недеља, 10. март 2024.

13 godina Zvezdan(in)og dnevnika

 
Moto bloga:
 "Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavaju 
nego ona koja nas upozore da se pripremimo"

Zvezdani(n) zapis 4005

Na današnji dan blog slavi svoj 13 rođendan!
10.marta 2011. u 15:38 CET napisala sam prvi tekst na ovom Blogu :).

Zapravo to je bila izreka:
Astra inklinant, non necesitant
Ovo je izreka srednjevekovnih hrišćanskih astrologa na latinskom jeziku, čije značenje glasi:
Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju.

Nikada ništa nije slučajno.
Ovaj Blog je nastao u vreme Urana u Ribama na 29°
Oni koji redovno čitaju Blog mogu da se sete da često za 29 stepen neke planete u nekom znaku kažem da je ta planeta spremna za skok! Tako je i bilo....to je bio i moj skok u nepoznato.
Jupiter i Merkur su tada bili u Ovnu u mojoj kući posla, Uran samo što je prešao u moju kuću posla i tada je od mene tražio promene u smislu idi na internet, pokaži se....što mom Nat Uranu u Lavu nije bilo teško da podrži, šta više jedva je čekao i on je na 29°
I Neptun je tada bio na 29° ali Vodolije....ulazio je u moju 5.kuću (ona počinje na29°) ...pravio je trigon sa mojim Nat Mesecom u Blizancima. Krenula sam na jedno malo drugačije putovanje od putovanja na koja sam do tada išla. Saturn je bio u Vagi u 12.kući u trigonu sa mojim Marsom u Blizancima, sve je krenulo kao stidljiva (12.kuća) ideja više da ja pišem a da li će to neko čitati....tada sam mislila...ko zna videćemo. Međutim vrlo brzo se dogodilo da sam shvatila da se čita :). Uran je prešao u Ovna napravio trigon sa mojim Nat Merkurom i Suncem u Lavu u 10.kući i sve se promenilo.

Prvi milion pregleda dogodio se na Božić 07.januara 2014.
Za nekoga ko veruje u znakove pored puta to je bio dobar znak!

Nisam ja birla ni datum ni vreme....oni su birali mene tog 10.marta 2011.

Ovo jeste astrološki blog
Ali ovo je i više od astrološkog bloga.
On je zapis o zvezdama, on je dnevnik o zvezdama, on je astrološki dnevnik.
Ali on je i moj dnevnik (otuda naziv), ali on je i zapis o mnogim drugim životnim temama. 

"Svi ljudi imaju zvezde, ali one svima ne znače isto"


Gledali smo zajedno u zvezde,
Učili smo zajedno o zvezdama...ali učili smo i kako da upoznamo sebe, kako da zavolimo sebe, kako da vrednujemo sebe, kako da slušamo sebe i srce svoje, kako da slušamo druge i kako da dođemo do neke istine....o sebi i drugima. Mislim da smo najviše učili o ljubavi....jer ljubav je sve i ljubav je sve što nam zapravo treba. Pregurali smo zajedno i lepe i ne tako lepe trenutke. Bolovali smo zajedno...bili i srećni i tužni...jer ovaj blog je moja životna priča!

Ej, to je ritam...Ritam da te pitam 𝅘𝅥𝅲♪♩𝆕
Odavno sam naučila da dan ima "samo" 24 sata, ovih trinest godina sam postepeno učila kako da rasporedim vreme. U početku nisam pisala svaki dan....pisala sam kada mi se pisalo :). 
Onda sam uhvatila ritam i retko kada preskočim neki dan i ne napišem tekst. 
Kada preskočim nekoliko dana, dobijem poruke sa pitanjima kako sam, da li sam dobro, zašto ne pišem?! Uvek sam bila odgovorna....i pre ću da uskratim sebi vreme za odmor nego da nekog ko očekuje tekst razočaram. Nisam pisala samo kada mi je bilo najteže a sa vama sam podelila i neke najteže i najbolnije trenutke u svom životu!

Dok je Uran bio u Ovnu, on i ovaj blog su imali zajednički ritam.....on nije bio lagan. Blog je za mene bio nešto sasvim novo. Uran u Ovnu je probudio moj pionirski duh....i ja sam krenula hrabro u nešto nepoznato a to je pisanje bloga. Uran je sada u Biku....i u narednim godinama sve bi trebalo da bude nešto sporije ako ništa drugo. Uran u Biku nalaže i više uživanja...i ja i dalje uživam dok pišem ovaj blog kao da sam tek počela.

Tran Uran u Biku, se nalazi u mojoj 7.kući, pored svega što predstavlja ova kuća i što je vrlo lično i privatno....ova kuća je i kuća javnosti i odnosa sa javnošću. Na privatnom planu donaeo mi je promene koje nisam želela iznenada sam ostala bez oba roditelja u tri meseca...tada je bio u kvadratu sa mojim Nat Suncem i Nat Saturnom...Pisala sam i tada sa manjim pauzama.
Sada je Tran Uran u trigonu sa mojom Nat Venerom u Devici iz 11.kuće i u sekstilu sa mojim Nat Jupiterom U Ribama iz 5.kuće i ja zaista volim da pišem ovaj blog....a vi mi svakodnevno u razgovorima govorite koliko vam je bitan ovaj blog!
Tran Uran je neko vreme i u opoziciji sa mojim Nat Neptunom...ovakav tranzit uvek otkriva nešto...i razotkriva nešto....Uran u Biku je doneo mnogo inprovizacija....svuda...i meni to izgleda smeta, smetaju mi laži, prevare, krađa, prepisivanje....i to je sve što ću o ovome reći. Danas slavim!




U ovom trenutku na Blogu ima 4004 objavljenih tekstova i 15,908,624 pregleda.

I dalje se trudim da budem drugačija i originalna.

"Lako je biti drukčiji među istima. Teško je razlikovati se od sebe samog."
Ali ja se trudim, trudim se da sve što pišem bude drugačije i originalno!
I ako je "rupa na saksiji" odavno izmišljena ja se trudim!
Trudim se i znam da mogu uvek da budem još originalnija i drugačija.
A plagijatori - "Plagijator je osoba koja nema talenta, ali bar zna ko ima"

Ja ostajem ovakava kakva sam....preopširna, sve sa silnim ponavljanjima (da utvrdimo gradivo :), nadam se i edukativna i zabavna... sve sa mojim čuvenim tačkicama... kojih je i sama znam previše, ali prosto me mame :), tu su naravno i česte nedopustive gramatičke greške...ali mi se omaknu :). 
Tačkica je sve manje, sigurno ste primetili....:).

Moto ovog bloga je: 
Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavaju nego ona koja nas upozore da se pripremimo! 
Moto bloga je i Budite obavešteni i spremni!

Pre bloga bila sam nekoliko godina moderator na jednom astrološkom forumu. 
Tu sam upoznala mnogo astrologa, mi smo se i družili... I sve je bilo drugačije.

Šta sam ja na tom forumu naučila: Da astrolog ne tumači horoskop da bi fascinirao klijente svojim nekim "natprirodnim" darom...astrolog pomaže svojim znanjem ali i svojim životnim i astrološkim iskustvom, savetima da neko pronađe svoj put koji je za njega u datom trenutku najpovoljniji.

Zašto sam počela da pišem blog? 
Jednostavno išla sam u korak sa vremenom...a i volim da pišem :). Međutim od početka sam znala da želim da budem drugačija. Stil sam izgradila tokom godina. I znam da je prepoznatljiv. 
Blog jeste moja reklama ali moja najveća reklama su moji klijenti, moji dugogodišnji klijenti. Odbila sam gostovanja na TV, ne zbog nefotogeničnosti :) ili neelokventnosti :), prosto imam svoje razloge, možda ću ih jednom i objaviti! Odbila sam i da Blog pretvorim u Sajt. Idem u korak sa vremenom ali na svoj način, jako mi je bitan lični pečat! Možda nije savršen ali je moj!

Svaki tekst ima adekvatnu fotografiju (u poslednje vreme najčešće koristim svoje fotografije), pesmu dana, koju usklađujem sa tekstom, temom, muzika je uvek ona koju ja lično slušam retko napravim izuzetak, koristim citate ali i oni su adekvatni tekstu, sve u cilju da se lakše razume ono o čemu pišem. Nije citat radi citata! 

Od zanimljive astrologije volim zanimljivosti koje mogu da vas nečemu nauče. 
Volim istoriju, volim istraživanja...povezivanja.

Ne volim fatalizam...retko koristim reč karma jer je to ozbiljna tema. Ali spominjem uzrok i posledice, akciju i reakciju. Ova rečenica na blogu je česta: "Dobro se dobrim vraća...Mada ne razmišljajte o vraćanju, razmišljajte o delu." Ukucala sam je u pretraži blog pa se i sama iznenadila kojiko je često koristim!
Poput "nesretnog" retrogradnog Merkura, karma se koristi kada nešto ne može drugačije da se objasni pa je najlakše okriviti karmu. Ako nema srodne duše....kriva je karma, prekid veze....kriva je karma, loši porodični odnosi....kriva je karma itd. Karma je mnogo više od onog kako seješ tako ćeš i da žanješ. Danas svi sve znaju, ali čisto sumnjam da su detaljno proučavali hinduizam, budizam, džainizam....Dodala bih i da nema Karme bez Darme...bez svrhe, istine. Kada pronađete svoju svrhu u životu i ako živite u skladu sa njom, vaši postupci, akcija biće spontani i ispravni i neće biti loše karme, nećete morati sebe da opterećujete tako teškom temom!

Sve što pišem namenjeno je pre svega redovnim čitaocima bloga ali i bilo kome koga astrologija interesuje. Ni u životu nisam površna pa ni u pisanju nisam površna, otuda možda nekada i predugački tekstovi. Uvek se trudim da u tekstovima pronađete ono što vam može pomoći, savet, iskutvo....Ponekad neki aspekti vam nisu bliski, ne prepoznajete sebe u njima...to je u redu, jer jedino vaši individualni horoskopi vam mogu pružiti prave odgovore. 
Retko ćete ili skoro nikada pronaći da vas pozivam da se meni javite za tumačenje horoskopa. Zašto? Odgovor je jednostavan, kada se sve kockice slože i ako se slože vi ćete me pozvati!

Ja se ne hvalim vašim pismima, porukama...ako to uradim ponekad, uglavnom je to iz određenog razloga. Za mene je privatnost zakon! Ne pravim akcije, popuste...jer astrologija nije pijaca!
Mada moji klijenti znaju da često produžim razgovor, da ne gledam na sat... i to je neki "popust"!

Astrologija nije zabava
Meni lično smeta komercijalizacija astrologije. Međutim moj moto je živi i pusti druge da žive. 
Ko šta voli nek izvoli :). Ako redovno čitate dnevni horoskop u nekim novinama ili na portalu za svoj znak to vam neće našetiti ali neće ni pomoći...Ali ovakvi horoskopi idu na ruku kritičarima astrologije.
Ne zanm da li ste čuli za Barnumov efekat ("od svega po malo za svakoga"), on se koristi u većini kritika astrologije ali i nekih drugih pojava.
Na nekim popularnim sajtovima možete pronaći -  Izjavu o odricanju od odgovornosti!!!

Naravno da u astrologiji postoje opšta mesta, zbog toga često ponavljam "u vašem horoskopu"

Evo deo teksta sa bloga iz 2013:
"Mogući su rastanci .... ali da bi se to stvarno i dogodilo potrebno je da to podržavaju i ostale planete u vašim horoskopima... jer da nije tako sa ovim tranzitom bi se onda svi rastajali, raskidali... što je priznaćete prosto nemoguće. Zato ja uvek naglašavam tranziti su tranziti.... i sigurno neće isto uticati na sve nas...." U pitanju je Venera kvadrat Mars tranzit.

Često napišem i ovo:  Ne paničite, jer ovo su opšti momenti....prava slika svega je u vašim horoskopima! Ili...Mogući su manji neuspesi, nepoverenje u sebe, kompleksi (mada to mora da ima potvrdu u vašim horoskopima). 

Neke rečenice poput Vežbajte umerenost i uzdržanost....postale su pečat bloga
A posebno sam ponosna na naslove tekstova jer uvek imaju smisla!

Prvobitni počeci astrologije izgubljeni su u istoriji....niko ne može sa sigurnošću da kaže od kada datira astrologija. U Vavilonu su pronađeni prvi astrološki zapisi pisani klinastim pismom....
Astrologija nije zabava, nije ni kako je često zovu pseudonauka...za mene astrologija je drevna nauka.
Dokle god bude naslova tipa: Najsrećniji ljudi se rađaju u ovom znaku ili Ova tri znaka su na posebnom udaru...biće i kritičara astrologije!

Godine brzo prolaze...ili vreme ubrzava što smo stariji :). Ipak meni je ovih trinest godina brzo prošlo. 
I na kraju Hvala Zvezdama. Hvala i vama koji čitate ovaj Blog.
Blog, vi i ja ulazimo u četrnestu godinu.....Idemo dalje!

P.S. Završavam tekst i pogledam sada je 15,908,938 pregleda 314  pregleda za nekih sat vremena!
Hvala!

Pročitajte 


☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...

Pesma bloga i dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com






5 коментара: