konjukcija Venera....
Retrogradna Venera na svom putu unazad zagrliće se (mada je već u zagrljaju) sa Merkurom na 23* Jarca. Pisala sam o ovom tranzitu u tekstu Zvezde u Januaru... 
Želja za razgovorom, pričom, pisanjem, komunikacijom veća nego obično....jer u konjukciji (planeta jedna pored druge, i tako zajedno vrše jak uticaj jedna na drugu).... Merkur - reč, glas, poruka, govor, komunikacija, misao sa Venerom - ljubav, emocija, lepota, zabava, želja.... Noćas su poruke zagušile mnoge telefone... I one cirkularne, i one posebne, i one emotivne, porodične, prijateljske....



U osnovi ova konjukcija nam donosi želju da komuniciramo... takva je svaka konjukcija Merkura i Venere.... različite su energije....znak u kome se konjukcija nalazi. Ova je u Jarcu... i sve je nekako ozbiljnije, "teže", tradicionalnije.... još nešto je posebno u ovoj konjukciji... jedna planeta je retrogradna. Da, Venera je retrogradna... i to u ovu našu priču unosi prošlost .... na mala ili velika vrata.... sve zavisi od okolnosti i ostalih aspekata.

Nešto lično....
I ako sam nagovestila šta ova konjukcija može da znači i donese.... ja sam se ipak iznenadila... valjda pod uticajem Meseca koji se noćas polako približavao Uranu (iznenađenja).... Božić je praznik praštanja... i sebi i drugima.... Opraštanjem ne možemo promeniti prošlost ali možemo lakše i lepše iči u budućnost.... Lakše reći nego učiniti... Zaboraviti je još teže... Nije ni to nemoguće, ali da se ne lažemo prilično je teško.... Ja sam od noćas na velikom iskušenju.... Mislila sam da sam zaboravila i oprostila.... Ne znam.... ali nešto nije u redu!!! 

Da se vratim našoj konjukciji... RVenere i Merkura u Jarcu....
Razgovarajte danas... razgovor ponekad oslobađa... sa sestrom, drugaricom, sa ženom od poverenja... ili drugaricama...  Neki običaji kažu da je danas dobro biti sa porodicom, u krugu porodice. Ok, budite, ali nekada su i prijatelji naša porodica.... Vi ostali koji danas ne slavite jedan poziv bi mogao da reši sve.. gotovo sve... 
Pozovite sestru, prijateljicu, drugaricu i pričajte, o svemu, pa i o prošlosti (retrogradna Venera), oslobodite se pritiska....naravno ako ga osećate... Ko bolje može da vas razume od nekog ko je već to (pre)živeo... :-). Družite se, radujte se.... I vi koji slavite, pozovite nekog vama bliskog i pričajte... Ne kažem da iznislite nove običaje ali ako osetite da vam treba ili idite u posetu ili pozovite nekog u posetu.... Ili prosto sačekajte sutra, jer kažu da je tada lepo ići nekom u posetu.... ova konjukcija (nešto malo slabija ali dovoljno jaka) trajaće i sutra....

I kada smo kod običaja....
Običaji kažu da na Božoć treba raditi nešto, nešto započeti što će doneti uspeh cele godine... Ja evo radim ono što najviše volim.... pišem :-). Delim sa vama nešto što znam ... Nadam se da ću to raditi još dugo, ne samo ovu godinu....


Evo dok sam pisala ovaj tekst..... dogodilo se ovo:
Namera mi je bila da uhvatim momanat kada bi pisalo 1. ooo ooo... ali eto zanela sam se po običaju :-))). 
Hvala svima koji ovaj Blog čitaju... redovno, povremeno, namerno, slučajno... Hvala svima :-))). Ovo mi je na današnji dan jedan od najlepših poklona.... Nadam se da ćemo se još družiti.... 


Ja sada odoh da završim Božićni ručak, drago mi je da sam i ovo jutro podelila sa vama...

Svi koji slavite:



Recite danas nekome.....:-)))

Something Stupid 


   


 





2 коментара:

  1. Hvala Vama puno od srca! Veliko je osvezenje imati ovako nesto, posebno za nas koji volimo astrologiju i uzivamo u njoj! Srecne praznike Vam zelim!

    ОдговориИзбриши
  2. A sad je vec 1001465... Ekstra... Najbolja si, draga! :*

    ОдговориИзбриши