понедељак, 25. јун 2012.

Saturn u Vagi krenuo napred...

Neko će reći konačno!!! Nadam se da ste dobro iskoristili višemesečni retrogradni hod Saturna (retrogradan od 8.Februara) i da ste sada spremni da idete napred sa planovima i novim projektima - generalno. Jer sada svi dugoročni planovi i ciljevi postaju jasniji i spremniji za realizaciju...Saturn je u Vagi...tako da možemo da očekujemo bolje odnose sa ljudima, posebno tamo gde jedno vreme nešto nije išlo kako treba...Pojedini brakovi su mesecima bili u fazi preispitivanja, sada će doći rezultati.... Nisu samo brakovi ovde važni, Vaga jeste simbol braka, ali i partnerstva, javnosti i odnosa sa javnošću, poslovnih partnerstava, parnica, pogodbi, ali generalno to su ODNOSI I SARADNJA SA DRUGIMA onima koji su preko puta nas - naše ogledalo (suprotno od ASC je 7.kuća).... u tom ogledalu mi vidimo sebe!!!

Dakle sve ono što je u simbolu Vage sada kreće napred....ako je bilo nekih prepreka nedoumica, sumnji, ako nešto nije valjalo sada će krenuti napred na ovaj ili onaj način (zavisi kako ste iskoristili ovaj boravak Saturna u Vagi i posebno njegove retrogradne cikluse)......sada stižu rezultati......Rekla bih odnosi sa drugim ljudima sada će imati jednu drugačiju dimenziju.....Naravno mnogo je bitno šta ste za vreme retrogradnog hoda uradili ili niste uradili....koliko ste bili dobar učenik našeg ponekad strogog ali pravičnog Saturna. Da li ste savladali sve lekcije ili ćete neke sada u hodu morati da obnavljate, ponovo prelazite ali sada na drugačiji način.....Koliko je "putovanje u prošlost" bilo produktivno.....koliko je to vraćanje unazad imalo smisla.....sada je vreme da saznamo.! O ovome sam već pisala tako da možete i to da pročitate....http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2011/06/saturn-krece-u-direktan-hod-danas-na.html  sve je isto, ili nije a nije samo u toj meri što je sada Saturn na kraju svog boravka u znaku Vage i više neće biti retrogradan u ovom znaku.....od sada nastavlja svoj put napred prema znaku Škorpije u koji će ući 5.Oktobra...Dakle imate još vremena da sve što je u simbolu Vage uredite sa odgovornošću, samodisciplinom i istrajnošću Saturna...Da vidite koliko ste naučili o odnosima sa ljudima, o svojim partnerima, prijateljima, ljubavima, koliko ste naučili o diplomatiji, kompromisu, saradnji sa drugima, koliko su vam veze jake, stabilne ili se tu nešto ipak dogodilo....da li su veze još čvršće ili su srušene-završene....Kako je Saturn gospodar vremena i sudbine.....ovih par meseci ćete saznati i shvatiti šta je u proteklo vreme
Happy end
hteo od vas i koju sudbinu vam je namenio....Koliko je uticao na vaš emotivni život pre svega....koliko je i da li je uspeo svojom sumnjom, nezadovoljstvom, ohlađivanjem odnosa, udaljavanjem od partnera....ovo je zaista period u kome ćete saznati koliko je ljubavi one iskrene u vezama bilo, koliko poštovanja, razumevanja....samo prave i iskrene ljubavi su opstale.....druge one koje su u tom periodu ušle u krizu imaju još malo vremena za proveru.....Na žalost ili sreću kako kome, u ovom periodu saznaćemo da li su veze opstale, još čvršće i dublje, ili su prekinute ali samo zato jer ljubavi tu i nije bilo.....Za one koji u ovom periodu nisu bili u vezi ovo je odlično vreme da shvate zašto su bili ili su još uvek sami.....I da ponovim ono što sam već negde na stranama ovog Bloga pisala.....Saturn je za neke bio sudija, ali za mnoge i matičar.....
Naravno da je potrebno da znate gde se trenutno nalazi Saturn koji je danas krenuo napred, kakve aspekte pravi sa ostatkom horoskopa (tako ćete znati i kakvo je to kretanje...), potrebno je i da znate kojim kućama vlada u vašem horoskopu.....(vlada Jarcem i kovladaoc je Vodolije), kada sve to uklopite imaćete i jasniju sliku....

"Neuhvatljiva zvezda nad vodom nema dom"

Poljubi me dok sam još tu... 

 


22 коментара:

  1. Neka je krenuo napred..konacno...Kod mene se okrece oko mog Meseca,isto tako pravi kvadrat na Ascedent i Merkur...a ovih dana sve vise me nerviraju neki moji nedefinisani odnosi sa jednom osobom..isto tako me nerviraju neke nezavrsene obaveze...
    Kazu da je ovo emotivno bitan period za mene jer se on okrece preko vladara Ascedenta..a Saturn mi vlada 7 poljem..

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. јун 2012. 21:22

    Sa zadovoljstvom pratim sve vaše aktivnosti na blogu i sve je super, samo imam malu zamerku na vaš paravopis, pa vas molim da to ispravite jer mi bodu oči tri tačkice (...) koje stavljate na svakih nekoliko reči, kao i znaci interpunkcije. Inače sam profesionalni novinar pa mi baš onako bode oči vaš stil pisanja, nadam se da ćete od sada da pazite, kako bi blog izgledao još bolje i pristojnije. Poljubac vam šalje jedan Škorpion :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrudicu se da Vam okice ostanu netaknute!!

      Избриши
    2. Анониман30. јун 2012. 12:51

      Odličan vam je blog i te tri ili četiri tačkice je besmisleno komentarisati, jer vaš pravopis je sasvim u redu, a tri tačke su više odraz vašeg stila pisanja, koji je vrlo živopisan, a i imate šta da kažete. Inače, i ja sam profesionalni novinar, a po struci profesor srpskog... i nisam ljubitelj škorpionskih poljubaca.
      Blizanac/Devica

      Избриши
  3. Анониман26. јун 2012. 13:30

    Vanja moj komentar se ne odnosi a vaš pravopis već na pisanje autorke bloga.

    ОдговориИзбриши
  4. Odgovor za Anonymous ovde:
    http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/06/merkur-u-lavu-tranzit.html

    Pozdrav
    P.S. Nadam se da si zadovoljna mojim odgovorom i da ćemo se i dalje družiti na stranama ovog Bloga

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. јун 2012. 19:54

    Draga Snežana zahvaljujem se što ste lepo prihvatili kritiku i to je odraz Vašeg profesionalizma. Već se primeti napredak u pisanju i verujte da je mnogo lepše čitati tekstove koji su napisani sa posebnom pažnjom kada je reč o pravopisu. Nisam neko ko deluje iz senke, engo je jedina opcija bila anonimus, ali ovog puta ću da se potpišem ovde.

    Srdačan pozdrav i puno uspeha u daljem radu želi Vam,

    Velimir

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Velimire, pre svega se izvinjavam što sam pomislila da je u pitanju žensko, međutim tu nisam kriva jer potpisa nije bilo. Mada kada bolje razmislim iza rečenice: "Poljubac vam šalje jedan Škorpion :)", mogao je da se "krije" samo jedan muškarac:-) Brza kakva jesam, pomislila sam da je žensko u pitanju jer bar kada su komentari u pitanju do sada su komentarisale samo žene.

      Nisam ni nekulturna, znam da je persiranje po bontonu, ali ja sam više za prisnije obraćanje iz po meni opravdanog razloga, ako već pričam i pišem i komentarišem o ljudskoj duši i sudbini, lakše mi je da mislim kako "preko puta" imam nekog poznatog. Međutim kako sam lako prešla na TI, još lakše mogu da pređem na VI.

      Apsolutno nemam ništa protiv kritike, naprotiv. Ipak sam u godinama koje mi daju za pravo i nekog iskustva da se najpre zapitam ko mi je upitio kritiku, da li me neko dovoljno poznaje makar i ovako virtuelno. A ja sam se predstavila što mojim tekstovima, što priči O MENI: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/p/o-meni.html.

      Ovde očigledno kritika nije na moj astrološki rad i trud, ovde je u pitanju moje (ne)poznavanje pravopisa i (ne)pridžavanje nekim pravilima. To već sve menja. Za ovu kritiku sam i sama kriva. Ova kritika u sebi ima i delimičnu istinu. Tačno je da ponekad i nepotrebno koristim tačkice, koje eto vama "bodu oči". Ipak ja sam pokušala da objasnim da to nije nepoznavanje pravopisa već moj stil pisanja. Ja zapravo pišem kako govorim, a vrlo sam temperamentna, tri tačkice su obično moj predah:-), ono da dođem do reči.
      Zaista mislim da je čitalac uvek u pravu, i da svakog posebno moram da poštujem, posebno ako osetim da je kritika dobronamerna. Iz svake kritike uvek nešto novo naučimo o sebi.
      Lakše reći nego učiniti :-), posebno ako se osvrnemo na astrološke uticaje (a ovo je astrološki Blog:-). Moj Merkur u Lavu ne voli kritiku i ne krije to:-), ali moj podzak (Vaga) sve će učiniti da to ne pokaže, ili ako pokaže "uvije u oblande" ;-). Da se ne ponavljam sve o Merkuru u Lavu sam napisala u poslednjem tekstu. Srećom Strelac mi vlada kućom komunikacija i moje misli su gotovo uvek pozitivne.
      Na prvu loptu, kada čujem ili pročitam kritiku, zastanem i sva se pretvorim u tri tačkice ;-), duboko udahnem vazduh i kažu oči mi postanu tamnije..., moj prijatelj bi u takvim situacijama rekao Lavice:-). Pravedno ili ne za Lavove važi da su kraljevi drame. U mladosti to je bilo strašno, ne krijem to, sa godinama sam se istrenirala da ne reagujem na prvu loptu. Ali karakter je čudo!

      I da ne dužim i ne širim više ovu temu, profesionalna deformacija me nagoni da sve objasnim astrološki, što ovde i nije loše, bar ćemo svi još nešto naučiti. Još ću se sigurno baviti ovim temama, pre svega komunikacijom, gde spada i kritika i kako kritiku sagledati na objektivan način.

      Ako ste raspoloženi danas sam na ovu temu već pisala u formi komentara i kao odgovor na jedan drugačiji komentar OVDE: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/06/merkur-u-lavu-tranzit.html?showComment=1340801363707#c3004649790137571596

      Pozdravljam vas sa nadom da ćemo se i dalje družiti na ovim stranama

      Избриши
  6. Анониман28. јун 2012. 22:38

    U vezi sa ovom Vašom rečenicom: ,,Naravno da je potrebno da znate gde se trenutno nalazi Saturn koji je danas krenuo napred...'' zanima me kako možemo da pratimo kretanje planete, odnosno da znamo gde je trenutno Saturn?
    Pozdrav,
    Sonja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sonja, na tu temu sam već pisala, ali dali ste mi ideju da to na neki način izdvojim, najverovatnije kao stranicu, dotle evo teksta sa odgovorom na vše pitanje OVDE:

      http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/06/odgovor-na-pitanje.html

      1. korak: natalna karta
      2. korak: tranziti

      Iskreno mislim da je potreban određen nivo znanja ili bar poznavanja astrolgije da bi se lakše snašli.

      Pozdrav

      Избриши
  7. Draga Sonja,
    pošto je Saturn u Vagi,gledate polje koje je u tom znaku,tj.polje u znaku Vage.Od oktobra je tranzitni Saturn u Škorpiji i to Vam je sledeće polje.
    Npr.kod mene je Saturn sada u 4 polju (polje doma) od oktobra ulazi u znak Škorpije,a to je moje 5 polje (polje koje opisuje hobi plodnost individue, stav prema ljubavi i erotici, ljubav koju osoba pruža (srce), zabavu razonodu)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29. јун 2012. 16:55

    Hvala vam obema na brzim odgovorima! :)

    Meni je u natalnoj karti 12. kuća u Vagi, a Saturn je u 4. kući u Vodoliji, i Saturn iz te pozicije je u opoziciji sa Merkurom koji je u 10. kući. Da li to znači da je Saturn ove prethodne dve i po godine najviše uticao tamo gde je ,,bacao'' opoziciju, ili je uticao na 12. kuću? Inače sam Rak/Vaga na granici sa Škorpijom, 29°53', tako da ne znam da li će Saturn nakon prelaska u Škorpiju imati neke uticaje kao sad dok je u Vagi.

    Malo je komplikovanije za nas sa nekim osnovnim nivoom znanja, ali nadam se da će Snežanin tekst o tome malo da razjasni neke stvari.

    Pozdrav,
    Sonja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sonja, pokušaću da razjasnim dilemu koju imate, mada nisam sigurna da li ću "pogoditi" šta me zapravo pitate.

      Spominjanje natalnog Saturna i njegove opozicije je predpostavljam jer me pitate da li tranzitni Saturn utiče da se taj aspekt aktivira? Ako ste me to pitali odgovor je sleeći: kada tranzitni Saturn pravi kvadrat sa Merkurom ili sa Saturnom (što je ovde moguće zbog pozicije ovih planeta) onda i taj aspekt "(pro)radi". Radi on uvek, jer je deo vašeg natala (karaktera), ali nekada je aktiviranjem nekim drugim aspektima taj aspekt jači nego inače.
      Ako ste iz ovog razloga povezali ova dva Saturna onda je ovo odgovor.

      Ako vam je u natalnoj karti Vaga u 12.kući znači da je Saturn tu prolazio i prolazi (tranzitira), i tu vrši najveći uticaj. Kada pređe ovaj 29 stepen prećiće u 1.kuću. Da bi videli kakav je njegov uticaj bio unazad dve godine i koliki će jos biti treba da znate i koje je aspekte pravio i koje pravi sa natalnim planetama. Kada Saturn pređe u Škorpiju dobiće energiju tog znaka i praviće neku drugačiju priču od priče Saturna u Vagi. Vi pitate da li će imati neke uticaje kada pređe u Škorpiju, nemoguće je da nema uticaj, sam prolazak kroz neku kuću je već neki uticaj, a tek ako pravi i aspekte sa drugim planetama taj uticaj se proširuje.

      Inače na Blogu sam pisala o ovoj natalnoj opoziciji o kojoj vi pišete...Saturn opozicija Merkur, taj tekst imate ovde:
      http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/06/kako-preziveti-aspekte.html

      Nadam se da ste zadovoljni odgovorom.

      Избриши
    2. Hvala Vam na odgovoru, i izvinjavam se što sad tek odgovaram, za vreme godišnjeg odmora diskonektovala sam se sa interneta. :)

      Pročitala sam tekst o opoziciji Saturna i Merkura i moram da priznam da ste potpuno u pravu. Pisanjem sve lečim, baš svaki strah i nedoumicu, a strašno ih je mnogo bilo prethodne dve godine. Da ne ureknem, rekla bih da tranzitni Saturn malo miruje, i da sam rasterećenija, posebno otkad nije retrogradan.

      Što se tiče dela gde spominete tremu, ta trema je prisutna, i nadam se da ću je pobediti s obzirom da sam izabrala da budem profesor srpskog jezika i književnosti. Držite mi palčeve. :)

      Veliki pozdrav od Sonje.

      Избриши
    3. Sonja, držim palčeve ali i pored toga sigurna sam da ste izabrali najbolji mogući način da jedan aspekt "pobedite". Bićete vi odličan profesor srpskog jezika i književnosti.
      Kako ste Rak/Vaga predpostavljam da vam je 9. kuća - visoko obrazovanje, u Raku, to je dobar položaj za budućeg profesora.

      Želim vam sve najbolje

      Избриши
    4. Jeste, deveta kuća mi je u znaku Raka.
      Hvala Vam na lepim rečima, neka bude onda onako kako ste rekli. :)
      Pozdrav.

      Избриши
  9. Анониман30. јун 2012. 16:13

    Kako objašnjavate to da su češće u braku osobe sa negativno postavljenim SATURNOM u natalima, nego li one sa njegovim povoljnim položajem? Kome je "matičar" a kome sudija?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovde su matičar i sudija spomenuti u kontekstu tranzitnog Saturna i njegovog uticaja na veze..., neke stare veze i neke nove veze, nisam ovde pisala o natalnom Saturnu u znaku Vage.

      Inače to sa pozitivno i negativno postavljenim Saturnom ne objašnjavam :-), šalim se naravno, ne može se na osnovu jedne planete zaključiti da li su neke osobe češće u braku a druge ne.

      Избриши
  10. Анониман3. јул 2012. 16:05

    Moram da se javim i da javno kazem da je bas simpaticno sto pise sa tackicama.....i ja volim tako da pisem...a do ovog momenta nisam ni znala da je to zbog merkura u lavu koji je eto slucajnosti kod mene u natalnoj karti....ja inace ne volim mnogo da pisem i imala sam problema u skoli kada je trebalo pisati sastave iz srpskog!!! Da ne sirim temu puno pozzz!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... :-))

      Pisanje i to da li smo voleli i da li volimo da pišemo ima veze sa Merkurom, znakom u kome se nalazi, kućom u kojoj se nalazi, ali najviše sa aspektima koje pravi sa ostalim planetama. Problem sa pisanjem nagoveštava da tu postoji neki kvadrat.

      Избриши
    2. Анониман4. јул 2012. 15:08

      paaa....sunce u lavu i konjukcija sa merkurom koji je retrogradan u 8 kuci i opozicija merkura i meseca...ako to nesto ima veze :)...

      Избриши
  11. Moj Asc je jarac, Saturn (retrogradni) mi je u 9.kuci, u znaku vage, tu je u ezgaltaciji. Osetila sam njegove prolaske kroz Vagu... Interesuje na koliki vremenski preiod Saturn ide napred tj. na koliko se menja njegov smer direktno/retrogradno.
    Hvala!

    ОдговориИзбриши