четвртак, 24. август 2023.

Ako se pitate šta vam je....Prva Mesečeva Četvrt...


Moto dana:
"Ne rešavajte krize, rešavajte uzroke"


Zvezdani(n) zapis 3872
Četvrtak. Dan Jupitera.
Jupiter je u Biku na 15°22’

Jupiter je negde na sredini tranzita kroz Bika!
U retrogradnoj senci je od 11.juna sa 05°34’ Bika.
Sada je na 15°22’, uskoro kada stigne na 15°34’ Bika (04.septembar) biće retrogradno stacioniran!
Od 04.septembra će krenuti putem kojim je već boravio (u retrogradnoj senci).
Taj put će trajati 117 dana - retrogradni ciklus i trajaće sve do 31.decembra kada će ponovo krenuti direktno i opet istim putem po treći put!
Ovo je trenutno najvažnije što je potrebno da znate o Jupiteru današnjem vladaru dana!

Šta radi Jupiter?
I dalje se "svađa" - energija kvadrata sa RVenerom u Lavu!
Oni se svađaju a mi preterujemo...imamo prevelika očekivanja...
Svega je previše sa ovom energijom...




Zvezdano nebo danas:

Sunce je od juče u Devici....osećate li se drugačije ili je još rano?!
Ako niste sigurni...pogledajte svoju natalnu kuću (kuće) Device.

Mogu da dodam i da mi je jedna emotivna veza sa Devicom bila jako interesantna :)), njegovo Sunce je bilo u konjukciji sa mojim Plutono i Venerom :)).
Volim kada Sunce boravi u Devici...jer prelazi preko mog Plutona i Venere. Sunce ovde bude okidač za ovu konjukciju i uvek se dogodi nešto interesantno, drugačije, originalno u skladu sa 11.kućom

Što se mene lično tiče....ja boravak Sunca u Devici uvek osetim na iznenađujući način. 
Cela 11. kuća mi je u Devici. Inače 11.kuća mi samo počinje u Lavu. Devica je na vrhu 12.kuće ali ona je cela u Vagi! Dakle, najjači uticaj je u 11.kući mada iprelazak Sunca preko vrha 12.kuće uvek osetim.
(A sad vi....zavirite u vašu kuću Device).

Od juče Merkur je retrogradno stacioniran pa je samim tim i najjači!
Osećate li taj uticaj ili je još rano?!
Ako niste sigurni...pogledajte svoju natalnu kuću (kuće) Device.

Ja nemam natalno retrogradnog Merkura ali kao da ga imam :). Vrh 12.kuće mi je u Devici, a Merkur vlada Devicom, tako da zahvaljujući vrhu 12.kuće često imam utisak da imam retrogradnog Merkura koji me uvuče u greške...Pre neki dan sam umesto Venera kvadrat Jupiter napisala Venera opozicija Jupiter i morala sam da izbrišem reels i postavljam novi....
Meni će ovaj retrogradni ciklus Merkura biti u 11.kući...očekujem zanimljiva dešavanja sa prijateljima ali i razna druga iznenađenja, očekujem i neka dešavanja kada RMerkur bude prelazio preko moje Venere i Plutona...(A sad vi....zavirite u vašu kuću Device).

Mesec je od jutros u Škorpiji i u praznom hodu od 07:10 do 10:07 kada je prešao u Strelca
Od 11:57 Mesec u Strelcu u kvadratu sa Suncem u Devici na 01°00’- Prva Četvrt!

Ako danas osetite nemir, nervozu, napetost...to je između ostalog i zbog Prve Mesečeve četvrti.
Kriza svesti...kriza između Mladog Meseca u Lavu (16.avgust) i Punog Meseca u Ribama (31.avgust)

Ovo je energija, izazova, frustracije gde će najviše biti "pogođeni" svi oni koji imaju neke planete na oko 1° Strelca, Device, Blizanaca i Riba. Sukob je ovde između energije Device (Sunce) koja želi red, rad, disciplinu, organizovanost...i energije Strelca (Mesec) koja želi širinu, avanturu, da duša putuje, da se stvarno putuje...

Prva Mesečeva četvrt u astrologiji:
Sunce kvadrat Mesec: Napetost između naših osnovnih potreba i naših emotivnih reakcija!
Sunce je simbol naše svesti, naše volje...predstavlja naše namere...Mesec je simbol naših emocija, nesvesnog, impulsa i naše emotivne sigurnosti...Kada se nađu ovako u izazovnoj energiji (kvadrat) dolazi do sukoba naših svesnih potreba i ciljeva i naših emotivnih želja i potreba!
Može vas ova energija odvesti u stres, unutrašnju napetost ali i u sukobe sa drugim ljudima. 
Može a ne mora, ako ovu energiju pravilno kanališete i iskoristite je kao pokretačku energiju, za neku akciju - Vi birate!

(I will survive)
Gloria Gaynor Sunce u Devici 8.kuća - Mesec u Strelcu 12.kuća)


☆☆☆

Neka vam zvezde budu naklonjene...

Možda pomogne:

Pesma dana


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com








Нема коментара:

Постави коментар