четвртак, 9. јануар 2014.

Probudila se uspavana lepotica.... Retrogradna Venera i njeni sadašni i budući aspekti...

***Jedno vreme je bila po strani.... poput uspavane lepotice iz neke bajke u svom dvorcu.... Izolovala se (Venera) i sve posmatrala sa strane (nije pravila aspekte sa drugim planetama)... A dešavala se poprilična gužva u njenom komšiluku.... u kojoj jednu od glavnih uloga je imao Mars u Vagi (u znaku kojim inače ona - Venera vlada).... Ništa manje aktivni nisu bili ni Uran u Ovnu, i Pluton u Jarcu....




Neki zagrljaji, poljupci, razgovori....
Najpre je ova ledena pricenza 7.Januara "upala" u zagrljaj Merkura....Ja sam taj zagrljaj videla ovako:  ♪ ♫....Ljubavi moja prošla....kome li si dobrodošla....:-)))).... I šta je ona radila (još uvek radi zbog dozvoljenog orbisa delovanja)? Radila je ono što sa ovom energijom (retrogradna i u Jarcu) najbolje zna.... procenjivala je..... Pričala je, pisala, komunicirala, pevala.... o ljubavi...uglavnom o prošlim ljubavima.... Neke su se vratile na mala ili velika vrata, neke su pokušale da se vrate.... Ma kao da nije bilo ljubavi iz prošlosti koja nas se nije setila na ovaj ili onaj način.... Neko je to doživeo kao spas, neko kao podsećanje, neko kao MUKU... odkud ti kao sudbina...

Otkud ti ko sudbina
kad si davno mene ubila
otkud ti kad sam te sakrio
da te ne bih voleo

I nije ovo kraj... tek je početak...
Narednih dana retrogradna Venera biće više nego aktivna... rekoh već dugo je "spavala"... Negde je bila šćućurena, ušuškana i čekala svojih pet minuta.... Od danas ona je u dozvoljenim orbisima delovanja i uticaja sa Suncem u Jarcu....sve bliža je i tom zagrljaju (konjukcija)...., sa Saturnom u Škorpiji je u SEKSTILU (60* - lep aspekt)... ALI i u KVADRATU (90* - manje dobar aspekt) sa Marsom u Vagi...
Pre bilo koje priče ne treba zaboraviti da je Venera u Jarcu i da je retrogradna... Čak i da zaboravimo ona će nas na to podsećati još dugo.... Sve do 31.Januara biće još u retro fazonu, a do 6.Marta boraviće u Jarcu...DUGO!!! 

I šta će da nam se događa?
Šta bi zapravo moglo da nam se dogodi? Još ćemo neko vreme biti pod uticajem zagrljaja (konjukcije) sa Merkurom, već je krenuo uticaj drugog još snažnijeg zagrljaja sa Suncem... taj zagrljaj - konjukcija biće EGZAKTAN (tačan, najjači) - 11.Januara... Izaćiće sasvim na svetlost dana, ispod reflektora (Sunce).... biće obasjana u svakom slučaju i pogledu.... Možda joj u prvi mah neće biti baš najugodnije jer je već navikla na samoću, hladnoću, povlačenje.... ali brzo će se navići i mnogi je neće prepoznati.... Konjukcija Venere i Sunca je klasično DOBAR JAKO DOBAR ASPEKT... Pojačavaju se uticaji, osobine, kvaliteti obe planete i Venere i Sunca... a oni se VOLE... 
Šta nama lično može doneti ovaj aspekt?
Scenarija su različita....ali otprilike nešto ovako: U nekom trenutku možemo SHVATITI možemo doživeti blesak istine... ko je vredan naše pažnje, šta je ili ko vredan naše pažnje, šta je ili ko dragoceno u našim životima.... Shvatićemo šta je za nas BITNO, VAŽNO... šta je bilo zaboravljeno i sada "nađeno".... Podestiće nas ovaj zagrljaj (konjukcija) na NEKE IZGUBLJENE VREDNOSTI... a možda neki od nas pronađu IZGUBLJENO...., bilo da je to komad nekog nakta, ili nešto drugo samo nama dragoceno (ne mora to nakit da bude)... neki drugi bi mogli da pronađu svoju ljubav izgubljenu, da je se sete... biće onih koji će se vratiti - nekome... biće i onih koji će shvatiti da više nema povratka....


"Ravno, nigde brda, sve je ravno-
ravno mi je sve,
jer u tvome srcu vec odavno
drugi stanuje...
Ej, kad bi znala ti...
(kad bi samo znala ti)
koliko trebaš mi"...!


***Mnogi od nas bi mogli da pronađu svoj put do kuće (srca), neki će i dalje biti zarobljeni u prošlosti, neko će pronaći izgubljeno.....
(Ne znam u kojoj grubi ćete biti vi... sve ovo je ipak mnogo šire i nije tako jednostavno za prognozu... Jer koliko nas.... toliko i mogućnosti (scenarija).... Mnogo toga će zavisiti od položaja retrogradne Venere.... (pronaćićete je u kući koja je u Jarcu... tu je i Sunce sada, tu je i vaša PRIČA o retrogradnoj Veneri i njenim aspektima - tranzitima, ali i njenim aspektima sa vašim Nat planetama, što celu priču čini JEDINSTVENOM I SAMO VAŠOM) .... 


I neće da miruje RVenera u Jarcu....neće!!!
Venera SEKSTIL Saturn
Prvo će da se malo umiri i mi sa njom.... Jer imaćemo SEKSTIL (60* - lep aspekt) sa Saturnom u Škorpiji.... Umirujći efekat ima ovaj aspekt.... GENERALNO bi trebalo da svi osetimo neku ozbiljnost i odgovornost u našim odnosima i vezama....u našim emotivnim pričama (kakve god da su one, a sve su različite, kao što smo i mi različiti)..... Osetićemo emotivnu (Venera) zrelost (Saturn)... Ja sam ovaj aspekt nagovestila... ♪ ♫...."Ti me tako dobro znaš"........"opet sam probala da odem od tebe.....al' kao kući vraćam se"....


"Tolike godine su prošle, a gle nas
Ko nekad jako stežes me
ti me tako dobro znaš"...

Neke veze će se "srediti", neke obnoviti, negde će samo do nekog napretka doći, sve bi moglo da bude ozbiljnije, odgovornije, disciplinovanije.... Mnogi će se pitati JA PRVA.... ima li to veze sa ljubavlju.... očigledno da ima.... ima veze i potreba za sigurnošću....(Jarac)... Ovo je i aspekt POMIRENJA... tek da znate! Mada da bi do njega zaista i došlo moraju da se slože i ostale kockice (zvezdice) iz vaših horoskopa.... Ne treba zaboraviti da Mars je u Vagi i da radi ono što radi.... a negde baš muči, kinji, hoće da (po)svađa, razljuti, razbesni.... negde i udari :-((( Nije moje da vas plašim samo da kažem.... i da se nadam da ništa od toga nećete da osetite....  Da ste naučili lekciju od kako je Mars u Vagi - i da ste dobro uvežbali miri i stabilnost i suzdržavanje (bar sam vam o tome pisala nebrojano puta...)


Ni ovde nije kraj....
Venera KVADRAT Mars
Sada vam je valjda jasnije zašto sam spomenula Marsa u Vagi... On će biti deo ove priče....ove LJUBAVNE PRIČE.... koja nikako nema mira.... zapravo Mars joj neda mira... Oficir se predomišlja... da li će ostati džentlmen? I kako da ostane kada je pred njim IZAZOV - KVADRAT... Ovaj aspekt će najjači i tačan EGZAKTAN biti tek 16.Januara, ali zbog dozvoljenog orbisa delovanja i uticaja mnogi ga mogu osetiti već od danas....A kvadrat spada u manje dobre aspekte, i da moja prijateljica bud zadovoljna nešto više na temu KVADRTA imate OVDE... u tom tekstu je u kvadratu sa Marsom druga planeta ali princip je isti.... Ono što je drugačije je da ovaj aspekt može doneti: ljubomoru, svađe, bes, uzbuđenje, pojačan magnetizam (fizička privlačnost).... negde svađa pa pomirenje, negde svađa i rastank... Ne znam opet niti mogu da znam šta od ovog svega kod vas....saznaćete sami.... Ovo vam je samo putokaz....PUT BIRATE SAMI.... jer "ZVEZDE UKAZUJU, ALI NE OBAVEZUJU".... i to je jedna od astroloških istina!!!

"Ljubomoran sam na vetaršto ti kosu dira
ljubomoran sam na kišu
sto ti znoj za lica skida
ljubomoran sam ko pseto
znam da nevalja mi sve to
Šta cu? Takav sam!
Šta cu? Takav sam"!...


Eto dragi moji stvari tako (nekako) stoje....
Razmislite dobro.... Potražite sve ove Tran planete u vašim horoskopima, pogledajte u kojim su KUĆAMA, tu je priča tu je MOGUĆ SCENARIO, pogledajte i koje ASPEKTE prave Tran planete (ovde retrogradna Venera) sa vašim Nat planetama (posebno onim ličnim) i znaćete SVE ILI GOTOVO SVE.... Probajte da ne reagujete ishitreno (kada je kvadrat u pitanju) pronađite mir i staloženost u vama (sekstil) i radujte se koliko god možete, zagrlite nekog, poljubite (posebno kada bi neke reči mogle da povrede), poljubite umesto da pričate.... ili pričajte ali pripazite....uvek se setite da su reči moćne, i da su ponekad samo igračke....
Ja vam želim lep i ugodan period VENERINOG BUĐENJA....


  Lutrija 

 

Нема коментара:

Постави коментар