четвртак, 30. јун 2016.

Volare (Nel blu dipinto di blu)....Danas na nebu...

DOBRO JUTRO ZVEZDICE  
Osvanulo je divno jutro....zalivala sam cveće na terasi i gledala kako se budi kraj u kome živim....u obližnjem kafiću sređuje se bašta za prve jutarnje kafe onih koji tako vole....šetaju se kućni ljubimci...i sve je nekako usporeno i mirno (Mesec u Biku valjda). Pila sam prvu jutarnju i čitala internet vesti dana i odustala posle prve....Na zidu FB....najviše me raduju slike sa odmora mojih FB prijatelja...neki recepti koji olakšavaju život i smanjuju vreme provedeno u kuhinji, afirmativni postovi.....i onda se provuče nešto što me uvek natera da se zamislim... Provuče se neki post ili tekst gde se oseti nečija mržnja ili je ona očigledna...Mrzitelji....i njihov stav...."ako dokažem da je neko loš, onda sam ja bolji od njega" .... Kolika je mržnja i mrziteljstvo zavisi od toga koliko neko "mrzi svoj lik u ogledalu"...naravno onom zamišljenom....Mržnja rađa nasilje. Kada govorimo, pišemo o drugima zapravo govorimo o sebi. "Mrzeći druge mrzimo sebe."- Talidari. Naravno da mogu da zaobiđem takve postove ili tekstove i zaobilazim....ovo nije od juče ali danas mi nešto došlo da kažem :))....Izneti svoj stav je ok....imati stav je deo karaktera....ali u svemu treba imati meru. Treba se boriti protiv mržnje ....mirom (ne ratom), tolerancijom, praštanjem, ljubavlju, radošću, znanjem!!!
 "U mržnji je strah." Niče
"Nikad se mržnja ne uklanja mržnjom. Samo blagost briše svaku mržnju. 
To je zakon večan i nepromjenjiv" Buda
"U zemlji mržnje najviše mrze onoga ko ne ume da mrzi." Ivo Andrića


DANAS NA NEBU:
Mesec sekstil Sunce 02:29 CET
Mesec sekstil Neptun 07:58 CET
Mesec sekstil Venera 13:57 CET
Mesec trigon Pluton 15:17 CET
Mesec trigon Jupiter 16:20 CET

Kada pogledam u ove silne sekstile i trigone jedina pomisao je: pa baš lepo :)). Ne mogu da odolim i da opet stavim ovu slatku sličicu :)). Prvi sekstil mnogi smo prespavali :)). Mesec sekstil Sunce je baš lepa, harmonična energija. Duša (Mesec) i volja (Sunce) u skladu, što je mnogima dobro došlo...Kada Mesec uspava Sunce :)), spavamo i mi lepo...porodični mir, mirna atmosfera u kući....muško - ženski odnosi skladni....mir u kući :)). Za dobar san i dobro jutro pobrinuo se sekstil Meseca i Neptuna....Znam da vas često pitam (retorički) da li ste nešto sanjali, to je uglavnom kada se negde "pojavi" Neptun :)), kao što je to sada slučaj... Spavanje, snovi....vezuju se za 12.kuću, Ribe, Neptun...Ovaj aspekt Mesec sekstil Neptun u tranzitu može doneti neke interesantne snove...gotovo proročke ili bar vrlo intuitivne...
Ako niste sanjali ili niste zapamtili san....jutro može krenuti sa sanjanjem na javi :)). Mašta i kreativnost u usponu, muze se bude :)). Ko voli da fotografiše ili da se fotografiše (selfi) ovo je energija za tako nešto...ali i za muziku, poeziju, bilo koju umetnost...Jednom rečju...mašta može svašta...Još jedan sekstil u nizu....Mesec sekstil Venera...romantika u najavi, druženja, pre svega ona ženska ili druženja sa ženama :)), ako toga nema....posetite kozmetički salon, ako uspete da zakažete (trebala sam ranije da vam najavim :). Na sve ovo nešto kasnije idu trigoni :). Prvi je trigon Meseca i Plutona. Taman je tu ako vam je stalo da nešto menjate, ovo je snažna energija, energija strasti. Ako imate neki problem sa ovom energijom on se lakše može rešiti. Možete i "čitati između redova"...neki vid transformacije je moguć...I na kraju jedan baš lep Mesečev aspekt...Mesec trigon Jupiter....lepo raspoloženje, pozitivno, osećanje sreće...pozitivna energija koja može privući još pozitivne energije...
*Danas sve sami pozitivni aspekti. Sekstil je pozitivan jer su u odnosu energije koje se slažu...Mesec je u energiji Bika, Sunce i Venera u energiji Raka, Neptun u energiji Riba....energija zemlje (Bik) i energija vode (Rak i Ribe) se slažu. Zemlje voli vodu! Trigon je takođe pozitivan aspekt gde se energije dopunjuju jer su iz istog elementa...zemlje. Mesec u Biku (zemlja), Pluton u Jarcu (zemlja) i Jupiter u Devici (zemlja)....

Antoine de Saint-Exupery (Mesec trigon Jupiter)

A ti, ti ćeš imati zvezde kakve niko nema…
Šta hoćeš da kažeš?
Kad budeš gledao nebo, noću, pošto ću ja stanovati na jednoj od njih, pošto ću se ja smejati na jednoj od njih, to će za tebe biti kao da se sve zvezde smeju. Ti ćeš imati zvezde koje znaju da se smeju!
On se i dalje smejao.
A kada se utešiš (čovek se uvek uteši), biće ti milo što si se sa mnom upoznao. Ostaćeš mi uvek prijatelj. Poželećeš da se smeješ sa mnom. Otvorićeš ponekad prozor, onako, iz zadovoljstva… I tvoji prijatelji biće iznenađeni kad te vide da se smeješ gledajući u nebo. A ti ćeš im tada reći: “Da, zvezde me uvek zasmejavaju!” A oni će pomisliti da si lud. Ala sam ti podvalio…
On se i dalje smejao.
To će biti kao da sam ti dao, umesto zvezda, šaku praporaca koji umeju da se smeju…”
 
Danas dva zvezdana događaja:
Mars je stacioniran direktno (SD) u 01:38 CET

Dean Martin (Blizanac/Ribe...sa Mesec trigon Jupiter):



Нема коментара:

Постави коментар