четвртак, 9. јун 2022.

Srećno mesto....


Moto dana:
Pronađite svoje srećno mesto!!!

Zvezdani(n) zapis 3513
Četvrtak. Dan Jupitera.
Jupiter je u Ovnu na 4°58’

Gleda iz prikrajka Marsa i Kirona koji broje dane do egzaktnog susreta (15.jun)...
Tog 15.juna Mars i Kiron će biti na 15°56’ a Jupiter na 5°50’ Ovna...

Ulazimo u prilično uzbudljiv period gde će Venera u Biku i Mars u Ovnu biti u glavnim ulogama!
Venera će se sresti sa Uranom i SMČ u Biku, a Mars sa Kironom u Ovnu!
I svako priča svoju priču...a priča je i priča o muško - ženskim odnosima....

Venerin susret sa Uranom može biti iznenađujuće šokantan, dramatičan...ali može biti i iznenađujuće spontan, originalan, drugačiji, kreativan, inspirativan...u oba slučaja vrlo uzbudljiv...
Vrlo je moguće da ćete doživeti neko oslobađajuće iskustvo!
Nema ovde mnogo predvidljivosti...
Da li spada u povoljne ili nepovoljne tranzite? Kako kod koga!
Ne mora da bude nepovoljan...ali svakako će biti na neki način iritantan!

Venerin susret sa SMČ tri dana posle susreta sa Uranom....pokazaće i put kojim treba ići...

Marsov susret sa Kironom može biti takođe i pozitivan i negativan...sve zavisi od toga kako se nosite sa svojim ranama...i kako se snalazite sa besom, da li ga uspešno kanališete (kontrola besa)....

Imajte na umu da će ovih dana muško - ženski odnosi, veze, partnerstva...biti na velikom ispitu i testu...pa ko prođe...

Jupiter....današnji vladar sve ovo već sam spomenula gleda iz prikrajka....





Tokom ovog meseca ljubitelji zvezda mogu videti golim okom pet planeta...
Krajem juna dogodiće se astronomski spektakl jer će se svih pet planeta koje možemo da vidimo i golim okom: Merkur, Venera, Mars, Jupiter i Saturn... poređati na nebu.

Ova nebeska predstava biće vidljiva na istočnom horizontu neposredno pred izlazak Sunca.
Mi ovde na severnoj hemisferi treba da gledamo ka istoku i jugu, a vi tamo na južnoj gledajte ka istoku i severu...Sve ovo posebno 24.juna!
Ovakva mogućnost da se planete vide zajedno je prilično retka, poslednja je bila u decembru 2004. godine!




Dnevni aspekti
Mesec je u Vagi 
(vreme CET)

Mesec je na Venerinom terenu....ima potrebu za mirom i ravnotežom...i pravdom...Pravda...šta to beše...
Venera (vladar Vage) je u Biku ustreptala od neke neizvesnosti u vazduhu (susret sa Uranom)...
Mesec danas okidač za konjukciju Marsa i Kirona...

☆14:15 Mesec u opoziciji sa Marsom u Ovnu - Emotivna eksplozija...
Ova energija donosi neku vrstu uzbuđenja, nervoze, neposlušnosti, svadljivosti. Ovo su i nemotivisani postupci....Energija izbora između vaših potreba i potreba drugih...(onih preko puta Ovan-Vaga). Možda ćete biti i u prilici da donosite brze odluke ne razmišljajući o posledicama. U ličnim odnosima napetost, svađe onima u vezama i braku, svađe u domu, sa nekim članom porodice....svađe sa ženama vama bliskim. Generalno, nezgode.... Danas bi hitna pomoć nedaj Bože mogla da ima puno posla....

☆21:52 Mesec u opoziciji sa Kironom u Ovnu - Kad duša zaboli...
Još emotivne uznemirenosti, bolnih trenutaka...Ovo je ona energija kada duša zaboli....Preko puta Meseca je ta neka bol, rana, tuga....ali u isto vreme tu je i lek i izlečenje...
Ovo su bolna sećanja, emotivna ranjivost, ranjene žene, tužne žene, bolna osetljivost na osećanja drugih ljudi, bliskih, iz porodice....Emotivne traume, bolni odnosi sa majkom, ženom, prijateljicom....Briga oko majčinstva. Rešavanje emotivnih problema drugih ljudi a zanemarivanje svojih. I sve nekako ide "iz stomaka"....bol, tuga, sećanje. Potreba za samoćom, osećanje nepripadanja....Opozicija je ovde kao energija da se od bola pobegne a ne da se sa bolom suoči...i tu nastaje problem. Kuća u kojoj se nalazi Tran Kiron u Ovnu će više objasiti o kojoj rani se radi, o kom bolu....
Ova energija može doneti misao: Kako mi nedostaje!!! Ko? To samo vi znate...


Šta uraditi kada dođu ovakve energije?
Iskoristiti energiju sekstila Merkura u Biku i Neptuna u Ribama:

Pronađite svoje "srećno mesto"...baš danas na Jupiterov dan!
Sigurna sam da svi imate neko svoje Srećno mesto...pisala sam o njemu ranije...
Ono je plavo...miriše na more...

Moje srećno mesto nije tamo negde daleko...ono je u mojoj glavi....zažmurim i vidim ga...
To mesto je moj predah, moj odmor....moje utočište....pomaže kad meditiram...dišem duboko...kada nemam vremena za pauzu, za šetnju...baš kao danas...
To je mesto u koje pobegnem od stvarnosti, od priče o ratu, inflaciji...nestašicama, poskupljenjima, majmunskim boginjama (kažu da je Grčka registrovala prvi slučaj)...itd.
To je mesto gde sretnem svoje ljude...drage osobe....
Kad god sam tužna, umorna, kad me život zaskoči ja sam tamo...zažmurim i tamo sam...

Koje je vaše utočište i bezbedo mesto...vaše sklonište?
Kada zažmurite i duboko uronite u sebe...šta vidite?








Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар