недеља, 22. децембар 2013.

Sećanja... i retrogradna Venera

"Hiljadu nečijih srećnih časaka biće kao ovaj, ali ovaj nikada više.
Hiljadu tuđih ljubavi bit će kao ova, ali ova nikada više.
Nikada - jedina konačnost"...


Mesec od jutros u Lavu... 


I biće u Lavu sve do 8:18pm CET, kada će preći u Devicu... Uzbudljivo jutro, popodne a onda smirenje taman kao priprema za radnu nedelju... onu poslednju pred Novu Godinu...
Mesec od jutros u trigonu sa Merkurom u Strelcu... veselo, pričljivo, vreme za druženje, razgovor...
Večeras pred spavanje kada već bude bio u Devici opozicija sa Neptunom u Ribama... možda i nesanica, maglovite misli i osećanja...



Venera retrogradna od juče...
Životni i emotivni vremeplov...
Ne znam da li ste već osetili ovaj uticaj ili vam je potrebno neko vreme... tek zastanite i oslušnite šta se dešava... Imaćete ponekad utisak da idete korak napred, a onda dva koraka nazad... Niti Venera stvarno ide unazad, niti vi idete koracima unazad.... to je samo utisak, ali ponekad vrlo jak utisak. Životni i emotivni vremeplov je ono što će se dešavati u narednom periodu... četrdeset dana i noći...Simbolično!!!
Ne brinite preživećemo kao i sve do sada...


Moja sećanja....
Životni krug ili ciklus se zatvara...
***Ja se sećam te zime 2006. Januar neki...i tadašnje retrogradne Venere u Jarcu...bila je to zima za emotivno razračunavanje, svođenje računa i "ubijanje" prošlosti... Tada je Saturn bio u Lavu... preuzela sam odgovornost za svoj život, Jupiter u Škorpiji odlično aspektovan (kao i sada) sa Nat Venerom, Uran u Ribama preko mog Nat Jupitera...Pozdravila sam se sa STARIM emocijama, poslovima, karijerom... i otvorila širom vrata za NOVU (mada i staru) emociju, nove (mada i stare) poslove.... Pripremila sam se i pripremala za proleće/leto 2006. Pripremila sam se za novi CIKLUS koji je trajao gle čuda sve do zime/proleća 2013. Sedam dugih godina... I evo stigla na isto mesto kao te davne 2006. Saturn sada u Škorpiji odlično aspektovan sa Nat Venerom, retrogradni Jupiter odlično aspektovan sa istom tom Venerom, Uran u Ovnu sa Nat Suncem... retrogradna Venera u Jarcu spremna da mi pomogne da se konačno pozdravim sa prošlošću... da ZATVORIM jedna vrata ZAUVEK.... i širom otvorim NOVA za budućnost koja je počela na leto na jednoj steni na Zakintosu :-))). Tran Jupiter i Saturn u lepom odnosu sa Nat Venerom nagoveštavaju nešto dobro, nešto trajno, nešto radosno i lepo!!! I ja sam SPREMNA!!!
Ne očekujem da će se desiti ISTE stvari i događaji kao onog Januara 2006., ali slične svakako hoće... Vreme je za preispitivanje, za donošenje važnih odluka ali ne pre 31.Januara 2014. Nigde ne žurim, polako već će zvezde znati kuda me vode...

Ana Stanić - Molila sam anđele 


Živim kao i pre, ništa se ne menja
i dalje ja sam ista, al'nekom drugom potrebna


Još jedna prošlost....davana!!!
***Danas posle 24 godina ja idem na PONOVNO OKUPLJANJE srednjoškolske generacije... Nismo se videli dakle punih 24. godina. I slučajno ili namerno okupljamo se baš danas dan posle Venerinog kretanja unazad!!! Imali smo 27 godina mnogi od nas pred svoj prvi Saturnov povratak.... pred ulazak u doba zrelosti... u svet ODRASLIH...Tada su generacijske planete (Uran, Neptun i Saturn) bile u Jarcu, Jupiter kao sada u Raku... Bila je to godina koja nas je uvela u one 90te, one strašne i teške 90te... Bilo ne povratilo se...
Ja se susretu radujem... i nekim sećanjima...

Alisa - Sećanja 

Sećanja stežu omču oko vrata,
vreme se sprema
da zatvori vrata mladosti

 

Нема коментара:

Постави коментар