понедељак, 6. август 2012.

Ponedeljak - dan kojim vlada Mesec!!!

Uraaa, još jedan ponedeljak :-)))
Danas sam prvi put ponesena osećanjima postavila tekst na Facebook-u pre nego ovde na Blogu i kada sam sve "obavila" setih se da ima onih koji me ne prate (joj i ja sam počela da koristim internet izraze :-))), na društvenim mrežama već samo ovde i evo grešku odmah ispravljam. Koristiću copy-paste ili na srpskom kopiraj-nalepi :-)))
Nije ni čudo što se ovo dogodilo, Retrogradni Merkur u Lavu se malo poigrao samnom, a od kada je takav svašta nešto mi se izdešavalo pola nije za priču jer je blam :-))). Zbog njega sam bila zaboravna, neka pisma u inbox-u na FB nisam ni otvarala jer ih nisam ni videla, neka druga na Gmail-u ostala zatrpana i bez odgovora onima koji su mi poslali pre nedelju dana i više :-(, što inače nije moj običaj.... ma šta reći Merkur je to :-)))

Moj Meseče....
Ponedeljak - dan kojim vlada Mesec!!!
Idealan dam za sve što je u simbolu ove planete: kućni poslovi, za komunikaciju sa ženama (majkom, suprugom, ...), za poslove vezane za mase, za obraćanje narodu, za sve privatne stvari i obaveze...
Dan za odlazak kod ginekologa na kontrolu, ako ne volite kućne poslove dan za boravak pored neke vode, od običnog potoka pa do mora...:-)))
Dan promenjljiv kao i sam Mesec;-))
Uživajte šta god budete radili :-))

P.S. Ima još :-)...., dan za romantične aktivnosti, šetnju (pored vode idealno), porodične obaveze, dan za roditelje-roditeljski dom, kupovinu na "veliko" u nekom supermarketu i sl. (hrana i sve ostalo za kuću)...a veče za romantičnu večeru :-))), ako to nije moguće onda za neki romantičan film....


I kada smo već kod Meseca, danas je Mesec u znaku Ovna!!! - AKCIJA!!! što bi rekao neki režiser u toku snimanja filma... a kuda ćete veći film od života samog :-))
Sa ovakvim Mesecom imamo motiv da krenemo ispočetka, da radimo nove stvari, nove projekte što bi rekli neki naši estradni umetnici :-))). Ovaj Mesec donosi energiju, spontanost, entuzijazam, ali (uvek je tu neko ALI) i netaktičnost i inpulsivnost....ono glavom kroz zid....Ovan je to!!! I da ne bude zabune ja obožavam Ovnove:-))) A Mesec u Ovnu hoće akciju, hoće BRZE REZULTATE!!! Daje on preko potrebnu energiju svima!!! Mada opet šta da vam kažem a što već nisam hiljadu puta, sve zavisi gde vam je tranzitni Mesec, kuća gde vlada Ovan, i kakve aspekte pravi i tranzitno ali i sa vašim planetama iz natalnog-životnog horoskopa. 
Danas Mesec (tranzitni) pravi konjukciju sa Uranom koja će biti egzaktna oko 15h (Central Europe Time) - što će doneti nervozu i preterivanje....usporite malo ako osetite napad nervoze. Zatim Mesec pravi i kvadrat (već sada dok ovo pišem) sa Plutonom  - zapravo ovo je prava nervoza i višak energije, jake (prejake emocije),  i na kraju tu je jedan odličan aspekt trigon sa Suncem iz Lava!!! Ravnoteža između duše, osećanja i volje, to su i emocije, ljbav, pokloni, manje prednosti, ohvale i priznanja....
Sve u svemu i nije tako loše zar ne?

P.S. Sutra Venera iz Blizanaca prelazi u znak Raka!!! Možda nije kasno za još koji ljubavni razgovor :-)))
P.S.2 Odoh ja sada, mene neroza već "uhvatila", puno posla je danas, Mesec mi prolazi kućom posla (posla preko glave (glava - Ovan), dobro je aspektovan sa mojim planetama, ali ovi tranzitni aspekti me već muče, hoću li stići sve ...., a Venera odlično aspektovana :-))), ko razume shvatiće:-)))

Monday, Monday - The Mamas & The Papas 

Нема коментара:

Постави коментар