петак, 18. август 2023.

Asteroid Uranija....Muza i zaštitnica astrologije....nadahnuće i inspiracija....


Moto dana:
Probudite svoje muze...


Zvezdani(n) zapis 3867
Petak. Dan Venere.
RVenera je u Lavu na 17°30’

Danas na Venerin dan dobila sam inspiraciju :) da pišem o muzama, asteroidima, Uraniji, inspiraciji....
RVenera u Lavu već neko vreme je u sekstilu sa mojom Uranijom u Vagi! Zapravo egzaktni sekstil se dogodio sredinom juna...tada sam započela tekst o Uraniji ali nisam stigla da ga završim. Venera je tada bila direktna! Događaji su se tada smenjivali prilično brzo, i nisam stigla da dovršim tekst. I evo sada u vreme retrogradne Venere ja ga završavam!




Asteroid Uranija (Urania) je otkrio britanski astronom John Russell Hind  22.jula 1854. ime je dobio po Uraniji, boginji, muzi, zaštitnici astronomije iz grčke mitologije! Na slici je i simbol Uranije!

Asteroid Urania
Pre mnogo godina jedan astrolog me je pitao da li znam gde mi se nalazi asteroid Urania? Naravno da nisam znala ali sam ubrzo saznala! Oduvek me je Kiron najviše privlačio, možda i zbog činjenice da je u egzaktnoj konjukciji sa mojim Nat Jupiterom u Ribama i da je u egzaktnom trigonu sa mojim Nat Neptunom u Škorpiji...Urania se u mom natalnom horoskopu nalazi na 10°09' Vage u 12.kući! Dakle, samo je "čekala da je otkrijem". Ona je u trigonu sa mojim Marsom u Blizancima iz 8.kuće, u trigonu sa Saturnom u Vodoliji iz 4.kuće, u sekstilu sa SMČ u Lavu iz 10.kuće i trigonu sa JMČ u Vodoliji iz 4.kuće! (aspekt kod asteroida mora da bude što egzaktniji).




Uranija/Urania
Zovu je muza astronomije i astrologije, nosi ogrtač izvezen zvezdama.
Još mnog pre razdvajanja astronomije i astrologije mit o boginji Uraniji inspirisao je mnoge filozofe po pitanju naše povezanosti sa zvezdama i zvezdanim nebom! 

Mitologija
Uranija ili Urania (Οὐρανία) je u grčkoj mitologiji Muza, čije ime znači "nebeska".
Njeno ime podseća na Uranovo jer je izvedeno iz iste reči za nebo!
U grčkoj mitologiji bila je jedna od devet muza, najstarija ćerka Zevsa i Mnemozine, praunuka Urana. Bila je boginja neba, zaštitnica astronomije i filozofa. Odevena u ogrtač sa zvezdama u rukama drži globus i olovku (ili štap)! Ona se mnogo razlikuje od ostalih Muza. Drevni pesnici su govorili da je umela da predvidi budućnost gledajući u zvezde. Povezivali su je i sa filozofijom, univerzalnim znanjem, jezicima simbola, poezijom, matematikom, univerzalnom ljubavlju i Svetim Duhom.
Uranija je bila poznata po tome što je na osnovu rasporeda zvezda na nebu mogla da predvidi budućnost. Smatrali su je značajnom za proučavanje astrologije!
Asteroid Uranija  je dobio ime u njenu čast!

Asteroid Uranija rotira oko Sunca za oko 3,6 godina.
Svaki asteroid ima svoj broj, Uranija ima broj 30
(Kiron ili Chiron ima broj 2060)

Za ovaj asteroid vezje se za ljubav prema nauci, ozbiljno i inspirativno razmišljanje, istraživanje razloga i uzroka događaja, muzički talenat i sklonost muzici, moć misli i mašte, apstraktno ali i simbolično učenje i znaje, izdvajanje važnih stvari iz grupe činjenica, pronalaženje znanja kroz iskustvo.
Istaknut asteroid Uranija pokazuje i talenat za astrologiju! Onaj astrolog koga sam spomenula na početku teksta mi je objasnio položaj Uranije u mojoj 12.kući. Tada mi je to bila velika nepoznanica, vremenom sam shvatila šta mi je pričao! On je tvrdio da imam prirodni talenat za astrologiju!

P.S. Da ništa nije slučajno je i to što se asteroid Asterija 658 nalazi na mom ascedentu u Vagi!  I ovaj asteroid se vezuje za astrologiju (preko mitologije). Meni je interesantno to što je moj nadimak Zvezdana, a Asteria se nalazi u mojoj 1.kući na ascedentu! Kada sam dublje istraživala asteroide saznala sam da se asteroid Seraphine 838 nalazi egzaktno kod mog Nat Sunca u Lavu (isti stepen). Zna se kada je otkriven ali nema podataka zašto baš taj naziv. Ono što sam saznala o tom imenu je ima hebrejsko poreklo, a značenje plemenita! Nisam Seraphina ali sam Snežana  (ime je pod uticajem Neptuna, Saturna i Meseca)!

Uranija je na današnji dan na 24°59'14" Lava

Dakle, u konjukciji je sa Lilitom i Suncem u Lavu i u kvadratu sa Uranom u Biku!
Šta nam šapuće Uranija na uvo...naravno to zavisi od položaja Uranije u natalnoj karti!
Meni se Uranija u Lavu nalazi u 10.kući, jedini aspekt je konjukcija sa Uranom u Lavu, ali egzaktno tek 30.avgusta. Šapuće mi ona mnogo toga....pa videćemo! 
Ja slušam njenu muziku....

Od asteroida i Juno (oznaka 3) je u Lavu (to već znate) na 1°19'



Muze - nadahnuće i inspiracija
Muze su zaštitnice osnovnih duhovnih aktivnosti čoveka. Smatrale su se boginjama umetnosti i nauke. Ima ih devet i bile su ćerke vrhovnog boga Zevsa (bog neba i groma) i boginje Mnemosine (boginja pamćenja, poezije, nauke i umetnosti). Muze su poznate i kao Pijeride zbog oblasti u kojoj su rođene...Pijerija na severnim delovima Olimpa.

Muze su izvor inspiracije, šapat u uvo onih koji je pozivaju!
Antički pisac Hesiod učinio ih je poznatim širom sveta kao devet muza: Kaliopa, Klio, Erato, Euterpa, Melpomena, Polihimnija, Talija, Terpsihora i Uranija.

Talija – zaštitnica komedije
Uranija – zaštitnica astronomije i astrologije
Melpomena – zaštitnica tragedije
Polihimnija – zaštitnica svetih pesama i himni, agrikulture i pantomime
Erato – zaštitnica ljubavne poezije
Kaliopa – zaštitnica epske poezije i govorništva
Klio – zaštitnica istorije i junačkog pesništva
Euterpa – zaštitnica antičke muzike i lirske poezije
Terpsihora – zaštitnica horske lirike i plesa

Postoji verovanje da onaj ko ovim redosledom pročita imena muza, postaje nepogrešiv. 
Početna slova imena kada se spoje, daju Tum Peccet, što znači: "neka sada pogreši"
TUM PECCET (latinski, „neka greši!“ ili „neka sad greši!“) je stara mnemotehnička fraza za pamćenje imena devet klasičnih muza. Čita se „tumpekcet“. Mnemotehnika ili mnemonika je veština koja omogućava da se povezivanjem slika ili reči, informacija lakše zapamti.

O muzama sam na blogu više puta pisala, često ih spomnjem u opisu nekog aspekta!

Često napišem ovo je i vreme muza....ili...pronađite svoju muzu ili budite nečija muza...
Pustite mašti na volju...pustite neka rade vaše muze ili još bolje budite nečija muza...nečija inspiracija!
Muze (grč. Μοῦσαι, Mousai) su u grčkoj mitologiji boginje zaštitnice pesništva, umetnostii nauke. Ima ih devet, a vođa im je bio Apolon. Verovalo se da Muze nadahnjuju slikare, muzičare, pesnike...
Muze u prenosnom značenju su oni koji nadajnjuju umetnika, koji su inspiracija umetnicima!

Nama koji volimo astrologiju, bavimo se astrologijom glavna muza je Uranija.

Kada napišem: pronađite svoju muzu ili budite nečija muza (na blogu ova rečenica je napisana bezbroj puta), uglavnom mislim u prenosnom smislu ali i u konkretnom (što da ne). Kada ovo napišem (kod nekog aspekta) mislim pronađite svoju inspiraciju, budite nečija inspiracija, nadahnite se...ili nadahnite nekog!

Muze su oduvek imale veliku ulogu u stvaranju umetnosti. Od drevnih vremena nadahnjivale su ne samo slikare, već i vajare, pisce...ali i naučnike. U romantizmu su postale važan deo umetničkih dela. Modernizam je "uveo" stvarne muze (od krvi i mesa)....
Dalijeva večna inspiracija bila je Gala, Pikasova je bila Dora Mar, Gustavu Klimtu Emili Floge, Džordžija O’Kiff bila je muza fotografu Alfredu Štiglicu...

Čuvena meksička slikarka Frida Kalo jednom prilikom je izjavila "Ja sam svoja muza, ja sam tema koju najbolje znam. Tema koju želim da znam bolje".  Ona je za života napravila 55 autoportreta.

Bez muza svet bi propustio neke od najuticajnijih i najomiljenijih umetničkih dela ikada napravljenih.
A ko zna koliko još postoji neznanih muza!

Da li znate da muzeji znače hram muza, još u antici muzeji su bili mesta gde se proučava umetnost i nauka. Od svih devet muza najviše sam proučavala Uraniju ali i Klio (zaštitnica istorije i junačkog pesništva), više zbog moje ljubavi prema istoriji! I Klio je u mom horoskopu u 12.kući u Vagi! Mada mi je Erato (zaštitnica ljubavne poezije) u Devici u konjukciji sa mojom Venerom, možda zbog toga često koristim stihove pesama, ljubavne poruke i mudrosti....itd. 



Inspiracija i njene tajne
Inspiracija (lat: inspiratio; in + spiro), ženski rod: udisanje, pesničko nadahnuće, nadahnjivanje, oduševljavanje, zagrevanje za nešto; potstrekivanje, potstcicanje, nagovaranje, navođenje... teološki božansko nadahnuće, više nadahnuće. 

Inspiracija se ili desi ili ne desi!
Ženskog roda je...i povezivana je sa Muzama kao zaštitnice inspiracije.
Naravno ko u to veruje :).

Inspiracija, kreativnost i originalnost idu ruku pod ruku!
Inspiracija se uglavnom vezuje za umetnost...ali ona je i svaka stvaralačka misao!
Svako od nas je umetnik svog života! Dakle, ne moramo biti umetnici da bi imali inspiraciju!
Da bi stvarali (bilo šta) potrebna nam je inspiracija.
Reč inspiracija latinskog je porekla i u njegovom korenu nalazi se reč spiritus (život, duša, duh).
Sve su ovo reči i pojmovi koje često koristimo u astrologiji.

Inspiracija je zaista mnogo važna za bilo koje stvaranje.
Koliko puta ste možda u životu izgovorili: Nisam imala/imao inspiraciju!

Inspiracija uglavnom dolazi sama od sebe...iz čista mira.
Ali ona je deo našeg unutrašnjeg stanja i unutrašnjeg sveta!
Ona je u nama! I dolazi spontano!
Ona nije negde tamo...kod drugih!
Ona nije pozajmljivanje, kopiranje, imitiranje....recikliranje!
Ili je imaš ili je nemaš.

"Tražiš inspiraciju, praktične ideje i sjajne proizvode za svaki kutak života u domu?"
Ovo možete pronaći na Ikeinom sajtu!
Njima se isplati da budemo inspirisani njihovim proizvodima!

Gde se završava inspiracija a počinje kopiranje?
Pitanje nad pitanjima koje nema odgovor!
Koko Šanel je davno rekla: 
"Moraš biti spreman na kopije, ako si originalan."

Ok, možemo nekada pronaći inspiraciju negde.
Može nas inspirisati neka knjiga, neki film, muzika, neko umetničko delo, zapravo mogu nas nadahnuti...ali inspiracija nije imitiranje, imitacija!
Ja vas mogu inspirisati da uradite sami svoju natalnu kartu, da kroz moje tekstove lakše upoznate sebe i svoj karakter, mogu vas inspirisati i da krenete da učite astrologiju...to je na kraju i moj motiv! 
Većina mojih čitaoca to razume i poštuje.
Ali postoje i oni "čitaoci" koji kradu ideje, kopiraju, izgovor im je često da sam im ja inspiracija!
Bilo bi smešno da nije žalosno!

Inspiracija i astrologija
U astrologiji inspiracija: Neptun, Uran, 9.kuća
Neptunovi aspekti su uglavnom svi aspekti inspiracije i nadahnuća!
Najčešće muze i spomninjem u aspektima sa Neptunom!

Mislim i da 5.kuća može pokazati šta nas inspiriše!
Znak na vrhu kuće, planete u njoj!

Asteroid Uranium kao zaštitnik i inspiracija astrologije!

Ima ih još....asteroida:
313 Chaldaea - Misterije drevnih astrologa. Ovaj asteroid je otkrio Johann Palisa 30.avgusta 1891. Ime je dobio u čast Haldejaca (Chaldea) koji se smatraju osnivačima astrologije. Meni je ovaj asteroid u konjukciji sa Merkurom i Suncem u Lavu!
658 Asteria - Boginja zvezda, noći i vremena. Otkriven 23.januara  1908 . Meni je ovaj asteroid u konjukciji sa ascedentom iz 1.kuće!

Inspiracija i ja
Ona se uvek pojavi iznenada (Uran u Lavu u 11.kući), na najrazličitijim mestima i u najrazličitijim trenucima. Uran je u sekstilu sa Mesecom u Blizancima! Ovo je između ostalog i aspekt  inspiracije!

Vrh moje 5.kuće je u Vodoliji!
U njoj se nalazi Jupiter u Ribama koji je u trigonu sa Neptunom iz 1.kuće.
Meni nikada ne fali inspiracija!

I odavno sam shvatila da inspiraciju ne mogu kontrolisati, dolazi kada ona hoće! 
Ona se ne može ni naučiti! Ja je vidim kao osećaj! 
Ono što je dobro je da me ona zaista često posećuje :). 
Ja inspiraciju ne tražim jer dođe sama! I ako je zovem neće doći!

Za kraj...
Ako želite da pronađete Uraniju u vašem horoskopu idite na astro.com. Kada unesete podatke o rođenju idite na "prošireni izbor karte", tu pronađite "dodatni asteroidi" i unesite broj asteroida, za Uraniju to je broj 30, ali tako možete pronaći i bilo koji drugi asteroid!

Ko voli asteroide, postoji još jedan tekst o ljubavnim asteroidima :) - OVDE

P.S. Prepisivači....ako dobijem inspiraciju da se obračunam sa vama...neće vam pomoći ni moj podznak Vaga poznat po ravnoteži i diplomatiji....


Ovu pesmu uvek postavim kada pišem o muzama....mnogo je volim....

☆☆☆

Neka vam zvezde budu naklonjene...

Možda pomogne:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com







Нема коментара:

Постави коментар