субота, 12. октобар 2024.

U danu kada Pluton kreće direktno! "U meni miholjsko leto, to prkosno sunce pred zimu"....



"U meni miholjsko leto, 
to prkosno sunce pred zimu"....



Zvezdani(n) zapis 4194
Subota. Dan Saturna. Saturn je retrogradan u Ribama na 13°40’


Pluton je od noćas 02:32 Direktno stacioniran!
Neću ni reč da napišem o tome, već sam i sama sebi dosadila.

Pluton je u Jarcu, Jarcem vlada Saturn!
Saturn je još uvek u kvadratu sa Jupiterom u Blizancima još od 19.avgusta!
Sukob rasta i ograničenja Ili kada se sukobe zakon (Jupiter) i red (Saturn)

Sada kada je Jupiter retrogradan taj kvadrat je ponovo aktiviran i očigledan!
Kada se prvi put pojavio pisala sam o njemu ovako baš na svoj rođendan:
Da se ne ponavljam i da ne kopiram samu sebe pročitajte sve o ovom kvadratu ali i mnogo više i ovde:

Pročitajte upoznajte se sa ovim kvadratom koji ćemo imati drugi put egzaktno 24.decembra!
Već je prisutan i biće sve jači a najjači u decembru posebno krajem godine!
Pročitajte tekst jer sam pisala i o Jupiteru, o potrazi za smislom, o životnoj svrsi...

Neki događaji ovih dana u okolini (komšijski odnosi) i svetu su takvi da se mogu povezati sa ovim kvadratom - globalni uticaj! Pisala sam naravno i o ličnom uticaju!
Sve ovo će biti mnogo intezivnije i očiglednije u vreme drugog po redu kvadrata u decembru jer će Mars koji je sada u senci tada biti retrogradan!


Jupiter je u sekstilu sa Kironom od jutros u 09:34
Od srca vam preporučujem da pročitate jučerašnji tekst o sekstilu Jupitera i Kirona!
Da bi do toga došli...potrebno je i više znanja, učenja o kulturama, verama i svojim i tuđim.
Potrebno nam je nešto što se zove Interkulturalno obrazovanje...da nas različitosti ne razdvajaju već da nas spajaju...

Mogla sam danas da pišem o ljubavi....o Veneri u Škorpiji
Koja je i dalje u trigonu sa Marsom u Raku, koja će za tri dana biti u opoziciji sa RUranom u Biku, i za četiri dana u trigonu sa RNeptunom u Ribama. Mogla sam ali nisam....nikada nisam ovde na blogu pisala tek da nešto pišem....ili da bih povećala čitanost ili bilo šta slično. Uvek pišem srcem, pišem ono što osećam....U koliko vas više interesuju Venera i njeni aspekti sve je već napisano pročitajte OVDE
Ljubav je bitna, ali bitan je svet i okruženje u kojem živimo!



12.oktobar 02:32 Pluton direktan sa 29°38’ Jarca
12.oktobar 09:34 Jupiter sekstil Kiron 


🌙 Mesec je danas u Vodoliji, u fazi rasta, vidljiv 67,5%

Kada Mesec prolazi (tranzitira) Vodolijom sve je moguće, pa i ono nemoguće. 
Moguća su razna iznenađenja (prijatna i neprijatna sve zavisi od aspekata).
Bićemo otvoreni za sve što je novo i neobično, drugačije....ekscentrično!
Neobične i radikalne aktivnosti su vrlo moguće...neka društvena okupljanja, grupna dešavanja

Sa ovakvim Mesecom i energijom moguća su nepredvidljiva, ekscentrična reagovanja.
Neobična porodična dešavanja...Nekome će se probuditi potreba za ličnom slobodom ili slobodom čovečanstva (Vodolija), nekome za nekim genijalnim rešenjem.
Neko će želeti da se druži... Prijatelji dragi gde ste... 

Nekome će se probuditi mašta ona neobična...kod drugih humanost
Naučnici će se baviti naukom...dan za astrologiju! 
Dan za društvene mreže, i sve na temu interneta...

Nove ideje, želje, nadanja ko na filmskoj traci...Neko će poželeti i nešto da promeni. 
I baš danas setite se kada ste poslednji put uradili nešto po prvi put!!!

Mesec će danas biti u sekstilu sa SMČ u Ovnu i u trigonu sa JMČ u Vagi
Znate već da su Mesečevi čvorovi uvek jedan nasuprot drugog..."putuju u paru"
Oni su dve strane medalje...oni se ne mogu razdvojiti i potrebno je da shvatimo šta hoće od nas!

Mesec je danas "okidač" za ovu opoziciju gde su na osi Ovan - Vaga naše JA i TI (MI)
Danas je ovde potrebna ravnoteža...ni previše JA...ni previše TI (MI)
Kako je Mesec u Vodoliji možda je baš rešenje u društvenosti, druženju, grupama ili u humanosti...

P.S. Danas je Miholjdan, krsna slava moje majke...i sve može da stane u jedan stih pesme!
"U meni miholjsko leto, to prkosno sunce pred zimu"....


☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com







1 коментар: