недеља, 19. август 2012.

"Tame postoje da bi prizvale sjaj..."

Mesec je mlad zaljuljao grad
Na lahoru mrak prosušio lak
Po baštama su prve Noćne Frajle nikle

Mesec je mlad...
Još malo o Mladom Mesecu i ciklusu u koji smo ušli 17.Avgusta... kada smo dobili energiju vatre, energiju za nove početke, energiju da krenemo napred!!! Kuda? Svako od nas bira sam, malo bira, malo mu je "dato"... I hrabrost jednog Lava (Mlad Mesec u Lavu) je tu da pomogne da se odlučite, kuda ćete, energija Lava "nudi"smer i pravac: emocije, ljubav, lične odnose, nudi kreativnost, nudi zabavu, životnu avanturu...Svetlost koju Lav preko Sunca širi je u vama, Mesec je duša i ona je osvetljena...Svetlost Mladog Meseca koju ne vidimo na nebu je u nama!!! Toliko je toga bilo i sada je što nas sputava, ova energija hrabri, podstiče na smelost, hrabrost da kažete dosta. Još bolje da učinite nešto da bude dosta!!! Postoji li nešto o čemu ste sanjali, nešto što ste tako jako želeli.. sada je vreme da te snove i ostvarite.... Imate hobi koji ste zanemarili, odavno planirate put, na koncert niste otišli jednu svetlosnu godinu, ljubav vam tapka u mestu, sa decom niste odavno radili nešto zajedno, kada ste ih saslušali ali stvarno, umetničku ili samo kreativnu crtu u vama zanemarili ste zarad preživljavanja... učinite nešto, dodajte vetar u leđa i krenite....sa ovom energijom nema straha.

Večeras dodaj malo kremena u štikle
I odigraj cool... Potpuno cool


U ovoj energiji sve je ipak EMOCIJA...., ljubav, i nešto detinje, nešto što smo zaboravili da smo nekada bili.... jer koja ljubav je čistija od one dečije.... Pronađite to dete u vama...i igrajte, i igrajte se...i volite!!! I ne razmišljajte da li je uzvraćeno, ljubav se samo ljubavlju stvara....Ne razmišljajte o drugima razmislite o sebi... i dopustite ovoj energiji da deluje da vas obuzme...




Sve ima svoje... I vatra i led
U kap se spoje... I čemer i med
Sve ima svoje... Vrlina i greh
Tuge postoje da bi prizvale smeh


Ako se pitate o čemu ja to... zar je sve to tako lako? Nije lako, niko i ne može da tvrdi da je lako, ali izgovora nema, energija je tu... morali ste bar na neki način da je osetite i da pokušate da tu energiju "iskoristite". I nije kasno. Sve je krenulo 17.Avgusta, i traje..., i trajaće do sledećeg ciklusa. Kada će Mlad Mesec nositi energiju nekog drugog znaka, nekog drugog početka.




Mesec je mlad, a noć je vrela.
Zvezde se roje iznad glave.
Veče miriše na pozno leto,

I nikako neću danas o Veneri, i neka vas to ne čudi...danas biram energiju Lava, energiju jednog novog ciklusa Mladog Meseca i biram ljubav... Da, znam.. i Venera je ljubav. Ovakava kakva je sada nešto mi ne prija, bedači me, tera me na suze, zatvara u oklop, tera me da se štitim... i ako se pitam od čega i koga dobro znam i onda se još više povlačim u oklop Raka...Preko Urana i Plutona, unosi mi nemir, negativnu energiju, mami me da donesem odluku, a ja znam da bi ona pogrešna bila... zato neću o Veneri, mirim se sa njom već nekoliko dana, što i vama preporučujem ukoliko imate sličnih problema... A Mika Antić kaže:

"Znaš li da nikad nećes poleteti,
jer ravnodušni se linjaju, a krila rastu samo od prevelikih želja."


Krila leptira...
Ja hoću krila... i od svih aspekata i zvezda trenutno na nebu, najveću podršku i  pomoć da se neki aspekti prežive, tu je Merkur u Lavu... radostan, nasmejan, sve sa željom i namerom da optimizam koji ima širi... I gle čuda, ovaj Merkur je trenutno i najbolje aspektovan, u egzaktnom trigonu je sa Uranom iz Ovna. Odličan aspekt da se astrološko znanje prenese, ali i da se razume... saveti koji mogu pomoći. Intuicija sa ovim aspektom raste, originalnost, kreativnost, kreativne ideje, odlično za druženja, komunikaciju,  zabavu, ples, dečiju igru, igrajte se sa njima, ako dece još nemate setite se šta ste se igrali kada ste bili mali:-), možda ipak da učite nešto, sada je vreme, za novo znanje, nauku, metafiziku možda, astrologiju...I sve je bolje od onog što je trenutno aktuelno... a možda se može ili ne može izbeći, ali naše je bar da pokušamo...
Mislite o ovome ako ste tužni, ako vas je kojim slučajem T-kvadrat koji Venera u Raku pravi "napao", ili ako ste imali "posla" ili još imate sa konjukcijom Marsa i Saturna, mislite i tražite... energiju Mladog Meseca u Lavu, energiju Merkura u Lavu i Sunca...prizovite želje i raširite krila :-))

Đorđe Balašević - Ognjena 

 Tuge postoje da bi prizvale smeh

 

 



4 коментара:

  1. Prizovite želje i raširite krila :-))
    Draga Snezana , ovaj put se i ja rasplakala..
    Postoji li nešto o čemu ste sanjali, nešto što ste tako jako želeli.. sada je vreme da te snove i ostvarite..Toliko lepo i toliko istinito.. Da, mogu ti reci,da si najtacnija i najjasnija Zvezda vodilja! Bas juce, dobila glas od moje najvece ljubavi cemu se uopste nisam nadala i mislila da je sve proslost.. Ponovo su pokrenute emocije, i to bas onako lavovski..:) Beznacajan razgovor ali ipak mnogo znaci.. Hvala Snezana sto postojis, sto nam dajes utehu i u ovim teskim danima.! Dobro se dobrim vraca. Moj mesec u Vagi zna zasto te toliko voli , ceni i postuje..! :)
    Pozdrav Draga moja. Beata.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Beata, suze su lek, kao i smeh :-))

      Hvala za lepe reči, gode naravno, to samo znači da sam doprla do vas i da je moja namera da vam olakšam ipak urodila plodom. Tešeći druge tešim i sebe, dakle nisam sasvim nesebična...
      Ne stignem uvek da odgovorim brzo na vaše komentare, ali uvek znam da odgovore bar neke možete pronaći u tekstovima, zato se trudim da tu budem redovna...Ti si očigledno moj redovni itaoc i ja ti se zahvaljujem. Zahvaljujem se i na komentarima, jer tako znam da ovo što radim ipak ima smisla.
      Inače tvoj Mesec u Vagi se slaže sa mojim Mesecom u Blizancima :-))
      Pozdrav, želim ti sve najbolje:-)))

      Избриши
  2. I ja hoću krilaaaaaaaaa :)))))))))))))))..pozzz

    ОдговориИзбриши