Thursday, August 9, 2012

Četvrtak - dan kojim vlada Jupiter

Skoro pa petak...:-))
Četvrti dan u nedelji, dan pred petak i vikend... skoro pa sreća. Jupiter to i jeste planeta sreće. Šta ova planeta donosi u odnosu na ovaj dan, zapravo za koje poslove i stvari je pogodan četvrtak, za razne trasakcije, ugovore, dan kada možemo započeti neki posao, ugovoriti nešto, potpisati neki ugovor, ako ste na bilo koji način vezani za inostrastvo, eto povoljne prilike da se nešto na tu temu uradi, ako učite nešto (visoko obrazovanje) dobro je za ispite, dogovor sa profesorima i sl., trebaju vam neki dokumenti vize, državljanstva, nešto pravno, sastanak sa advokatom (ko mora), dan za finansijske poslove i trasakcije, za proširenje poslova i sl. Četvrtak bi pod uticajem Jupitera trebao da bude optimističan dan, ako nešto tražite a ima veze sa državom možda i dobijete, ako pak putujete ovo je idealna dan za rezervacije, ili za samo biranje kuda na put, ovo je dan u kome su više nego obično mogući potvrdni odgovori na neka vaša pitanja i molbe. Jupiter je planeta koja širi, proširuje, uvećava, tako da je lako moguće da osetite jače želje, da imate pojačan apetit ili pojačanu želju za uživanjima svake vrste. Širi se i optimizam. Da li i koliko će ovaj dan biti srećan kao što je planeta koja vlada ovim danom, to ipak zavisi od mnogo toga....

Mesec i danas u Biku,  u kvadratu sa Suncem iz Lava, neklad ove dve energije doneće moguću nervozu i neravnotežu između duše (Mesec) i volje (Sunce). Ovaj kvadrat će biti egzaktan u 8:55pm. Kvadrat je ovde ustvari poslednja Mesečeva četvrt, što negde donosi krizu svesti ili nervozu koju sam već nagovestila. Danas smo na nedelju dana od Punog Meseca u Vodoliji (2.Avgust) do Mladog Meseca (17. Avgust). Dolazi vreme za nove stvari i nove početke, a mi nismo još završili neke započete prehodnim Mladim Mesecom u Raku (19. Jula), čak su se možda "nacrtali" na životnom putu i neki problemi...Mesečeva svetlst se sve više smanjuje, Mesec će biti sve manje vidljiv tako je sa našom svešću...Ova poslednja Mesečeva četvrt nešto jači uticaj će imati na Bikove, Lavove, Škorpije i Vodolije... Ja sam od jutros ko na iglama, a nešto se u stomaku kuva, da mislim da je bolje da ne idm nigde, ali na žalost to je nemoguće..

design-dautore.com umetnost na delu

Hoće li pomoći...Venera u Raku trigon RNeptun u Ribama - i romantika u vazduhu. Nervoza i romantika. Da li će nervoza biti još jača ili će je ovaj trigon smiriti, ipak zavisi od svakog pojedinačnog slučaja - horoskopa. Emocije i mašta zajedno ruku pod ruku. Trigon u vodenim znacima, dakle biće duboko. Možda ronilačka oprema ovde pomogne i istraživanje vodenih dubina... 
Ovaj trigon bi trebao da donese više sluha za sve što je lepo, za umetnost, kreativnost, saosećajnost, harmoniju, ljubaznost. On bi trebao da nas inspiriše da vidimo ono najbolje u ljudima...

Nisam danas baš pouzdani nosilac optimizma.. Od kako je Merkur u Lavu (mom znaku inače) krenuo napred "ubi" ga opozicija sa Saturnom....ali imam ja i neke adute u rukavu...moj kec je tranzitni Mesec u Biku trigon moja Venera:-)). Pomoćiće i tranzitna Venera trigon Neptun - baš su na "pravom" mestu, Venera u 9. kući (preko mog Meseca) optimizam, Neptun u 5. kući emocije....Mada ovaj kvadrat Meseca i Sunca pošteno se trudi da mi "zaprži" čorbu...

I kako sam raspoložena, takva je i pesma :-))

Sandi Cenov - Malena 

 

1 comment:

  1. Venera mi pravi kvadrat sa Plutonom u 5 kući...oli će biti kakvog rata kod mene :)))))...

    ReplyDelete