недеља, 14. фебруар 2021.

Za ljubav ne trebaju razlozi...Danas na zvezdanom nebu...



Moto dana:
"Ljubav je valjda jedina stvar na svetu 
koju ne treba objašnjavati ni tražiti joj razlog…"

Zvezdani(n) zapis 3160
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Vodoliji na 25°58’

Sunce je sve dalje od ostatka društva u Vodoliji...
Za četiri dana prelazi u Ribe...i onda nam ostaje još samo mesec dana do proleća.
Od 18.februara počinje odbrojavanje za sve nas koji smo u jedvačekanju da proleće dođe :)
Još uvek su Sunce i Mars u Biku u kvadratu...ali taj kvadrat polako posustaje.
Egzaktan kvadrat se dogodio 01.februara - Ko će da se (na)ljuti?
Napunio je ovaj tranzit rubrike crne hronike...
Dogodilo se i kod nas i u svetu mnogo toga neshvatljivog i ja bih rekla mnogo teških priča!
Prvi sledeći aspekt Sunca biće u Ribama - sekstil sa Uranom u Biku - Kad proradi adrenalin...

Dan za maštu, kreativnost, dan za ljubav...Mars i Neptun će se pobrinuti za maštu i za ono mašta može svašta....Merkur i Jupiter će se pobrinuti za radost, sreću, optimizam.

Vraćaju nam se neki ljudi i situacije iz prošlosti!
Zajedno sa Venerom i Jupiterom (konjukcije) to vraćanje i "premotavanje" je mnogo lakše i na neki način potrebno! Sve ovo bi mogao (ili je već) da pokvari kvadrat RMerkura sa Marsom u Biku! Trudite se da vam ne pokvari ova energija lepe momente i lepa sećanja!

Pre neki dan sam spominjala Trampa
Preživeo je Tramp i drugi opoziv!


P.S. A sećanja, kad se jednom krenu, ne zadržavaju se kod početka
Ja sam juče na dan susreta RMerkura i Venere pronašla mamin dnevnik...Znala sam da postoji jer mi ga je jednom davno pokazala...Vratio me je njen rukopis u neke lepe dane i događaje i one gde ja još nisam postojala ali i u one kada sam već bila odrasla!
Pronašla sam i neke stare ploče jednu (Bijelo dugme 1976.) sam uslikala i stavila na instagram!
Napisala sam negde da će ovaj RMerkur najviše uticati na Vodolije, na nas Lavove ali i Bikove i Škorpije (fiksni znaci)!

Danas Saturn prelazi u (pre) retrogradnu senku sa 6°52’ Vodolije i najavljuje nam njegov redovni retrogradni ciklus koji će krenuti 23.maja sa 13°31’ Vodolije, koji će trajati do 11.oktobra kada će krenuti direktno sa 6°52’ Vodolije. Iz retrogradne senke će izaći 15.januara 2022. sa 13°31’ Vodolije.
Svaki retrogradni ciklus ima i period retrogradne senke....to je zapravo period kada se prilagođavamo kretanju planeta u retrogradni ili direktan hod! Ovo je retrogradna senka pre retrogradnog kretanja!





Dnevni aspekti
Mesec je u Ribama do 16:54
kada će preći u Ovna

Još je sanjiv Mesec Lola...družio se noćas sa Neptunom...jutros su mnogi od vas ostali duže u krevetu...
Neko se setio svojih snova...ima i onih koji snove nisu zapamtili...
Od jutros Mesec je u sekstilu sa Plutonom u Jarcu...intezivna i strastvena energija, energija koja razbuđuje...Probudila je ova energija pospane...ali probudila je i naše emocije! Nudi ova energija i mogućnost transformacije i regeneracije, mogućnost promena i suštinskih odluka...Mnogi će biti raspoloženi za neko čišćenje...kuće, stana...ali i osećanja u prenosnom smislu ove reči...
Mesec je od 08:28 do 16:54 u praznom hodu!
Ako ne slavite danas ljubav imate priliku ili da odmorite ili da se bacite na sređivanje...
Mesec će ući u Ovna u 16:54
Probudiće ova energija sve pospane, umorne, usporene...
Probudiće ova energija strast, inicijativu...probudiće i naše želje i potrebu da se krene u akciju!
Do kraja dana Mesec u Ovnu nema aspekte...ALI...tu su današnji tranziti od noćas sekstil Marsa (vladar Ovna) sa Neptunom, tu je Venerin trigon sa SMČ (Venera na raskrsnici), tu je i konjukcija RMerkura i Jupitera....sve same energije koje mogu ovaj dan ljubavi učiniti zanimljivim! Biće zanimljivo i vama koji ovaj dan uopšte ne slavite :)



Нема коментара:

Постави коментар