уторак, 11. април 2023.

Duša peva...Danas Mesec u trigonu sa Suncem i Jupiterom....


Moto dana:
"Duša peva duboko, široko
duša peva od jutra do mraka
i kad peva čuda priziva
ne bi li se nama ipak desila"


Zvezdani(n) zapis 3768
Utorak. Dan Marsa.
Mars je u Raku na 8°25’

Mars lagano pliva vodama Raka...
Mars je u Raku od 25.marta - Mars u Raku nije sasvim svoj...

Trenutni aspekti Marsa u Raku
Mars je u trigonu sa Saturnom u Ribama od 30.marta, u sekstilu sa SMČ u Biku od 05.aprila, u sekstilu sa Merkurom u Biku od 08.aprila. Sve su ovo separacioni (odlazeći) aspekti ali još uvek traju!
I biće Mars ovako u harmoničnim aspektima još neko vreme. 24.aprila imaćemo po drugi put sekstil sa Merkurom u Biku koji će tada biti retrogradan (druga šansa). Do kraja boravka u Raku Mars će uglavnom biti u harmoničnim aspektima. Jedini neharmonični aspekt nas očekuje 27.aprila kvadrar sa Kironom u Ovnu!





Dnevni pregled uz kafu
(i neke astrološke zanimljivosti)

Mesec je danas u Strelcu...Mesec je u fazi opadanja! Vidljiv je 73,1%.
Ide lagano ka Mladom Mesecu u Ovnu!

Mesec u Strelcu je danas u trigonu sa Suncem u Ovnu, kao i sa Jupiterom u Ovnu!
Sunce i Jupiter imaju egzaktni susret sutra 12.aprila u 07:05 CET. 
Moguće je da ovu energiju osetimo i danas!
Ovo je godišnji susret Sunca i Jupitera, ovo je susret u Ovnu posle 12 godina!
Pročitaćete da ovaj aspekt zovu "najsrećniji dan u godini".
Kako god...ovo je moćna energija - Jupiter "u srcu Sunca" ili Kazimi energija...

Danas je Mesec "okidač" za ovu konjukciju!
Danas je Mesec u trigonu i sa Suncem i sa Jupiterom!
Ovo je ogroman potencijal!
Mesec - duša i Sunce - volja u harmoniji...sarađuju. Mesec - duša i Jupiter - ekspanzija duša velika, duša peva...

Kuće u kojoj se nalaze Sunce i Jupiter u Ovnu i Mesec u Strelcu danas nude lepu priču!!!
Budite srećni, budite hrabri....budite svoji (Sunce i Jupiter u Ovnu) ali i podelite tu sreću sa vama dragim ljudima, sa vama najbližim ljudima (Mesec u Strelcu)!!!

Od 12:47 Mesec će biti u kvadratu sa Neptunom u Ribama. Čuvajte se iluzija, obmana...Ovo su nejasnoće...Ovo je i nemir...Ne dozvolite da vam ova energija pokvari lepo raspoloženje, gledajte stvari onakvim kakve one jesu a ne onakve kakve bi vi želeli da vidite!

Od 12:47 do 19:33 Mesec će biti u praznom hodu! od 19:33 Mesec će biti u Jarcu!


Zanimljivosti: Nešto o Marsu...
Nedavno sam dobila jedno pismo gde me neko pita šta mislim o Marsu u Raku i naslovima Oficir s ružom?



Ja Marsa u Vagi zovem Oficir s ružom ili Oficir i džentlmen!
Morala sam da pogledam od kada....od 2015. godine!

To što neko Marsa u Raku vidi na taj način nije moje da procenjujem.
Što se mene tiče, kada ja napišem neki naslov ja ga i objasnim - OVDE!

Zašto je Mars u Vagi Oficir s ružom!!!

Mars je simbol oficira...u bilo kom znaku da se nalazi!
Simbol ruže je Venera
Vagom vlada Venera....

Mars - Oficir s Venera (Vaga) -  ružom!!!
I ne bilo kojom ružom....ružom crvene boje.
Crvena boja je povezana sa Marsom!

P.S. Bela boja je povezana sa Mesecom, Mars u Raku bi mogao da bude Oficir s belom ružom!
Bela boja povezana sa pričom o ratovanju (oficiri i sl.) ima simbol primirja ili predaje!!!

Što se mene tiče....ja ostajem pri tom da je Mars u Vagi Oficir s ružom!
Objasnila sam i zašto ja tako mislim!!!
Svaki Mars može biti oficir...i svaki Mars može nositi neki cvet....

Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Pročitajte:


AKTUELNO na zvezdanom nebu 2023






Нема коментара:

Постави коментар