понедељак, 7. јануар 2019.

Na današnji dan.....




Sedmi je dan nove godine....
Malo je čudno da posle Nove godine dolazi Božić....Sve je to zbog kalendara....onog julijanskog i onog gregorijanskog... I ja ih stalno mešam....valjda podsvesno jer mi negde smeta ta podela...Ali u isto vreme jako poštujem tradiciju....iz takvih sam porodica....

Kažu da za Božić valja nešto započeti, biti vredan...da sve što se započne na ovaj dan ima šansu da uspe....gledala sam da što manje boravim u kuhinji  :), za svaki slučaj :-)...

Započela sam nekoliko tekstova, jedan ću i da dovršim...ovaj :)))....miris iz kuhinje nagoveštava da i ono malo vremena provedenih tamo ima efekta....


Bilo je noćas u ponoć vatrometa, nešto skromnije nego obično....i gle čuda nije se pucalo puno....skoro da nisam čula zvuk oružja...inače jedan od načina kojim se kod nas dočekuju neki važni događaji....proslave, svadbe, rođenja, praznici...Da sam ja praznik ne bih nikada ni dolazila :))).

Ove godine za zvaničnu Novu godinu nisam imala posebnih želja...sem onog najbitnijeg: zdravlje, sreća, zadovoljstvo....Nije bilo ni novogodišnjih odluka....Zapravo ovo je treća godina za redom da je novogodišnja odluka da nema novogodišnjih odluka :)). 
I prošla je nova godina..."Mnogo buke ni oko čega" što bi Šekspir rekao :))...Ali dragi moji nas ovde čeka naša Nova godina....druga šansa za one koji su nešto zaboravili ili propustili....Blago nama ali teško našim novčanicima :))....Mnogi će umesto da pišu želje i odluke pisati neki datum na čeku na odloženo...

I nije da baš nemam drugih želja....one su u sferi naučne fantastike ali ipak ću ih spomenuti....možda ako nas bude više sa takvim željama kosmos ipak bude čuo:
Želim da ima više dobrih vesti....da žuta štampa pocrveni od sramote...Da bude manje bolesnih, gladnih, nesrećnih, prognanih, diskriminisanih...Da se više ulaže u prevenciju zdravlja, obrazovanje, kulturu...Da ima manje nasilja....Da ima manje razloga za stid i žaljenje što ništa nismo uradili...bar ono što je do nas... a mi svakako možemo više...
Možete da koristite daljinski upravljač i deci pokažete primerom.....Puštajte deci pesme koje su za njihov uzrast, kupujte im igračke koje podstiču maštu, oblačite ih primereno uzrastu, ulažite u njihovo obraovanje ne u izgled....kada dođe vreme biraće sami...i boriće se za svoj izbor kao što su se naši roditelji izborili za Bitlse :))...farmerke...
I iskreno se nadam da vaša deca neće birati neke Bube i (J)Ale...i njima slične...i da će plastični hirurzi imati manje posla...
Nisu ove želje nerealne....Evo recimo od kako su uveli naplaćivanje plastičnih kesa na kasama svih marketa mislim da se kod svih nas probudila svest o štetnosti plastike i njenog uticaja na ovu našu lepu zeleno plavu planetu...hoće to kada te udare po džepu :)). Ako bi se uvele takse, novčane kazne ili šta već...na rijaliti programe, na svaki neukus i šund....mislim da bi možda ne brzo ali svakako uveli više reda u naše živote.... 
Moja najveća želja je da zaživi ono: Voli svoje, poštuj tuđe!!! I da se porodici vrati mesto koje joj pripada!!!

Danas je ponedeljak, dan kojim vlada Mesec. Mesec je u Vodoliji u sekstilu je sa Marsom u Ovnu...Voli ovaj Mesec sve ljude....zajedno sa Marsom pun je energije...Mi danas ne radimo....družimo se sa porodicom....razmenjujemo poruke.....srećom postoje i društvene mreže, svi smo što se kaže umreženi...pa vidimo i šta nam rade rođaci tamo negde u dalekom svetu....Ovo je i vrlo human Mesec....humanost danas u prvom planu!!!
Venera je prešla u Strelca...od danas možemo imati više razloga za optimizam...

Do novog nedeljnog horoskopa:







Нема коментара:

Постави коментар