четвртак, 20. децембар 2018.

Još jedan anđeo na nebu....




"Ako mi život krila skrati,

i sneg u oku počne da veje, 
znam, bar se neću pokajati 
što sam umeo da se smejem." - Mika Antić


Ovo je poslednja objava nekog koga sam poznavala...objavljena na njenom zidu samo dan pre smrti...Upoznale smo se u avgustu 2016. godine. Redovno je čitala Blog, tog leta je odlučila da mi se javi i da se vidimo na konsultacijama...Ja sam tada išla na odmor, bila je strpljiva....videle smo se nekoliko dana posle mog povratka sa Krita....
Kada sam je videla prvi put dve stvari su mi ostale u sećanju njena visina i njen osmeh... Taj osmeh ću pamtiti dokle sam živa....Često smo se viđale od tog leta, poslednji put ove godine u oktobru, samo dan pre njenog rođendana....I dalje je imala osmeh...uvek je bila nasmejana....samo tada taj osmeh je bio jako setan....U jednom trenutku na licu je imala i osmeh i suze u očima...i sada se naježim kada se toga setim....
Ponekad bi mi nešto napisala na WhatsApp posle neke moje objave na Blogu....upravo sam ih pregledala i suze mi same idu....Živela je za svoju profesiju, porodicu i partnera...Srce ogromno i uvek "na dlanu"....Preterivala je...i oko toga smo uvek imale duge rasprave....Brinula je o svima drugima oko sebe a najmanje ili ni malo o sebi....Na moje..."Moraš više da brineš o sebi" ona bi odgovorila "Znam. Hoću." ....uz setan osmeh. Ali odmah posle toga bi me pitala za sve druge a najmanje za sebe...Na moje "Opet ti"....ona bi mi se nasmšila i razoružala me....uh....

Ovaj Mikin citat sam pre nekoliko dana ubacila u tekst...onog dana kada sam pisala o prvom snegu ove godine....ona je taj citat postavila dan posle....:((( Često smo pričale o njenoj intuiciji....i nekim predosećanjima...Takvu intuiciju imaju jako inteligentne osobe...a ona je to bila...i zaista je umela da se smeje....
Ja danas više ne mogu da radim.....otkazala sam sve...hvala Bogu to su ljudi koji sve razumeju i ako ne kažem razlog....
"Tuga menja oblik, ali nikad ne prestaje."

Počivaj u miru anđele....












Нема коментара:

Постави коментар