субота, 13. август 2022.

Drugi Saturnov povratak....opet jer ste vi to tražili!


Moto dana:
Sve što sam u životu naučila 
može se svesti na tri reči: Život ide dalje

Zvezdani(n) zapis 3570
Subota. Dan Saturna.
Saturn je u Vodoliji na 22°01’

Znate već da je retrogradan....a da li se sećate kada je već bio na ovom stepenu...
Bio je 31.marta ove godine! Saturn je tada bio direktan, u društvu Marsa i Venere (trostruka konjukcija). Bio je i u kvadratu sa SMČ.
Danas je po drugi put na istom stepenu (sam u Vodoliji) u retrogradnom ciklusu....i sada je u kvadratu sa SMČ ali i u kvadratu sa Uranom, ulazi u opoziciju sa Suncem (sutra egzaktno).
Proći će još jednom ovaj isti stepen ponovo u direktnom hodu 27.decembra (sam u Vodoliji), biće i dalje u kvadratu sa Uranom!



Možda vam je sada jasnija ova rečenica:
"U retrogradnom hodu preći će put kojim je već prolazio: direktno - sada retrogradno i još jednom direktno" - iz teksta Retrogradni Saturn - Vreme je za ponovnu procenu naše odgovornosti, discipline...(Za nekog učitelj, za nekog mučitelj...)



Tema dana:
Drugi Saturnov povratak

O njemu se ne piše toliko kao o prvom Saturnovom povratku, red je da ispravim(o) to.
Prvi Saturnov povratak je oko 30 godine, drugi oko 60, treći oko 90. godine života!

Prvi Saturnov povratak imaju rođeni između 06.februar 1991. -  21.maj 1993. i 30.jun 1993. - 28.januar 1994. (Saturn u Vodoliji)!
Drugi Saturnov povratak imaju rođeni od 03.januara 1962. do 23.marta 1964.  i  od 16.septembra 1964. do 15.decembra 1964.  (Saturn u Vodoliji)!
Treći Saturnov povratak imaju rođeni od 23.februara 1932. do 13.avgusta 1931. i od 19.novembra 1932. do 14.februara 1935.  (Saturn u Vodoliji)!

Ovo su poznate ličnosti i njihov povratak Saturna:
I povratak: Selena Gomez, Miley Cyrus, Demi Lovato, Emma Roberts, Dylan O'Brien, Victoria Justice, Josh Hutcherson, Emily Ratajkowski, Charlie Puth, Logan Lerman, Frances Cobain, Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson...


II povratak: Michelle Obama, Brad Pitt, Johnny Depp, Jodie Foster, Tom Cruise, Monica Bellucci, Jim Carrey, Demi Moore, Michael Jordan, Nicolas Cage, Juliette Binoche, Quentin Tarantino, Jon Bon Jovi, Axl Rose, Ralph Fiennes, Lisa Kudrow, Eros Ramazzotti, Brigitte Nielsen, Rob Lowe...

III povratak: Brigitte Bardot, Sophia Loren, Yoko Ono, Roman Polanski, Jean-Paul Belmondo, Shirley MacLaine, Michael Caine, Joan Collins, Giorgio Armani, Quincy Jones, Judi Dench, Nana Mouskouri, Larry King, Valentino dizajner, Kim Novak...


Inspiraciju za ovaj tekst dala mi je jedna devojka koja se raspitivala za svoju majku!
Ovaj tekst je za sve ćerke i sinove kojima majke (ali i očevi) proživljavaju Drugi Saturnov povratak, ali i za sve žene i muškarce koji su u svom Drugom Saturnovom povratku!

Drugi Saturnov povratk (onaj oko 60.) 
Period kada se iz ozbiljnih godina ulazi u još ozbiljnije...:-), kada je vreme za mudrost i što lepše starenje. Svest o smrtnosti je deo ove priče. Pitanja tipa: Koliko nam je još ostalo i sl. Mada je po meni možda od pitanja koliko je ostalo mnogo važnije pitanje kako provesti vreme koje je ostalo. Ostaviti sede ili farbati kosu :-), ošišati se na kratko (žene) i shvatiti da ćelavo može da bude lepo (muškarci). Ako je penzija blizu, da li nastaviti sa radom na bilo koji način ili krenuti na put oko sveta. Ima li već unuka ili ste spremni da ih imate...itd.

Neke majke su ovih dana nekako drugačije...pate od nesanice, sklone su nekom nemiru, ljutnji, nešto su bolešljive....Neke majke su u nekoj depresiji, neke u apatiji, neke su stalno ljute ili nervozne...Nadošli su neki strahovi, stres je sve veći...probleme vide većim nego što jesu...Briga za decu...muža, posao, zdravlje sve veća....Najmanje one brinu za sebe...i najmanje su odgovorne prema sebi....Rešavaju majke "tuđe" probleme....a to nije dobro za njih!

Svako je odgovoran za svoj život!
I to je potrebno shvate i prihvate svi oni koji proživljavaju svoj Drugi povratak Saturna!
Da shvate i prihvate da je potrebno da ostave deci, mužu...itd da rešavaju svoje probleme!
Potrebno je da dođu do faze.....briga o sebi, rad na sebi....a deci, mužu ove majke mogu dati savet samo ako ih oni zatraže...a oni će odlučiti da li će ih slediti ili ne...i majke više neće biti nervozne, tužne, preterano brižne....

Svi vi koji ste sada u fazi Drugog povratka Saturna - Promenite se i vratite se sebi....



"Ne definiše me broj, već moje iskustvo. Napuniš 59 godina i već razmišljaš: "Pa, imaću 60." To je veoma oslobađajući osećaj. Kad pomislim na svoju baku sa 60 godina, izgleda da se nekako pomirila sa starošću. Ali osećam se, na mnogo načina, življim i prisutnijim nego ikad"  
"Ideja da žene postaju manje poželjne kako stare se menja. Ne želimo da izgledamo staromodno, želimo da izgledamo i da se osećamo seksi" - Demi Moore


Šta Saturn hoće od vas u vreme Drugog povratka:
(Generalno to je poziv na buđenje i prihvatanje realnosti...)

Na prvom mestu on od vas traži da preuzmete odgovornost za svoje misli i postupke, da zauzmete svoje mesto u svetu i okolini po drugi put (prvi put je bio u vreme Prvog povratka pre 30 godina).
Ako je Prvi povratak bio "Dobro došli u svet odraslih", drugi je "Dobro došli u svet zrelih ljudi"

I ovaj Drugi povratak od vas traži da shvatite i prihvatite da je vaš život samo vaš i da je potrebno da preuzmete odgovornost za njega, da ste spremni da promenite šta treba da se menja u vašem životu da bi išli napred u novi ciklus od 30. godina.
Radite na sebi tokom ovog perioda...možda sada i više nego ikada...i ako je potrebno Ponovo se upoznajte sami sa sobom.

Saturn je pokretač promena
I zapamtite ovo...Satun će vas nagraditi za naporan rad i trud. Saturn i prilikom prvog i drugog povratka i uopšte u tranzitu kroz neki znak daje nam mogućnost duboke promene i menjanje života na bolje. On nikako nije zlotovor. On je kao učitelj, profesor u školi koga smo se plašili ali koga smo na kraju najviše cenili i koga se uvek setimo sa respektom.

Šta vam se može dogoditi u vreme Saturnovog Drugog povratka?
Da razmišljate gde ste u profesionalnom svetu, na kojoj društvenoj lestvici, položaju, kakav je generalno vaš društveni status....Penzija je još daleko ali i sve bliža...Gde ste u roditeljstvu (da li su sva deca otišla iz kuće), partnerstvu (da li ste zadovoljni tim odnosom, ili ste možda razvedeni...itd.), šta je sa vašim roditeljima (da li su zdravi itd). Da li ste već dobili unuke ili im se nadate :)

I na kraju ili početku.....

Gde ste vi u svemu ovome!?

Do sada ste sigurno već postigli uspeh bilo da ste zaposleni ili ste domaćica (kao majka devojke koju sam spomenula, inače ta majka ima četiri ćerke)....Možda je vreme da još više učvrstite svoju poziciju i položaj! Možda je vreme za novu ulogu za ulogu mentora, vođe, za nekog "iza scene"...vreme je da podelite svoje znanje, mudrost...možda da pomognete baš onima koji proživlajavaju svoj Prvi Saturnov povratak (ja sam tada imala divnog mentora koji mi je pomogao i olakšao - ozbiljan ulazak u svet astrologije). Jednostavno ponudite onima koji sada ulaze u svoj prvi Saturnov povratak mudrost i iskustvo...nešto što zaslužuje veliko poštovanje.

Kako god vam zvučalo Upoznajte sebe .....je osnova i prvog i drugog Saturnovog povratka!
Druga stvar je Odgovornost! I treća naučite da prihvatite promenu koja se dešava! Promene su neizbežne!

Vratite se u mislima u period oko 30 godine....i postavite sebi neka pitanja: Koliko su me te godine promenile? Šta sam naučila/naučio? Koje ste izazove i testove prošli? Koje ste obaveze prihvatili?
Saturn u jednom znaku boravi oko tri godine....tako da i ovaj proces (povratak) traje otprilike toliko!
Vrlo je moguće da će Drugi Saturnov povratak biti mnogo izazovniji od prvog! Mnogi će se osetiti zaglavljeni...neki strahovi će izaći zbog promena koje su neophodne...

Zapamtie ovo: Saturnovo delovanje se ne dešava preko noći...niti donosi rezultate preko noći. Njegovo delovanje je sporo ali stabilno...Saturn od vas traži da se posvetite procesu...da učite, da savlađujete njegov elekcije ma koliko one bile ponekad teške...Saturn ne voli brza rešenja, zato često koristimo izreku: Strpljen, spašen!
Taj proces traje celog života...a najviše ga osetimo prilikom njegovog povratka na položaj na kom je bio kada smo se rodili!

Moj savet je...ne morate da napišete knjigu ali zapišite kako se osećate...i pišite...pišite. Možda je vreme da porazgovarate sa nekim...u koga imate poverenja....prijatelj, član porodice...ili sa nekim stručnjakom. Jednoj prijateljici sam dala savet da krene sa blogom i da bude prisutnija na društvenim mrežama...poslušala me je i sada je prezadovoljna a "već" je napunila 65. Zato ne čekajte...verujte mi mnogi baš u vreme drugog Saturnovog povratka dobiju nalet inspiracije...potrebno je samo da pomislite: Sad ili nikad :). Mnoge poznate ličnosti su napravile mnogo toga uspešnog posle svog drugog Saturnovog povratka....Pikaso, Karl Jung...itd

Najveći darovi Drugog Saturnovog povratka su mudrost i iskustvo...i nova šansa!

Ok, telo stari, neke fizičke prepreke dolaze...onda se javi i nervoza, nemir...negde depresija...negde će i zdravlje zakazati...Sagledajte situaciju i krenite u akciju!


I reći ću vam sve ovo i sama prolazim jer sam od Saturnovog ulaska u Vodoliju i sama ušla u proces Drugog saturnovog povratka. Najteže što mi se dogodilo je smrt mojih roditelja a to se dogodilo kada je Tran Saturn bio oko mog Nat Saturna (Saturn u Vodoliji u 4.kući)! To je promena na koju nisam mogla da utičem....ali na sve druge promene sam i te kako uticala i radila (radim) na njima! Prodala sam roditeljski stan i kupila novi...i sve u simbolu Vodolije taj stan je na putanji sletanja aviona ka aerodromu...Opredelila sam se i za rad od kuće....ali u planu mi je i rad na daljinu...u smislu bilo gde geografski da budem (recimo Grčka) mogu i da radim...Novi početak!

Kada je počeo taj proces ja sam pitala sebe: Kako zamišljaš ostatka svog života? Odgovor odavno znam...sada ga sprovodim u delo. Iskrena da budem...nikako sebe nisam i ne mogu da pitam Gde sebe vidiš u starosti....jer ja ne planiram da ostarim :)). Šalu na stranu...ali tako je....Inače, ovaj drugi povratak je što se mene lično tiče manje buran nego prvi (ako izuzmem smrt roditelja). Odavno znam i ko sam i šta želim sada sam samo još sigurnija u to...znam da sam autor svog života!
Penzija mi je još uvek "misaona imenica"....ali ne bunim se...volim da radim i radiću još dugo!

Negde sam pročitala da je Saturnov povratak lečenje prošlosti i planiranje budućnosti...i mislim da to ima smisla...upravo to i radim! Koliko god da mi je preostalo (moji roditelji su ušli u treći povratak) planiram da to iskoristim najbolje što umem! Imam materijala za knjigu...ali mislim da je još rano...još sam mlada za memoare :))).



 "The Light We Carry" - Svetlost koju nosimo

Michelle Obama (drugi povratak) podstaknuta nizom nacionalnih kriza i globalne anksioznosti napisala je knjigu. "Često se osećam van ravnoteže" kaže ona, "Osećam se ranjivo. I da, ponekad osećam strah"...Ona je krenula u potragu za rešenjem i napisala knjigu "The Light We Carry". Njoj je pisanje pomoglo da ostane usresređena i u ravnoteži. Ona je i vrlo aktivna i prisutna u medijima!
"Poput mnogih od vas proteklih nekoliko godina sam provela mnogo vremena pokušavajući se pronaći u svetu prepunom nesigurnosti. Taj me reflektivni proces podstakao na to da ponovno počnem pisati. Ova knjiga zbirka je priča i vežbi koje su mi pomogle da se probijem kroz razne vrste izazova i pitanja koje nas sve drže budnima noću: Kako znam da sam dovoljno dobra? Kako da obuhvatim čitavu sebe? Kako da prevaziđem svoje strahove? Nikad nisam mislila da ću biti autor jedne knjige, kamoli dve. Ali prepoznala sam pisanje kao način da tokom ovog perioda prikupim svoje misli i pronađem jasnoću. Tako da se nadam da će vam ova knjiga značiti koliko i meni", napisala je Obama na Instagramu!


Johnny Depp je prošao šestonedeljno suđenje koje je više ličilo na rijaliti...Porota je presudila da Amber Herd treba da plati Depu 10,4 miliona dolara, glumac bivšoj supruzi dva miliona, iako su oboje tražili mnogo veće sume. Da li je on preuzeo odgovornost za neke svoje ekscese...ili još nije...jer ga čeka još jedno suđenje...


Tom Cruise snima filmove kao da mu je 30 godina :). Posle 36 godina snimio je Top Gun drugi deo. On kao da je odlučio da nikada ne ostari...."I feel the need—the need for speed..."


I to je to...za danas :)




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Pesma dana:




4 коментара:

  1. Hvala puno na odličnom I korisnom tekstu. Ja sad punim 65 I Dobro me drmnuo ovaj drugi saturnov povratak. Nisam se snašla niti sam shvatala šta me snašlo. Od riječi do riječi potpisujem. Hvala gdo. Lavice

    ОдговориИзбриши
  2. Ево и мене у другом повратку, па још опет ретроградно. Умро ми је отац и то је најгоре, много сам га волела. Девет месеци после тога, добила сам прво унуче. Ето то је живот. Газим полако даље.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, boli...i ne prestaje....samo bol menja oblik....Blago tebi za unuče, ja ću da sačekam :))

      Избриши