четвртак, 17. октобар 2024.

U danu Punog Meseca u Ovnu, Venera je aktivna....večeras će preći u Strelca...


Moja inspirativna tabla od ranije ;)

Moto dana:
"Otputuj dovoljno daleko i upoznaćeš sebe."


Zvezdani(n) zapis 4199

U danu Punog Meseca u Ovnu
Vi čitaoci bloga sve već znate o ovoj energiji, ako možda niste pročitali nije kasno :) pročitajte:

Upoznati ste i sa Venerinim (svim) aspektima ove nedelje:

Da, uvek ste na vreme o svemu obavešteni nadam se i da ste spremno dočekali sve ove intezivne energije. One traju i dalje...i trajaće još neko vreme!
U ovom tekstu sam napisala Venera će preći u Strelca, ali to je priča za poseban tekst!

I jutros sam napisala novi tekst jer do sada nije bilo posebnog teksta o tranzitnoj Veneri u Strelcu:

Venera u Strelcu (tranzitna)

Pročitajte ovaj tekst jer imate sve o tranzitnoj Veneri u Strelcu na jednom mestu!

Da li smo izašli iz Sezone Pomračenja?
I jesmo i nismo! Evo i zašto:

Današnji Pun Mesec u Ovnu je vrhunac onog što je započeto Mladim Mesecom u Vagi i Prstenastim Pomračenjem Sunca na 10°03’ 02.oktobra, ali i kulminaciju šestomesečnog ciklusa koji je započet 08.aprila ove godine Mladim Mesecom u Ovnu na 19°22’ i  Totalnim Pomračenjem Sunca!
Ovi datumi su bitni da se (pod)setimo ovog perioda.
Prošlo je onih šest meseci ili "efekti pomračenja traju oko šest meseci"
Vreme je da se osvrnemo unazad i da sumiramo proteklih šest meseci!

Iskreno, ja od juče osećam neku blagu nervozu!
Sunce u Vagi je "na" mom ascedentu a Mesec u Vagi preko puta u 7.kući!
Tran Sunce u Vagi je u trigonu sa mojim Mesecom u Blizancima a Tran Mesec u Ovnu u sekstilu sa mojim Mesecom u Blizancima ali i u trigonu sa mojim Uranom u Lavu. Zato sam napisala blaga nervoza! Nisam baš najbolje spavala, ne očekujem ni da ću noćas spavati "kao beba" :)).
Nervozu osećam i zbog činjenice da dan traje 24h i što imam puno posla a i nekih neplaniranih obaveza.... I tako naslov koji sam odabrala za ovaj Pun Mesec "Osećam nešto čudno u vazduhu"...je izgleda pun pogodak!

A, Vi kako ste :)).

Baš danas sam se setila da nemam poseban tekst za Tranzitnu Veneru u Strelcu.
Napravila sam i reels za Instagram. Ovaj tekst sam počela jutros oko 8:30, sada je već 13h i evo umesto da ubrzam ja sam se rasplinula po običaju :). I kako se Pun Mesec približava 13:26 CET ja sam ko na "iglama"...ipak današnji Veliki krst deluje...

Uskoro će (14:30) i Venera u Škorpiji i Pluton u Jarcu biti u egzaktnom sekstilu.
I ovo je intezitet i ako je sekstil u pitanju!

Kako god, mislim da na mene najjači uticaj vrši opozicija Marsa u Raku i Plutona u Jarcu (deo Velikog krsta) koji su na relaciji 10./4.kuća! Poslovne obaveze vs kućne (privatne) obaveze! Ili što bi Ekrem rekao kuća-poso, kuća-poso :).


Jedva čekam da Venera pređe u Strelca
Zašto? Slagaće se sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom :), ali i sa Saturnom u Vodoliji i Uranom u Lavu...Volela sam i Veneru u Škorpiji posebno kada je bila u sekstilu sa mojom Venerom u Devici i u trigonu sa mojim Jupiterom u Ribama...Sada mi je potrebna optimistična energija Venere u Strelcu...
Ako ništa drugo onda da makar malo razdrmam kukove i bedra :))) i isplaniram dešavanja za vikend!

Prelaskom Venere u Strelca čeka nas 
Više optimizma, entuzijazma...
Zasvrbeće nas tabani...daljine će nas (po)zvati.. i fizičke i filozofske, duhovne...
Da li ste spremi za životne avanture...Ja jesam :).
Život je stvoren za dobre prijatelje i velike avanture


Vreme je za inspirativnu tablu!
Vreme je za budućnost....nova saznanja, učenja (učenje je moć), nova putovanja i stvarna i duhovna, nove životne avanture, upoznavanje drugih kultura, običaja, naroda, vreme je za rad na sebi...otkrivanje životne misije...

Pročitajte sve napisano o Veneri u Strelcu
Ta kuća/kuće će biti oblast života koju će ova Venera ulepšati.
Kako i koliko zavisi i od tranzitnih aspekata Venere u Strelcu ali i od aspekata koje će praviti sa vašim planetama u natalnoj ličnoj karti!


Ovo su tranzitni aspekti Venere u Strelcu!
Prvi aspekt je trigon sa SMČ u Ovnu/sekstil JMČ u Vagi - Venera na raskrsnici
Taman da utvrdimo šta se dešava na osi Ovan (JA) - Vaga (MI)
Do kraja oktobra još jedan aspekt, kvadrat sa RSaturnom u Ribama - Ne tugujem ja
O opoziciji sa Jupiterom, trigonu sa Kironom i kvadratu sa Neptunom kada dođe vreme!

Da može :) Venera u Strelcu bi vam rekla ovo:
"Nisu svi oni koji skitaju izgubljeni."


P.S. Obožavam ovu pesmu a ovaj video je predivan!

☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene


Pesma dana:


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com




Нема коментара:

Постави коментар