недеља, 8. децембар 2013.

Mesec u Ribama... Mars u Vagi (drugi deo).... i vodite ljubav a ne rat!!!

Iz Vodolije... neobičnog, drugačijeg, društvenog i iznenadnog u Ribe ...u duboko, nežno, samotno, romantično i ljubavno uzvišeno....

Mesec je dok ovo pišem još uvek u Vodoliji, ali ne za dugo. U 9:34am CET prelazi u Ribe...
Druga energija, drugačija priča... 
Ko će to da bude sanjiv... , osetljiv, raznežen... :-). Mesec će zaploviti velikim okeanom Riba i mi sa njim... Sve će biti još i jače (energetski) dublje, emotivnije kada Mesec vrlo brzo posle ulaska u Ribe "naiđe" (konjukcija) na svog vladara Neptuna... Mnogi će se prepustiti osećanjima, mnogi će duboko zaroniti... Proradiće mašta, intuicija.... snovi! Mnogi će danas duže spavati, ali mnogi će i budni sanjati.... "Jer Ti si san moga sna"....
Kada je Mesec u Ribama moguća su povlačenja, želja za samoćom... "samoća krug zatvara, ima nešto od srca do srca".... Gde su Ribe tu je emocija, tu je muzika... i tu je voda... Dok ovo pišem ređaju se stihovi, peva Nada Knežević, Crvena Jabuka, Lena Kovačević.... "sve sam ti tajne priznala, verovala nikad pitala, po malo maštala, uvek ti opraštala".... Anna Vissi "mada su mi snovi nasukani brodovi, a osećanja vremešni vozovi.... imam sebe"... I kao normalan sled... Prljavo kazalište i "Ako tražiš nekoga"!!! .... "uzmi me, to je sudbina, ima žena koje zaključaju srce poput dragog kamena... ako tražiš nekog za uvek, onda tvoj sam čovek oduvek".... I tu negde kao sudbina.... Frenk Sinatra i ..."Strangers in the night"........."Something in your eyes was so inviting, Something in you smile was so exciting, Something in my heart told me I must have you".... Mesec kada uđe u Ribe plvi mojom kućom emocija (5.kuća) i nije udo što je moje raspoloženje ovako....

Može li samo Mesec da izazove određena osećanja.... uglavnom ne. On je onaj okidač, ona iskra koja krene pa kuda stigne....
Mnogi od vas su zabrinuti. Zašto? Pišete da vas plaši ulazak Marsa u Vagu!!! 
Nema razloga za brigu i strah... Biće šta biti mora.... Ono jeste Mars u znaku svog pada, egzila (Vaga)... sve zbog činjenice da se nalazi suprotno od znaka kojim inače vlada - OVAN!!! Suprotnosti se privlače...ima tu nečega...  Možda pomogne to što celu priču možemo da posmatramo drugačije.... Mars boraveći u znaku svoje suprotnosti može nešto i da NAUČI.... da nauči šta je kompromis, diplomatija, mir, harmonija.... Pomognite mu da bude DOBAR UČENIK!!! I onda nemate razloga za strah....

***Jedno su želje drugo su mogućnosti... prilagodite želje bar neko vreme....
Nešto više, drugačije, intezivnije ovu priču o Marsu u Vagi mogu da osete oni koji imaju Sunce, ASC, Mesec ili Mars u OVNU, ali i Škorpiji, zakačiće i oprilično Jarčeve... "Najgore" što SVI možemo da osetimo je to da ono što smo naučili da želimo i dobijamo, sada želimo i dobijamo na DRUGAČIJI NAČIN... TO JE ONO ŠTO MOŽE BITI FRUSTRIRAJUĆE!!! Pa ako ne ide kako ste NAVIKLI i naučili, probajte da se PRILAGODITE....pomoćiće vam energija Vage... ako je dobro razumete. O njoj sam pisala obnovite znanje:-) i krenite u avanturu i akciju (Mars).... Bez strahova, bez panike, bez frustracija.... Bes je taj koji obično izaziva strahove, a strahovi još besa i tako u krug..Izađite iz tog začaranog kruga... Ja vam tvrdim da je moguće!!! Razmišljajte drugačije i to što želite, što želite da dobijete... želite i uzmite na drugačiji način...
Neka ovaj Mars i sa njim VI naučite šta je energija Vage: mir, ravnoteža, kompromis, diplomatija, ljubav, veza, brak, pravda, primirje, pregovori, publika, javno, ugovor, venčanje... upoznajte bolje svog partnera, suprugu, supruga....

Nešto lično...
Ovaj Mars je ulaskom u Vagu ušao i u moju 12. kuću... mašala!!! Kako će da radi podsvest i sva potisnuta osećanja... Mars će ovde biti okidač....pa kuda stigne. Neke tajne od ranije mogu biti razotkrivene, neke skrivene stvari više neće hteti da budu sakrivene.. Dolazi vreme u kome treba da se suočim sa sobom i ja sam spremna... Možda će mi faliti energije, možda ću želeti da se povučem... sve je bolje nego da zdravlje (opozicija sa 6.kućom) dođe u pitanje!!! Ja ću probati ovako: više ću da spavam, više ću da sanjam (meni je najlakše da budem sanjar), probaću da se duhovno nadogradim, pomažem drugima (tako ću pomoći sebi)...slušaću muziku, ozbiljnije ću pristupiti pisanju nečeg što bi jednog dana moglo i da se objavi... Radiću (Mars) noću... Krenuću na plivanje, provoditi više vremena pored vode... Probaću da nadoknadim energiju, ali pre toga moram da znam šta je odnosi... Kako je nasuprot ove kuće kuća posla trudiću se da se bolje organizujem, da radim isto ali da se više i odmaram....Brinuću se za svoje zdravlje.. Obilaziću manastire (12.kuća), možda i otići na neki dalji put... Sigurno je jedno da ću uživati u nečemu što i jeste i nije od letos tajna... a tajna je jer ja tako hoću... Međutim prilagodiću se ako taj neko ne želi više da bude tajna...
Mars će srećom na početku kretanja kroz Vagu i 12.kuću imati jako dobre aspekte... jedan je sa Nat Saturnom u Vodoliji.... energije će ipak biti (znam jer taj aspekt imam natalno), nešto kasnije Tran Mars će biti jako dobro aspektovan sa Nat Marsom u Blizancima....opet energija obnavljajuća, ona koja može da regeneriše (Mars u 8.kuči)....Jupiter u to vreme fantastično aspektovan....
22.Januara Mars će iz 12.kuće preći preko ASC i onda u moju 1.kuću!!! I to će biti jedini aspekt (konjukcija sa ASC)... biću spremna da se uhvatim u koštac sa svim problemima....I tu u 1.kući praviće dobre aspekte, jedan je sa Nat Mesecom u Blizancima... Možda otputujem negde... ili možda neko dođe u posetu kada on (Mars) napravi sekstil sa Uranom u Lavu iz 11.kuće...A onda će od 1.Marta da krene u retrogradni hod...biće malo u 1.kući a onda opet u 12... sve vreme dobro aspektovan sa mojim Nat planetama... 
Da li ima razloga za strah? Nema i ako je 12. kuća zapravo kuća strahova. Ja sam podznak Vaga i sa tom energijom živim oduvek. Sve što predstavlja ova energija meni nije strano. Sem toga i ako će neki tranziti biti vrlo teški i neprijatni (opozicija sa Tran Uranom i kvadrat sa Tran Plutonom), ja računam na njegove dobre aspekte sa mojim Nat planetama. I nikada se ne plašim unapred!!!

Nešto opšte....
A vi, vaše karte u ruke, pogladajte gde se nalazi Vaga u kojoj kući (ili kućama), tu je Mars. Posebno pogledajte aspekte koje on pravi sa Tran planetama (Uran, Pluton) i posebno koje aspekte pravi sa vašim Nat planetama.... i imaćete priču. Ja sam vam pokazala kako se to "radi" iz ličnog primera. Naravno priča je mnogo šira i dublja, samo nešto moram da zadržim i za sebe, ma koliko ovaj Blog bio i moj dnevnik.... Sledeće nedelje je nešto mirnija situacija na nebu, i nadam se da ću imati više vremena da napišem tekst o Tran Marsu po Nat kućama.... Jer to je ono što ovih dana najviše tražite i pišete mi. 



Ako tražiš nekoga 

 

Нема коментара:

Постави коментар