петак, 16. октобар 2020.

Mesec se nevidi jer Mesec je Mlad (u Vagi)...tu je i ljutiti RMars u Ovnu ali i Društvo u Jarcu...Venera je spremna za opoziciju sa Neptunom spremni i mi za Čuda i beg od stvarnosti



Moto dana:
Najmračnije je pred svitanje
 
Zvezdani(n) zapis 3046
Petak. Venerin dan.
Venera je u Devici na 15°57’

Kada je Venera ušla u Devicu 02.oktobra puno sam pisala o njoj jer je to moja Venera!
Ovih dana sam je malo zapostavila zbog aktuelnog T-kvadrata!
Ali Venera je aktivna:
Od 11.oktobra ona je u trigonu sa RUranom u Biku i dalje nas mami kojekakvim Čudima...
Od 12.oktobra u sekstilu je sa Merkurom u Škorpiji (koji je sada retrogradan) oni i dalje vode lepe razgovore, sada možda i obnavljaju neka sećanja...

Veneru čeka na "megdanu" (opozicija) RNeptun u Ribama egzaktno 18.oktobra!
Ovaj aspekt sam nazvala: Zbunjena Venera

Idemo ispočetka...
Sve je počelo sa novim ciklusom Venere i Neptuna - konjukcija 27.januara ove godine!
23.marta bio je sekstil Venere u Biku i Neptuna u Ribama
04./21./imaja i 27.jula kvadrat Venere u Blizancima i Neptuna u Ribama
27.avgusta trigon Venere u Raku i Neptuna u Ribama

I.....stigli smo do opozicije!!!

Očekuje nas:
06.decembra trigon Venere u Škorpiji i Neptuna u Ribama
30.decembra kvadrat Venere u Strelcu i Neptuna u Ribama

Sledeći ciklus Venere i Neptuna je 14.marta 2021.

 
04.septembar 2019. 


Nešto sasvim lično:
Prošle godine u vreme opozicije Venere i Neptuna (04.septembar) ja sam bila na Peloponezu...
Tog 04.septembra Tran Venera je bila egzaktno preko moje Nat Venere. Tako sam imala i tranzitnu opoziciju Tran Venera opozicija Tran Neptun (o njoj je danas reč) ali i opoziciju Tran Neptuna sa mojom Nat Venerom!!!
Mene su Venera i Neptun odveli tamo gde sam želela da budem....ali bila sam na kraju i razočarana jer nisam uspela da vidim ostrvo Hidra a to sam tako želela...Sada mislim ovako... sve u svoje vreme...
Moja i Tran Venera u Devici sve su lepo isplanirale...ali Neptun je imao svoju priču...
Tog 04.septembra još nisam znala da neću videti Hidru...uživala sam na plaži koju sam mogla da gledam iz hotelske sobe...i čitala knjigu...
Na put su me odveli i neki drugi aspekti...Jedan od njih je bio trigon Marsa u Lavu i RJupitera u Strelcu pa sam ipak videla mnogo toga što me je oduševilo...recimo kapiju sa Lavljom glavom...
Dakle, prošle godine Venera u Devici se poklopila sa mojom Venerom!



Vratiću se u 2013. godinu kada smo imali ovu opoziciju 26.jula:
Tada sam i ja bila prilično zbunjena, razočarana....i sluđena...
Tada sam baš u vreme mog rođendana i te opozicije odlučila da idem a odmor na Zakintos (avgust), a to je bila moja najbolja odluka ikada!!!
Sada vidim da ništa nije slučajno pa ni izbor pesme Plavi avion...jer ja ne mogu da pobegnem od aviona...ali to je već neka druga priča!

Ovu opoziciju ćemo imati ponovo sledeće godine 10.avgusta 2021. 

Obrni okreni sadašnja opozicija koja će se dogoditi egzaktno 18.oktobra dešava se u vrlo nezgodno vreme što se tiče ostalih aspekata...U vreme T-kvadrat, dva dana posle Mladog Meseca u Vagi...
Ona naravno ima emotivni, ljubavni uticaj....jer Venera je Venera, Venera je ljubav...partnerstvo, odnos, veza...Ali ima i neke druge uticaje...finansijske pre svega. 
Ako se sećate pisala sam da su u simbolu Venere sapun, rukavice...U simbolu Neptuna maske, virusi...
I dilema (opozicija) nositi maske ili ne...Mislim da dileme nebi trebalo da bude...


Da li ste spremni za Novi početak?




16.oktobar 21:30 Mlad Mesec u Vagi 



Dnevni aspekti
Mesec je u Vagi

U ovom trenutku Mesec se ne vidi...Ne vidi se jer je jutro...ali nećemo ga videti ni večeras...jer Mesec je Mlad...Mesec je u Vagi i ovo je takozvani Super Mesec...jer se nalazi blizu Zemlje..Mnogo lepši prizor je kada je Super Pun Mesec...sada je Mlad i "nevidljiv"...Bez obzira što ga mi ne vidimo on je Super i samim tim njegov uticaj je jači i intezivniji nego "običan" Mlad Mesec!!!

Svakog meseca imamo novi ciklus Sunce konjukcija Mesec, prošlog Meseca Mesec je bio Mlad u Devici, sada je naravno u Vagi (posle Device ide Vaga), do kraja godine očekuju nas Mlad Mesec u Škorpiji 15.novembra i Mlad Mesec u Strelcu (Totalno Pomračenje Sunca) 14.decembra!

Ovaj Mlad Mesec u Vagi ima lajt motiv - ravnoteža, sklad, mir...u odnosima, vezama, partnerstvima!
I ovaj Mlad Mesec je novi ciklus i novi početak!

"Izdržati, to je temelj vrline."

Kako postići sklad i ravnotežu kada se ovaj Mlad Mesec dešava u vreme prilično napetih energija (aspekti)?! Kako kada je na nebu danas i ovih dana T-kvadrat.

Pogledajte kartu neba za današnji dan - Mlad Mesec u Vagi na  23°52’
Sunce i Mesec su u egzaktnoj konjukciji u 21:30 - novi ciklus - novi početak
Preko puta Sunca i Meseca je ljut i ratoboran RMars u Ovnu na 20°11’
Pod uglom od 90° nalazi se Društvo u Jarcu (Jupiter 19°11', Pluton 22°31' i Saturn 25°36')
Svi zajedno grade T-kvadrat - vrlo napetu konfiguraciju!
Aktivirao se  22° Jarca isti onaj stepen od kog je sve počelo - sada smo u kulminaciji dešavanja iz januara! Svega ovde ima i nervoze, besa, manipulacija, preterivanja, precenjivanja...itd!

Opozcija Sunca i Meseca sa RMarsom je prilično nervozna energija Sunce - Mars od 14.oktobra, Mesec - Mars danas 15:49... Kvadrati Sunca i Meseca sa Jupiterom od 11.oktobra sa Suncem, danas sa Mesecom 14:06 preterivanje i precenjivanje; sa Plutonom od juče sa Suncem, danas sa Mesecom 19:22 vrlo destruktivna energija ako se dobro ne kanališe; sa Saturnom 18.oktobra i noćas 00:11 energija koja kaže Stop!!! Kvadrati RMarsa sa Saturnom od 29.septembra, sa Plutonom od 09.oktobra, sa Jupiterom 19.oktobra.. Šta reći...Šta nas ne ubije to nas ojača...ovo mi jedino pada na pamet!

Vagom vlada Venera ona je u aplikacionom - dolazećem aspektu opozicije sa Neptunom!!!

"Ko ima volje, ima i načina"

Vežite se polećemo....
Biće ovo turbilentan let...
Ovde su u sukobu energije Vage, Ovna i Jarca - kardinalni znaci! Fali samo Rak gde nema planeta u tranzitu. Kako je ovo T-kvadrat baš znak Raka nam nudi neki izlaz i rešenje a to je već znate naš dom, porodica, porodični odnosi...ali i narod! Porodica je naša baza, naša sigurnost...a svi smo kao narod - narodi u istom "loncu"...

Upravo je dok završavam ovaj tekst stigla je vest da su maske obavezne i na otvorenom...da će Arena ponovo biti spremna za zaražene Korona virusom....Kakav dan takve i vesti!!!


Нема коментара:

Постави коментар