недеља, 6. август 2023.

And just like that...i da li se Zverka "prevrće u grobu"...


Moto dana:
"Biti zaljubljen ne znači nužno i voleti. 
Biti zaljubljen je određeno stanje; voleti je čin. 
Stanje podnosimo, za čin se odlučujemo"

Zvezdani(n) zapis 3860
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Lavu na 13°41’

Prživeli smo oluju...ja upravo dok ovo pišem gledam u rupu na roletni koju je napravila ledenica veličine većeg oraha...I smeta mi....razmišljam kako da je "zakrpim" a da ne menjam celu roletnu! Mada bolje roletna nego prozor...

Bilo je strašno, bilo je apokaliptično...prvo je tutnjalo, vetar je nosio sve pred sobom, rušio drveće, sa terasa su leteli razni delovi...Onda je padala kiša, pa grad....kod nas je nestala i struja...
Od sveća uvek imam one malene okrugle, imam puno malih svećnjaka za po jednu takvu svećicu!
Sve sam ih popalila....And just like that...stigla je struja posle pet sati taman kada mi je i eksterna baterija za telefon lagano isticala.

U četvrtak nisam stigla da gledam nastavak serije And just like that...ostavila sam za vikend...
Pogasila sam sve svećice...iskreno sa njima je bilo lepo, romantično...mada razlog nije bio nimalo romantičan...I odgledala sam i 8 epizodu!

I pojavio se Ejdan...bivša Kerina (velika) ljubav!

Odgovorio je na njen mail ("Hej, stranče)...i posle male zabune sreli su se između dva restorana sa istim brojem ulice! I sve je i bilo u stilu naslova And just like that...Zverka je umro...živeo Ejdan.

Keri je uvek birala Zverku.
Ejdan je nestao...otišao u zaborav...tako smo bar mislili.
Keri u nastavku serije seks i grad tuguje za Zverkom.
I onda tek tako setila se Ejdana...i dozvala ga... i vratila.... iz prošlosti.

Da je valjalo trajalo bi...da je živ Zverka ne bi bio ni u "malom mozgu".
Pojavio se Ejdan sa neke farme u Virdžiniji gde je završio kada je prodao svoj biznis sa nameštajem!
Najbesmisleniji preokret u ovoj seriji! Sigurna sam da se sećate Kerinog i Ejdanovog boravka u nekoj kućici u šumi gde je Keri ostavila grad iza sebe zbog Ejdana! Tu ih pronašao Zverka :). Keri nije volela tu kućicu u šumi, šta više ona je mrzela tu kuću! Zato mi je i besmisleno to što joj neće smetati da ga poseti na farmi negde u Virdžiniji! Nije tako daleko Virdžinija od New Yorka...ali poenta nije u daljini...

I Keri i Ejdan su posle toliko godina u osnovi ostali iste osobe, iste one osobe koje nisu mogle da budu zajedno. Žena koju inače definiše grad i ne bilo koji grad već New York, navodno nema ništa protiv da poseti Ejdana na njegovoj farmi?!

Najinteresantniji deo ove epizode meni nije njihov boravak u hotelu i kasnije u iznajmljenom stanu jer Ejdan nije preboleo Kerin čuveni stan, meni je bio interesantan Kerinim i Mirandin razgovor dok su šetali ulicama grada. Keri pita Mirandu da li je njena dvadesetogodišnja veza sa Zverkom bila velika greška?! Na sve to dodaje i najbolji orgazam u svom životu! Mirandin odgovor govori sve: "Ne znam kako da odgovorim" posle neprijatne tišine!

Ne znam šta mi je smešnije da li to što iznajmljuju stan jer ih hotel košta čitavo bogastvo...ili to što Keri otkriva rende za so, dok sa Ejdanom kupuje kuhinjski pribor (a ne cipele:). I ne znam da li je realno tako brzo njihovo ponovno spajanje...i Kerin odgovor na pitanje zašto nije ranije uspelo..."zato što sam pogrešila"....posle čega sledi zagrljaj...i to je to!?!

I ako i najvećim optimistima ovo njihovo spajanje ide suviše brzo ili prebrzo, Keri ima i za to odgovor koji u originalu glasi ovako: "If it feels right — and it does — then why slow it down?"

Hronološki ovo je njihov treći pokušaj (ne računa se onaj slučajni susret i poljubac u Emiratima).
Po meni Keri nije zaljubljena u Ejdana....to je samo ona priča ne biti sam...
Nije situacija "daj šta daš" više je od toga, ovo je nostalgija, nešto već viđeno i poznato...
Da li će boravak na nekoj farmi u Virdžiniji uspeti (i upoznavanje sa njegovim sinovima)...ostaje nam da saznamo!

Istini za volju Keri je rekla Mirandi da je ranije bila istraumatizovana boravkom u seoskoj kolibi, na šta joj je Miranda odgovorila da je to dobro i da je prava Keri još uvek tu negde!

Za kraj....ako i postoji neka greška (Zverka) onda je po meni greška u samom nastavku kultne serije koja je morala da se zove dugačije a ne sex i grad, jer bez Samante ostao je samo grad!

P.S. O Ejdanu i Keri sam htela da pišem u petak na Venerin dan, ali nisam stigla da odgledam epizodu, pa eto teksta danas...Venera je i dalje retrogradna!




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

4 коментара:

  1. Bravno za tekst 👏🏻 Apsolutno se slažem od A do Š 👏🏻

    ОдговориИзбриши
  2. p.s.
    Pozdrav od Anonimusa, svako dobro i uspešan rad želim ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ti si mi inače najdraža koleginica 💗💖

      Избриши
    2. Hvala ti 🥰 Ti si meni često inspiracija kada malo ovaj moj spaljeni retro Merkur kod Spike u 1 polju zabaguje & zablokira 😊 jer, iskreno, tebe jedino i smatram pravim Astrologom & koleginicom u današnjem moru "astrologa" i "stručnjaka" ~ ne samo zbog radnog staža koji pruža čitaocu želju da jedva čeka sledeću objavu, već i ljubavi prema Astrologiji i pravog astrološkog iskustva, koji se vide & osećaju kroz svaku reč & rečenicu & tekst koji napišeš 🥰

      Избриши