среда, 6. јануар 2016.

Kada duša putuje...ne nije svako veče Badnje...

Mesec u Strelcu...duša (Mesec) putuje (Strelac)...

"I večno sanjaš svetom putuješ bez putovanja....
a Badnje veče dolazi..."
Mesec tranzitira mojom kućom vrednosti, emotivne i materijalne sigurnosti....i nameće jedno pitanje šta je vredno u životu....filozofsko, životno, očekivano... u vreme praznika, porodičnog velikog hrišćanskog praznika, nije čudo što duša putuje....Onako baš lepo je Tran Mesec aspektovan (trigoni) sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom....Moj Merkur voli da piše...i eto...pišem...Tranzitni Merkur u Vodoliji je retrogradan....misli putuju u prošlost....on tranzitira mojom kućom dom, porodica, ognjište, koreni....ima smisla ovo vraćanje u prošlost....U neke davne, davne dane kada sam u vreme praznika bila kod bake i deke na selu....njih odavo nema, "oru nebeske njive"... ali da nije bilo njih ne bi bilo ni mene :))... i ja ih se uvek rado setim....večeras sa setom i radošću u isto vreme....

"opet zvone zvona slušam... "
I zaista zvone zvona sa obližnje crkve baš dok pišem ovo....
Nekada je deda donosio badnjak iz naše šume....ja sam ga kupila u supermarketu...na stolu slama, žito, kukuruz, suve šljive, orasi...jabuke...med...moraću da čekam unučiće da bi mi pijukali kao što sam ja nekada sa ostalom decom pijukala u staroj porodičnoj kući moje majke....Badnja večera je spremna...za nas dvoje....moja porodica moj sin....i ja...baka i deka (moji roditelji) sami....videćemo se sutra na Božić i opet za našu slavu svetog Stefana...

"u mojoj sobi samo stari veker vreme drobi...
a Badnje veče prolazi...."



Нема коментара:

Постави коментар