уторак, 12. јануар 2016.

Retrogradni Merkur, ključevi, Marfijev zakon....

Retrogradni Merkur i ključevi....

Ključevi...znate to su oni predmeti bez kojih ne možemo....zaključavaju i otključavaju nešto :)). Arheolozi svedoče da su postojali još od 3. veka p.n.e. Kako je moj Merkur romantičan on će za ključeve reći da su čuvari tajni, i nekog blaga. Ovaj ključ o kome je ovde reč je ipak manje romantičan više je praktičan i otključava moje prevozno sredsvto :)), pogodili ste :)) radi se o ključu od automobila...
Juče gužva u pošti, ostavim to za danas....ali danas gužva ista ili još veća...Ok, mislim ja, pa to je to....šta se buniš kada i sama pišeš o uticaju RxMerkura a jedan je baš taj gužva, redovi i sl. I sačekala sam strpljivo svoj red zanimajući se telefonom :)). Iz pošte odem u Maxi iz Maxija u Lilly... dođem do auta i šta....nema ključa...  
Ovde sada ide priča o ženskim tašnama....moja je relativno uredna....ali ključevi nikada ili skoro nikada nisu u tašni... tako je bilo i ovog puta...od stana jesu tu, od auta....nigde!!! Sve pregladam okvirno 100 puta :))...i krenem u potragu....sve istim putem...niko ih nije video...Svi su bili vrlo predusretljivi ....ko bar jednom nije izgubio ključeve!!! Ali ništa....prošlo je već nekih 45min... Jedino u Lilly-ju jedna ljubazna prodavačica mi zatraži broj tel. u slučaju da ih pronađu... Krenem kući peške po rezervne ključeve :((. Nije daleko ali nije ni blizu....dva bloka razdvojena autoputem....dan lep za šetnju :)), ali meni nije do šetnje... 
Gde su ključevi.....
Stignem kući....izbacim sve iz tašne...naravno ništa, pregledam jaknu u džepu mala rupa (od ključeva jer ih uvek držim u džepu po navici)....međutim pronađem još jednu rupu na postavi....Zapalim cigaretu....i razmišljam mada sam o tome mislila celim putem do kuće... RxMerkur je na 26* Jarca, vrh moje 4.kuće je na 25* Jarca....dakle Merkur je u 4.kući i prenosno i bukvalno :-)). Ključevi ne mogu biti u kući i ključevi nisu od kuće....Zvoni telefon kada sam zapalila drugu cigaretu....ljubazna prodavačica mi javlja da su pronašli ključeve između rafova blizu apoteke...Dakle, morala sam da dođem kući da bi mi javili da su pronašli ključeve....Mesec je danas u Vodoliji i on je u mojoj 4.kući u trigonu sa ASC, nekako sam znala da ću ključeve pronaći....zapravo da će ih neko pronaći....
Kod izgubljenih stvari uvek se gleda 2.kuća (vrh, vladar), jer ona predstavlja našu pokretnu imovinu...Vladar moje 2.kuće je Pluton, on je u Jarcu u 3.kući....prvo sam mislila da je negde na ulici (3.kuća), ali 3.kuća je komšiluk, prodavnice, supermarketi i sl. Pluton je u trigonu sa Nat Venerom u Devici....ključ je pronašla žena koja radi u parfimeriji :)), ali blizu apoteke (izdvojena u Lilly-ju).
Merkur je vladar ključeva, Merkur je trgovac, prodavac, auto... Pluton je u konkretnom slučaju vladar izgubljene stvari (vladar 2.kuće)... Pluton je rupa (u džepu) crne jakne :)), stare (Jarac)...
Ključ - Merkur je bio na podu (Jarac zemljani znak - pod), na keramičkim pločicama (Jarac) između rafova....blizu apoteke (Devica), gde ga je pronašla žena (Venera)....
Merkur je odgovor, glasnik....odgovor je stigao kada sam ušla u kuću jer se nalazi u 4.kući....
Mesec je odgovor i on je u 4.kući ....trigon sa ASC....lep odgovor....


  Izgubljen slučaj

 



Нема коментара:

Постави коментар