уторак, 25. јун 2024.

Kriza srednjih godina iz ugla Neptuna....(Tran Neptun kvadrat Nat Neptun)


Moto:
"Budućnost pripada onima 
koji veruju u svoje snove."

Zvezdani(n) zapis 4105

Utorak. Dan Marsa. Mars je u Biku na 11°54’
Sve je bliži Uranu...
Noćas je bio u kvadratu sa Mesecom u Vodoliji, noćas je bio još jedan veliki požar...
Tekst o Marsu, Uranu i Algolu ima rekordnu čitanost....

Danas ću pisati (ponovo) o Neptunu...
Ali iz jednog drugog ugla!

Neki od vas upravo sada žive kvadrat Tranzitnog Neptuna sa Natalnim Neptunom!
On se javlja oko 40 / 42 godine života.

Kriza srednjih godina iz ugla astrologije

Pisala sam ranije o krizi srednjih godina iz ugla UranaKriza srednih godina i Uran..
Ovde se radi o opoziciji Tranzitnog Urana sa Natalnim Uranom!
Postoji još jedan tekst na istu temu OVDE (pisala sam i osvom ličnom primeru)

Ima još aspekata koji govore o tkz Krizi srednjih godina:
Tranzitni Jupiter opozicija Natalni Jupiter (oko 40)
Tranzitni Saturn opozicija Natalni Saturn (oko 42).

Psiholozi kao siptome krize srednjih godina navode: anksioznost, tugu, bes, probleme sa snom, povlačenje iz svakodnevnog života, od prijatelja, promene u telesnoj težini, iznenadna jaka želja za promenama....

Da se vratim kvadratu Neptuna koji takođe može doneti Krizu srednjih godina!
Ovaj tranzit može biti težak....ali naravno i ne mora!

Ono što ovaj tranzit može da donese je kriza identiteta, krizu uverenja, vrednosti...
Sve ovo jer Neptun rastavara sve granice...rastače, rasplinjuje...
Ovo je period kada se najčešće preispituju izbori, ovo je period potrage za smislom i svrhom života!

Najbolje bi bilo kada bi ovaj period prihvatili kao period introspekcije i samootkrivanja!
I to ne mora da bude ni teško, niti da vam predstavlja neku muku!
Sve je u karakteru u natalnoj ličnoj karti.

Ono što nije dobro je da ovaj period iskoristite za beg od stvarnosti. 
Drugo je onaj povremeni beg od stvarnosti kada nastupe neki drugi aspekti Neptuna...
Ovaj tranzit traje duže i beg od stvarnosti nikako nije rešenje! 
Gora varijanta je beg u poroke, zavisnosti, tabletei sl. To nikako nije rešenje!

Ono što je potrebno generalno jer svi ste posebni i jedinstveni:
Izbegavati iluzije, obmane...posebno samoobmane. 
Izbegavati preterani idealizam, i nikako ne nositi one čuvene "ružičaste naočari".

Šta je potrebno ili šta bi bilo dobro:
Da pronađete zdrav način za kako se nositi sa ovim tranzitom. Svako ima svoj način. 
Neki od njih su kreativnost, mašta, umetnost...intuicija, inspiracija...
Kako god vam izgledalo čudno ali baš ovaj period je period da neke svoje snove pretvorite u stvarnost (kvadrat - akcija). 
Bitno je da se ne zanesete previše nego da pronađete realan pristup svojim neostvarenim snovima. 
Neko u ovo vreme kupi besan auto, neko krene u velika ulaganja, neko napusti dotadašnji posao, neko uđe u vezu sa mnogo mlađom osobom, neko drastično promeni izgled...neko se "samo" istetovira..
Poznajem nekog ko se odlučio da napusti grad i ode da živi na selu....
Sve je legitimno ako se nećete kasnije (po)kajati!




Mnogi se u ovo vreme nađu na nekoj životnoj prekretnici
Neke oblasti života kao što su karijera, brak, odnosi, zdravlje, finasije...mogu postati kao široko i duboko more (Neptun)...mnogima zatreba pojas za spasavanje. 
Neko samo "pluta", neko se bori sa "talasima"...
Ali zapravo ovo je i neki predah, vreme u kome preispitujete svoja očekivanja, snove, ideale...
Ne žurite sa donošenjem velikih odluka...Predahnite, odmorite...

Ovo je i period duhovnih preispitivanja. Negde se javi kao duhovno buđenje.
Preispitivanje vere, verskih shvatanja i pogleda...
Klonite se teorija zavera, nekih kultova....prevaranata raznih vrsta...

Imajte na umu da je Neptunovo carstvo maglovito, imaginarno, ispunjeno iluzijama...
Da su tranziti Neptuna duboki....ovaj bi mogli da nazovemo i "Život u magli"

Ovaj tranzit traje otprilike oko godinu dana.
Za nekog ovo je period velikih izazova...ali on zaista može da bude i velika mogućnost da radite na sebi, na svom ličnom rastu, duhovnom buđenju i pretvaranju snova u stvarnost.

Kako god zvali ovaj period bitno je da njega možete i iskoristiti za Novi početak!




Vi koji imate Neptuna u Strelcu (generacije 1983/1984.) sada doživljavate ovaj tranzit.
Zapravo vi koji imate Natalnog Neptuna u Strelcu na poslednjim stepenima!
Lično poznajem više predstavnika ove generacije :))).

Poznati sa Neptunom u Strelcu na poslednjim stepenima:
Prince Harry, Duke of Sussex, Katie Melua (moja omiljena pevačica), Avril Lavigne (pevačica, glumica), Emily Blunt (glumica), Edward Snowden (bivši radnik CIA), Kivanc Tatlitug (turski glumac iz turskih serija :)....itd

Poznati sa Neptunom u Strelcu na oko 25° (1981/1982.) prošli su ovaj tranzit:
Britney Spears, Catherine, Princess of Wales, Justin Timberlake, William, Prince of Wales, Paris Hilton, Jessica Alba, Anne Hathaway, Priyanka Chopra, Tuba Buyukustun....itd.

Ulaskom Neptuna u Ovna....ovaj tranzit će imati generacije sa Neptunom u Jarcu!
Završiće se sekstil Tran Neptuna u Ribama sa Nat Neptunom u Jarcu....ciklus ide u krug...

P.S. Dok sam pisala ovaj tekst videla sam i vest  da je osnivač Vikiliksa Džulijan Asanž prihvatio američki sporazum o priznanju krivice u zamenu za slobodu i odmah napustio Veliku Britaniju.
Julian Assange Rak/Strelac sa RNeptunom u Strelcu na 0°43' u 1.kući. On je ovaj tranzitni kvadrat imao odavno zapravo tokom 2012. godine - Sklonio se u ambasadu Ekvadora u Londonu u junu 2012., u avgustu 2012. odobren mu je azil...


Snovi su ilustracije knjige koju vaša duša piše o vama.
Jedino što vas može sprečiti da ostvarite svoje snove jeste vi sami.


P.S. Kada sam ja prolazila kroz taj tranzit ja hodala po zemlji nisam ;)....šalu na stranu bio je to samo ću da kažem više nego zanimljiv period....bila sam zaljubljena do ušiju (iz tog sna sam se probudila 10 godina kasnije), putovala sam puno...bilo je to i fizičko i duhovno putovanje (obilazila sam manastire)...
Počela sam da radim na ostvarenju jednog svog sna....koji sam ostvarila nekoliko godina kasnije!
Sanjala sam u tom periodu puno....i tada sam i krenula da zapisujem snove u jednu svesku (imam je sačuvanu)....

"Snovi su besplatna terapija. 
Konsultujte svog unutrašnjeg Sigmund Freuda"


Nekome je ovaj tekst ili još nekih drugih tekstova sasvim dovoljno.
Drugima je potrebna pomoć i možda neke smernice. Moj stav o tome znate.
Ako sam vam potrebna pronaći ćete put do mene!



☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com



2 коментара:

  1. Анониман25. јун 2024. 16:16

    Moj Neptun je u Jarcu al je trenutno u kvadratu sa tranzitnim tako da ja to sad dozivljavam .Generacija 84

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. јун 2024. 17:51

    Ne znam kako ali meni deluje da ja ovo sad prozivljavam a ja sam '82.

    ОдговориИзбриши