четвртак, 7. април 2011.

Početak jednog lepog prijateljstva ili...

poslovna priča?


Sunce je vladar moje kuće prijatelja, Jupiter kuće posla i kuće komunikacija!



Ako ste citali post o konjukciji Sunca i Jupitera, mogli ste da primetite moje blago neraspolozenje koje je posledica nekih Neptunovih zavrzlama...:-)) i jos kojecega!
Ali ponekad sudbina ima vise maste od nas samih....i konjukcija je ipak "proradila"...Da aspekti ponekad rade nazavisno od nase volje to je meni odavno jasno ipak sam se malo iznenadila....Slucajan susret, i zanimljiv poslovni predlog od nekog ko je olicenje konjukcije Sunca i Jupitera....uspesan, poslovan, obrazovan i donekle mocan muskarac...
Ova konjukcija se u mom horoskopu nalazi u kuci posla....a dobila sam jedan interesantan poslovni predlog...koji mi je iskreno ulepsao dan.......Medjutim Sunce mi moze "doneti" i prijatelja jer vlada kucom prijatelja....
I tako bilo da je ovo pocetak prijateljstva ili nekog posla meni je zaista svejedno.....
Moji prijatelji i jesu kao Suncevi zraci.....i svi redom vrlo interesantne osobe....takva mi je i kuca prijatelja...neobicni, zanimljivi, interesantni....kao sto su Uran, Pluton i Venera koji se inace i nalaze u kuci prijatelja....jedan vise nece smetati :-))


Kasnije uvece....konjukcija je i dalje "radila" svoje.....Sunce u konjukciji sa Jupiterom vladocem kuce komunikacija donelo mi je lepo raspolozenje i prijatnu komunikaciju bas sa prijateljima (Sunce)....Medjutim da sve ne bude lagodno umesala se opozicija Sunca i Jupitera sa mojim ascedentom i preko Venere (inkonjukcija sa Saturnom) donela situaciju u kojoj se neko drugi sa strane umesao u razgovor dvoje prijatelja i bar meni uneo nervozu jer tog trenutka je bio visak....energija te osobe mi jednostavno ne prija....Ali u zivotu nista nije savrseno....:-))


Danas na nebu: Inkonjukcija Venere i Saturna.....donosi anksioznost, inhibicije i ukocenost u socijalnim odnosima...neprilagodjenost i neuskladjenost energija ovih planeta deluje na nas ili na osobe iz naseg okruzenja....Inkonjukcija nije lagan aspekt...Mesec je danas u Blizancima i sigurna sam da ce potreba za druzenjem i komunikacijom i povezivanjem biti jaca...


1 коментар: