недеља, 3. децембар 2017.

Zima, zima - e, pa šta je, ako j' zima, nije lav!......Danas na zvezdanom nebu...



Nedelja je...juče je pao prvi sneg....neka je što pre padne pre će i da prestane :-))). Meni su misli negde daleko na jednom ostrvu gde je danas prognoza: najniža te     mperatura 14* a najviša 21*...od jutros na FB stiglo ovo obaveštenje :)))...Ostrvo je Samos, grad Pythagóreio... U Beogradu je čitavih 1* :))), predviđenih za danas -2*....U glavi mi je pesmica...

Zima, zima - e, pa šta je,
ako j' zima, nije lav!
Zima, zima - pa neka je,
ne boji se ko je zdrav!
 
Na karti neba danas....Mesec u Blizancima, danas Pun Mesec u Blizancima (16:46), Jupiter trigon Neptun (03:19), Merkur stacioniran retrogradno (08:34), Sunce kvadrat Neptun (12:43)...

O svemu ste obavešteni ranije:

"Možda postoji molitva koja sve rešava i sve prašta"... Jupiter trigon Neptun...




Pogledajte pažljivo....Glava dešavanja danas na 11*!!!
Sunce u Strelcu 11*, Mesec u Blizancima 11* i Neptun u Ribama 11*
Namam šta da dodam, sve sam već napisala, sada za one koji žele više, malo su ili više vični, pogledajte gde vam se ove planete na 11* nalaze (tranzitno prolaze) u natalnom horoskopu...

Ukratko Sunce opozicija Mesec, kvadrat Neptun: teško je razlikovati san i javu, maštu i stvarnost...zablude, iluzije, fanatizam, prevelika osetljivost, senzualnost...osećanje žrtve, razočarenja...skandali, prevare, obmane...
Sunce opozicija Mesec kulmninacija, kvadart Neptun pod velom tajne, magle, obmane...
Mesec je i u inkonjukciji sa Jupiterom na 11* dodatna komplikacija!!!


Sunce opozicija Mesec, kvadrat Neptun

Energije Blizanaca i Strelca su suprostavljene (opozicija), ako je moguće tu treba pronaći ravnotežu, u smislu ne birati strane (energije) kuće (oblasti života) u kojima se one nalaze! Energije Blizanaca i Strelca su u sukobu (kvadrat) sa energijom Riba. To su energije koje se ne slažu najbolje i izazivaju sukob...na mentalnom planu ali i u stvarnom životu (događaji)...
Blizanci i Strelac su energije nižeg i višeg uma...vladari prirodnih 3. (Blizanci) i 9. (Strelac) kuća. Dakle sve se vrti oko našeg uma (više/nižeg), razmišljanja, uverenja, komunikacije...U sve to se umešala kao "začin" energija Riba prirodna 12.kuća, tajne, skriveno, podsvest....Sve se vrti oko neke istine...Razotkrivanje ili sakrivanje....kako kome, već prema natalnom horoskopu!!! Pisala sam o tome juče pa pročitajte!!!
Jupiter trigon Neptun (opet Neptun) će ovde pomoći, tamo gde ima mogućnosti ali i želje da ovaj pozitivan uticaj deluje...Mogućnosti su velike, ostalo je na vama!!!
Merkur u Strelcu od danas retrogradno stacioniran....može da odmogne ali i pomogne....Može da nas "vrati" u nešto nedovršeno, možemo krenuti sa retrospekcijom...a može da nas uvede u još nevolja, jer svaki retrogradni Merkur ima neku dozu energije koja liči na 12-kuću (retrogradnost ima energiju planete u 12. kući, a ona je povezana sa greškama, gubicima, skrivenim stvarima, zato su u vreme retrogradnog Merkura moguće greške, gubici....)!!!

A šta može zima meni,
šta mi može, šta mi sme?
Nek mi nosić pocrveni,
eto to je, to je sve!

Ja od jutros ovako :-))))


✨Sa Tran Neptunom preko mog Nat Jupitera (Ribe) i Tran Jupiterom preko mog Nat Neptuna (Škorpija), Jupiter i Neptun u trigonu i tranzitni i natalni (dupli aspekt) ja sam malo nostalgična, malo romantična, malo nisam ovde.....negde sam daleko...:-))). Vraćam se brzo koliko sutra uz prvu jutarnju kaficu :-))). Noćas ću da sanjam, maštam....A kako je najbolja meditacija zapravo dobar san....planiram da se naspavam :))). Što se istine tiče... ona mi je jasna i poznata, ja sada samo utvrđujem gradivo!!!

Jedne noći u Decembru...




Нема коментара:

Постави коментар