субота, 7. децембар 2013.

Mesec u Vodoliji.... i raspoloženje ... ali i još o Marsu u Vagi....

Od jutros Sunce... :-D
Kako ste? Retoričko pitanje, ali želja je da ste svi dobro.

Mesec je u Vodoliji.... 

Nešto lično...:-)))
"A River Runs Through It"
Kada je tako on prolazi mojom 4.kućom - dom, porodica, privatno... I uvek pređe preko mog Nat Saturna... To je bilo juče i kasno noćas...Ni dizalica me juče ne bi iznela iz kuće :-))). Ova konjukcija zna da ubedači, zakoči, zablokira.... Međutim Tran Merkur u Strelcu je taman tu gde treba i misli, reči ....letele ko strela... Posle posla kao da mi nije bil dosta sela sam i pisala...pisala. Inspiracija je velika kada je Tran Merkur u trigonu sa mojim Nat Suncem i Merkurom u Lavu.... Počela sam i neke tekstove za Decembar da pišem u napred, jer očekujem neka iznenađenja <3 :-D. Tako ću moći da ih postavljam bez obzira gde sam i koliko budem zauzeta....
Juče sam stigla i do frizera... Venera u Jarcu u 3.kući u kvadratu sa ASC... to je ona situacija kada dobijete želju da nešto promenite po svaku cenu - kvadrat. Međutim Venera u Jarcu se odupire promenama i moj gfrizer nije hteo da me ošiša kako sam htela.... a htela sam da skratim kosu drastično... Hvala bogu pa postoje i razumni frizeri :-))).
"Tri metara iznad zemlje"
Mesec konjukcija Saturn zna baš da čoveka ubedači.... Kako se sve dešava u Vodoliji...vladar Uran je natalno u Lavu....pa nikada ne bude onako kako na prvi pogled izgleda....uvek tu budu i neka iznenađenja...i izenadi vas frizer koji neće da učestvuje u nečemu što ne misli da je dobro za mene :-).
Od kako je Neptun krenuo napred a prolazi kroz moju 5.kuću...romantika je obojila moj život...Nije meni teško da budem romantična :-))), Nat Neptun mi je u 1.kući.... Ovaj tranzitni je lepo aspektovan sa Nat Mesecom u Blizancima i ja sam sinoć odgledala nekoliko vrlo romantičnih filmova.... Jedan sam već gledala... "A River Runs Through It" verovatno ću ga gledati još koji put :-). Toplo ga preporučujem.... On me na jedan poseban način vrati u prošlost i moj put u Ameriku i Kanadu....i na reku Kolumbija.... Videla sam onaj lepši deo od Amerike i Kanade.....prelepu prirodu... Drugi film je bio "Tri metara iznad zemlje" koji baš oslikava moje stanje :-))). Film je za mlade ali i za one koji se tako osećaju.... i njega preporučujem :-))).

Od jutros Mesec bolje aspektovan kada sam ja u pitanju.... u trigonu je sa mojim Nat Marsom u Blizancima i nije čudo što sam se raspisala...I nije čudo što radim dva - tri posla od jutros. Moj Nat Mesec i Mars su u Blizancima.... i ja kuvam (što ponekad zna da smara), pišem, perem veš.... :-))). Radije bih od jutros radila nešto drugo, ali kad se nešto mora nije teško :-))). Večeras će Tran Mesec biti u trigonu sa mojim ASC i očekujem neočekivano :-))). 
Tran Saturn u egzaktnom sekstilu sa Nat Venerom :-))). Nije čudo što sam ovako raspoložena.... Neke priče iz prošlosti su tu htela ja ili ne, ali tu je i nešto novo, jer Nat Venera je u 11. kući i iznenađenja su izvesna....sve izvesnija :-))). Pomaže i Nat retrogradni Jupiter u 9. kući inostranstvo, more, obale i stene :-))) takođe u sekstilu sa Nat Venerom u 11. kući..... IZENAĐENJE :-))))


A kako ste vi?
Mesec od jutros plovi vazdušastom Vodolijom...plove li i vaše misli....jesu li lepe kao jutrašnji njegov SEKSTIL sa Suncem u raspoloženom Strelcu.... Trebalo bi da ste bolje raspooženi od jutros, jer DUŠA - Mesec i VOLJA - Sunce su u skladu... tranzit za LJUBAV, ljubavno osećanje, lepo raspoloženje, posete, poklone.... on na mene očigledno utiče :-))), što želim i vama :-)))....ALI
Uvek je tu neko ali.... Mesec je i u KVADRATU sa Tran Saturnom u Škorpiji...strah od izloženosti, neko povlačenje, kočnice, blokade.... Nadam se da ćete izabrati bolje.....

I još malo o ljubavi i o Marsu u Vagi.....
Rat i mir :-))))
Mars je još uvek u Devici....ali već večeras će ući u VAGU, za one koji vole precizno u 9:41pm CET... i kao što već znate dugo mu se neće ići odatle :-)))... Tekst imate OVDE, a ja jedino mogu da vam kažem da vam želim ono najbolje od tog tranzita... 
Da upoznate nekog vi koji ste sami....nekog oficira i džentlmena ili kako je sinoć na FB napisala Yassa Ya može i samo džentlmen :-))). Jačem polu takođe želim nešto novo, neku damu finih manira, šarmantnu, društvenu, pravdoljubivu :-)). 
Ostanite zajedno....
Za oba pola važi sledeće: Pripazite da nešto ne zbrzite :-), sa ovom pozicijom Marsa zaljubljivanja su češća i BRŽA  nego obično, nagle veze, ponekad i nagli brak.... što i nije problem... međutim problemi mogu da nastupe relativno brzo... jer sve što je brzo ono je i ..... kada prođe strast, mogu nastupiti sukobi, nesporazui, ljubomora (Mars konjukcija Venera - Vladar Vage), dve jake energije koje se trpe dok strast traje, posle se hvataju za gušu :-))).
Za one koji su u vezi: Posebno vi koji ste u dužim vezama ili brakovima ovaj položaj Marsa nije baš takav da bi ga poželeli....naprotiv. On donosi razne probleme, sukobe, svađe... negde ćete pročitati i fizičko nasilje ali da bi to tvrdili moramo znati još mnogo toga, mnogo važnih detalja.... zato ponoviću bez panike.... Nezgodan period je krajem godine...pozicija sa Uranom i kvadrat sa Plutonom... tada obratite pažnju... SUZDRŽAVANJE I MIR POMAŽU.... nije faza, isprobano je.... Setite se u tim trenutcima boljih osobina Marsa u Vagi a to je SARADNJA.... neka Mars i Venera (vladar Vage) sarađuju....ili bar tu energiju prenesite na nešto drugo....nadam se da ne treba da vam crtam na šta to drugo :-)))... šta bi to Mars i Venera mogli da rade :-))).... probajte da negujete svoju ljubav...da se setite šta to beše kompromis, diplomatija, harmonija (Vaga) ..... umirite Marsa!!! Ako ipak budete ZARATILI setite se Vagine sposobnosti da PREGOVARA. Setite se da Venera vlada Vagom i da ona voli ZADOVOLJSTVO, uživanje, lepotu, emociju.....

Zaključak je neka Mars energija, strast, sex, akcija.... sarađuje sa Venerom emocija, lepota, estetika, uživanje.... ako tako postavite stvari moguće je i prevazići neke očigledno teške aspekte koji nam predstoje... Treba izdržati sedam meseci.... ali ko to bolje ume od Vage...pronaćiće način da izgladi stvari, uravnoteži, umiri, unese harmoniju.... samo morate nešto i vi da uradite :-))). Osluškujte šta vam zvezde poručuju i pratite njihove energije i mesta za paniku nema :-))). 
Mars je muški princip i muška energija, Venera (vladar Vage) je ženski princip i ženska energija....problem je ako Mars pomisli da će nešto od te ženske energije "preći" na njega... da će izgubiti od svoje muškosti, ohrabrite ga da nema šta da izgubi može samo dobiti :-))). Sem toga Vaga je muški znak i na kraju sve može da bude kako on (Mars) želi....


  Rusvaj u kadi

 

Нема коментара:

Постави коментар