петак, 17. јун 2022.

Venera ovih dana....na kraju proleća i u susret letu...



Moto dana:
"Svako može da drži kormilo kada je more mirno"

Zvezdani(n) zapis 3521
Petak. Venerin dan.
Venera je u Biku na 23°13’


Kraj proleća...uskoro će leto....
Šta radi Venera?

Generalno ona uživa, uživa u svojoj kući, uživa u životu...
Imala je više nego uzbudljiv susret sa Uranom...Koliko je za vas ovaj susret bio uzbudljiv to samo vi znate...Imala je Venera i susret sa SMČ, zapravo bila je na raskrsnici puteva (opozicija JMČ)...Neko je stigao na kraj nekog puta, veze, odnosa, neko je sreo ljubav svog života....

Crveno svetlo...
Još uvek traju svi ovi aspekti...još uvek je Venera na raskrsnici puteva....
Tu negde iz prikrajka vreba RSaturn...i njegova energija ograničenja (kvadrat)...
Ako se sećate to je onaj kamen na putu...negde nervoza, nemir...negde tuga, melanholija i neko NE...vaše ili nekog vama bliskog. Neko crveno svetlo na Venerinom putu! Neko suočavanje sa stvarnošću koja u ovom trenutku i nije lepa...ni u emotivnom ni u materijalnom smislu! Ni globalno ni lično!

Samoća je ponekad najbolji prijatelj..Ne postavlja pitanja, a često daje odgovore...
Priča o kvadratu Venere i Saturna je i priča o samoći i usamljenosti...
Pisala sam više puta na tu temu...poslednji put u martu ove godine - Usamljena srca....
Na blogu ima više tekstova o kvadratu Venere i Saturna...to su uglavnom i najčitaniji tekstovi...
Ako ste trenutno u fazi samoće, usamljenosti....bilo da ste u partnerskom odnosu ili niste u vezi...jednostavno pokušajte da se suočite sa ovom energijom!

Dođu takvi dani....Ne tugujem ja...
Uvuče se neka hladnoća...ili je ona tu od ranije ali sada (u ovom tranzitu) pokaže svoje pravo lice...
Negde je tu prisutan i strah od odbijanja...i razmišljanje bolje je biti usamljen nego odbačen...
Kod ovog tranzita je važno da znate i shvatite da on ne traje večno...i da je ovo samo jedna od faza u vašim životima...ona što dođe i prođe...a vi možete naučiti nešto iz ovog prerioda...neku lekciju, steći neko iskustvo....u životu se ništa ne dešava slučajno i bez razloga!!!

Mnogo teže je onima koji imaju kvadrat tranzitnog Saturna u Vodoliji sa njihovom natalnom Venerom u Biku ili Škorpiji...na oko 25° (+/- neki stepen)...jer ovaj tranzit traje nešto duže (nekoliko meseci)...
Tranzitni Saturn kvadrat vaša natalna Venera se dešava na oko 14 godina....
P.S. U vreme ovog tranzita mnogi počnu da brinu za svoje bore, kožu, izgled, lepotu....

Poznati sa Venera kvadrat Saturn: Frida Kahlo, Johnny Depp, Oprah Winfrey, Majka Teresa, Bruce Willis, Robert De Niro, Bob Marley, Michelle Pfeiffer, Gérard Depardieu, Jacques Chirac, Charles de Gaulle, Hugh Grant, Anthony Hopkins, Sinéad O'Connor, John D. Rockefeller, Dustin Hoffman, Michael J. Fox, Mia Farrow, James Brown, Muhammad Ali, Adolf Hitler, Charles Manson...

Svaki aspekt ima i pozitivnu stranu:
Preispitajte svoj odnos, vezu...vidite šta ne valja, šta vas koči (ili ko), odakle hladnoća....Budite mnogo realniji nego do sada...sagledajte stvarnost ma kakva ona bila....Budite odgovorni ili odgovorniji...i što da ne....provedite neko vreme sami....odmorite....I ne brinite...ne starite :)) samo ste na putu da steknete iskustvo i mudrost i možda dobijete neku boricu više....

Kako na mene deluje sadašnji tranzitni kvadrat Venere u Biku i RSaturna u Vodoliji...
Osetim mali umor....ESaturn je u 4.kući, Venera je u 8.kući....tuga....svi već znate i zašto tuga....
Venera je vladar mog ASC i ja sam naravno videla i neke bore :)), jutros sam shvatila da mi je izrastak na kosi veći od dopuštenog :))).....Šalu na stranu ali viđena sam za farbanje ovog vikenda....od posla nikako da stignem.....

"reci, da l’ te je moja
tuga bolela
nekad, kad sam te mnogo,
mnogo volela?"

.........

"reci, da l’ te je moja
radost bolela
jednom, kad nisam više
tebe volela?"


Kada sam imala kvadrat Tran Saturna sa Nat Venerom 2003. upoznala sam nekog, kada sam ponovo imala taj isti tranzit 2014. ta veza se prekinula....Bila je to vrlo komplikovana priča, veliki test i iskušenje ali lekciju sam savladala....možda na teži način....ali je savladana!!! Jedan broj telefona od tada ima ovu melodiju - Ne Verujem Ti Više..

Imam još jednu knjigu za preporuku....
Pored knjige Mali princ i Idi kuda te srce vodi....tu je i knjiga Idi, vreme je
Već sam je ranije spominjala i evo opet ću (zar nije Saturn retrogradan :)

"Idi, vreme je"...Marije Jovanović
Knjiga koju sam pročitala u pravo vreme, kada mi je bila potrebna "pomoć" da donesem odluku....Mada ova knjiga vraća u one 90'...tek da znate...Ko voli i ko je odrastao uz pesme Džonija Štulića eto još jedan razlog da knjigu pročita ako već nije....
Prvi put sam se susrela sa ovom spisateljicom kada sam za rođendan od svog brata od strica dobila njenu knjigu "Spletkarenje sa sopstvenom dušom"....

Ako treba nešto da pustite - pustite ga....Ako treba neko da ode - neka ode...Ako vi treba da odete - idite....
Ja sam prvo pustila da ode....a onda sam i ja otišla....Znam, glupo možda zvuči ali je tako....


Istog dana, dakle sutra Venera u Biku će biti u sekstilu sa Neptunom u Ribama!
U isto vreme Venera je na raskrsnici (konjukcija SMČ/opozicija JMČ) u kvadratu sa RSaturnom, negde tuga, negde osećanje nevoljenosti, negde samoća....i na kraju tu je i sekstil sa Neptunom!

Pravi aspekt u pravo vreme?!
Što se mene tiče jeste i pravi aspekt i pravo vreme....
Taman za vikend.....

Venera je na raskrsnici i neki vi ste na raskrsnici....bira Venera put....birate i vi....nadam se da slušate srce jer ono uvek zna put....Ok, neko je naišao i na neku prepreku....negde je to kamen na putu, negde su to kamnečići u cipeli....tek neki test i iskušenje....ALI....tu na Venerinom putu je i Neptun u aspektu saradnje (sekstil)....

Sećate se....pisala sam o tome i ponoviću:
Taman za one rečenice:
Ko u čuda veruje, čuda se i dešavaju....ili Ko u snove veruje, snovi se i ostvaruju...itd itd. 

Malo ili više ove rečenice su se "izlizale" postale su otrcane, ofucane....negde su izgubile i smisao....
Imam utisak da je potrebno ovim rečenicama vratiti sjaj...i ne dozvoliti da se ofucaju još više  kao fraze koje se često izgovaraju a ne znači ništa....Neptun to ne zaslužuje! 
I nije problem što se ove rečenice koriste....nego je problem u preterivnaju...
Poenta ovog sekstila je u mašti, kreativnosti, lepoti....koja se može izraziti kroz boje, muziku, ples, poeziju...itd. Neptun jeste vladar Čuda....ali Neptun vlada i mnogim drugim stvarima i pojmovima!
Čime sve vlada Neptun imate - OVDE
Venera traži svoj put....tražite ga i vi....nastavite ma gde ste krenuli....koristite svoju intuiciju, kreativnost, maštu.....povežite se sa nekim vašim snom....ako je potrebno neka to bude i neki beg...beg od stvarnosti....

Venera planeta sreće, ljubavi, uživanja, zadovoljstva je kod svoje kuće....spremna za uživanje (sekstil), Neptun je planeta koju zovemo viša oktava Venere, planeta mašte, romantike, kreativnosti....spremna da to uživanje pruži i učini možda i neko čudo (Neptunovsko)....
A Čuda su razna....nova ljubav, uživanje u postojećoj, neki lep izlet, romantičan dan ili veče....Čudo može biti i mali predah, odmor od svega što nas je snašlo....Čudo je neka sitnica...neki gest, neki zagrljaj....nečiji osmeh....Čudo ste i vi sami ako to poželite....

Uživajte...razamzite sebe ili nekog koga volite....budite nečija muza ili potražite svoju....
Ma.....mogućnosti su razne....potrebni su volja i želja!

Kada se umorim od tuđih i svojih priča....ja pobegnem u svoj svet....
Meni je Tran Neptun u 5.kući....Tran Venera u 8.kući....
Večeras kada završim sa poslom....neko vreme ću samo da ćutim....a onda sam spremna za romantično veče...Kako me zove i neka voda sutra ću u šetnju pored vode....

Poznati sa Venera sekstil Neptun: Jules Verne, Salvador Dalí, Valentino, Van Morrison, Sean Penn, Suzanne Vega, Beyoncé Knowles, Justin Bieber....

☆Venerin poslednji aspekt u Biku pre prelaska u Blizance biće trigon sa Plutonom 21.juna sat vremena pre početka leta....

Mesec je u Vodoliji i dok ovo pišem u trigonu je sa Merkurom i sekstilu sa Jupiterom...
I to je to....Žurim....ovaj tekst pišem od jutros u pauzama....između konsultacija....



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар