понедељак, 18. март 2024.

Šta rade zvezde u periodu od 18. do 25.marta - Nedeljni horoskop

Moto nedelje:
"Snovi su današnji odgovor
 na sutrašnja pitanja."


Ove nedelje na zvezdanom nebu:

18.mart Merkur ulazi u retrogradnu senku sa 15°59' Ovna
20.mart 04:07 Sunce ulazi u Ovna (proleće, ravnodnevica)
☆20.mart Astrološka nova godina, dan astrologije☆
21.mart 21:02: Sunce sekstil Pluton
22.mart 00:09: Venera konjukcija Saturn
23.mart 00:48 Mars ulazi u Ribe
23.mart Saturn ulazi u retrogradnu senku sa 12°42’ Riba
24.mart 17:36: Venera sekstil Jupiter


Nova nedelja je pred nama. Nedelja promene energija i sezona!
Ovog 18.marta 2024. u Ribama su: Venera, Saturn, Neptun i Sunce.

I dalje jaka energija Riba.
Mnogi se osećaju umorno, pospano...i činjenica je da nam fali san, da nam treba više sna!
Da li ćemo za ovo "okriviti" energiju Riba ili predprolećni umor...tek tako je kako je...

"Snovi su današnji odgovor na sutrašnja pitanja."
Mnogi od nas ovih dana sanjamo više nego obično...ili se sećamo više nego obično ono što smo sanjali.
Juče sam pisala o snovima....ovo je nastavak...

Naši snovi mnogo govore o nama.  
O našoj javi pre svega. Ono to nam se događa u svesnom budnom stanju ostane zabeleženo negde u mozgu... i to zapisano ponekad sanjamo. Naravno ponekad malo doterano, začinjeno maštom, željama, nadanjima... U snu izmenjena stvarost rekla bih. Ali često sanjamo i nešto što nigde nije zabeleženo i nema veze ni sa prošlošću ni sa sadašnošću... e ti snovi su interesantni.... i uvek se pitamo šta nam poručuju?

"Snovi su besplatna terapija. Konsultujte svog unutrašnjeg Sigmund Freuda."
Psiholozi su vekovima istraživali snove. Posebno je interesantno tumačenje snova. Frojd je jedan od njih, Jung takođe. Jung negde kaže: "Učite što je moguće više o simbolizmu, a sve to zaboravite kad analizirate san". Kako god.... tek snovi su psihološki fenomen oduvek....izmenjeno stanje svesti.
Postoje ljudi koji kažu da nikada ne sanjaju. Ne verujem u to... sanjaju samo se ne sećaju svojih snova. Tako da mnogo teže od tumačenja snova je sećanje na snove.

Da li ste čuli za hvatače snova
Ja sam ih prvi put videla u Americi u jednom Indijanskom rezervatu u Oregonu... I zaboravila sam na to... U poslednje vreme ih često viđam na raznim mestima... I meni je to jako lepo... Uvek nešto naučimo od drugih kultura i naroda... I eto prilike da oni koji kažu da ne sanjaju, ili oni koji se ne saćaju svojih snova da "uhvate" svoje snove....

P.S. Ja sam noćas sanjala štrudlu sa makom :). I setila sam se jutros...bio je to tako živopisan san da mi je ostao u sećanju....Od jutros mislim na štrudlu i sećam se mirisa tek izvađene štrudle iz rerne. 
Mnogo volim štrudlu sa makom, sa više maka manje testa i takvu je moja majka često pravila baš zbog mene...Godinama je nisam jela...prestala sam da jedem brašno, bilo koje testo...
Mesec je noćas bio u Raku...bio je egzaktno u trigonu sa mojim Neptunom u Škorpiji i Jupiterom u Ribama...Nostalgija, sećanje, uspomene...Mama je naučila da pravi štrudlu i sa makom i sa orasima (tatina omiljena) od moje bake slavonke njene svekrve. Ja sam je pravila nekoliko puta ali baš davno...Češće sam pravila makarone sa makom :). Šta li mi poručuje ovaj san? Da mi roditelji nedostaju, neki nedeljni ručkovi, da me zagrle i poljube...da mi kažu ono čuveno: Biće sve u redu...

Merkur u Ovnu danas ulazi u (pre)retrogradnu senku da nam najavi retrogradni ciklus koji će se dogoditi od 02.aprila do 25.aprila (23 dana). Od danas će delovati Iz senke
On je u Ovnu od 10.marta i bio je nešto kao vesnik proleća...

20.marta dolazi proleće...Sunce prelazi u Ovna - počinje sezona Ovna
Imamo i prolećnu ravnodnevicu od koje će dani biti sve svetliji i duži!
20.marta počinje Nova astrološka godina i slavimo dan astrologije!
Jaka promena energija iz vode u vatru...Novi ciklus od Ovna do Riba

Dan posle srešće se u energiji sekstila Sunce tek prešlo u Ovna i Pluton u Vodoliji!
I opet aspekt koji imamo prvi put posle mnogo godina. Ovo je prvi sekstil između Sunca u Ovnu i Plutona od kako je ušao u Vodoliju!
Ovaj aspekt Sunce u Ovnu sekstil Pluton u Vodoliji dogodio se poslednji put 18.aprila 1796 
Dakle, imamo ga posle 228 godina - Astrološka zanimljivost (korisna).
Ovo je aspekt koji nam donosi - Energiju promena
☆Zapamtite ovaj datum da imate sa čim da uporedite kada ga budemo imali opet 23.marta 2025.

Srešće se konačno Venera i Saturn u Ribama...
Ne popušta energija Riba...susret ovih planeta će je pojačati!
Svaki susret Venere i Saturna je test vremena.
Završava se jedan ciklus i počinje novi.
Pročitajte - Kada Saturn sretne Veneru ili Kada je Hari sreo Sali...

Mars će preći u Ribe
Nije bio u Ribama dve godine...
I tako....Sunce je napustilo ovu energiju a Mars ulazi u ovu energiju i dodaje joj akcije...
Mars je Mars...ovde u Ribama je nešto kao Duhovni ratnik.

Posle Merkura i Saturn će delovati Iz senke
I Saturn će najaviti svoj redovni retrogradni ciklus...koji će početi 29.juna i koji će trajati 138 dana do 15.novembra!
Od 23.marta će ići putem kojim će ići još dva puta!
Pročitajte - Saturn iz senke

Imajte na umu da su još uvek sve planete direktne....do kraja ovog meseca, zapravo do 02.aprila kada će ko drugi nego Merkur prekinuti to...retrogradnim kretanjem!

Na kraju ove uzbudljive nedelje jedan više nego ugodan aspekt sekstil Venere i Jupitera
Sekstil donosi skladnu energiju. Ovaj aspekt postmatrajte kao aspekt šansi i mogućnosti. Sekstil ima takvu energiju da mu je potreban mali podsticaj da bi se njegov uticaj osetio. Ipak najvažnije je da ovde dve energije sarađuju. Ovde sarađuju Venera (mala sreća) i Jupiter (velika sreća).

Ovaj aspekt baš na godišnjicu NATO bombardovanja moje zemlje...
Ovde nema mesta za zaborav.


☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...

Pesma nedelje:


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар