петак, 1. април 2011.

Kada retrogradni Merkur umesa svoje prste...:-))

Evo jednog zanimljivog primera ....

U neko doba sinoc stigao mi je SMS od prijatelja koji me je u prvi momenat zbunio....nesto nije bilo kako treba....i ako je poruka mogla da se odnosi i na mene ja sam ipak shvatila da ona nije bila namenjena meni.....On je greskom SMS poslao meni (prevario ga je "nevaljali" Merkur) jer se radilo o istim imenima....
Druga poruka je stigla mnogo kasnije negde posle ponoci i tada sam vec sa sigurnoscu znala da je greskom stigla do mene :-))) Pozvala sam ga jer sam mislila da je bolje da devojka sa istim imenom ipak ne dobije tu poruku....(Merkur nije samo uticao da on pogrenoj osobi posalje SMS, vec je malo i "zacinio" da ne kazem zaostrio komunikaciju izmedju dvoje inace zaljubljenih...) Njemu nije bilo do smeha.....jer i on je vec shvatio da je napravio gresku! Ispricali smo se malo, ipak nije hteo da me poslusa da tu poruku ne posalje....
Merkur je u trenutku kada se desavala ova prica naravno bio u Ovnu i retrogradan....dakle pored ocigledne zabune oko slanja SMS, bila je i nesto ostrija komunikacija ....reci su bile vrlo ostre (brzopletost, nerazumevanje, svadja....)... http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2011/03/retrogradni-merkur-od-30marta-do.html

Merkur je pravio kvadrat sa njegovim natalnim Suncem iz kuce komunikacija!!! Ne znam jos uvek razlog ove ostre komunikacije putem SMS, ali znam da je pogresno poslao SMS jer Merkur je njemu vladaoc kuce prijatelja a ja sam mu prijateljica....i umesto devojci poruku je poslao meni jer imamo isto ime...:-))


Нема коментара:

Постави коментар