среда, 30. март 2022.

Usamljena srca....



"Ako samo jednom mogu da budem
 na pravi način sam, 
tada neću biti više usamljen" 
Gete


Koliko puta ste čuli da smo mi ljudi društvena bića... da smo deo zajednice... 
Kada ove potrebe nema, kada ona izostane kod nekoga, za njega kažemo da je on usamljen.... 
Mnogi ljudi ipak sami biraju samoću. Nekima su oni čudaci....ali da li je zaista tako? To je njihov izbor i treba ga poštovati...Koliko puta ste čuli da biti sam nije najgora stvar na ovom svetu! Ja verujem i to...ponekad čak mislim da nam je to svima potrebno... Samoća zaista može biti kvalitetno iskustvo! Ali za razliku od samoće usamljenost može biti i jeste bolno iskustvo...

Usamljenost se razlikuje od samoće... 
Usamljeni ljudi su najčešće u fizičkom smislu sami. Međutim samoća je kada ljudi žele da budu sami, kada su dovoljni sami sebi...Svi možemo biti usamljeni nekada u nekom periodu života...Posle nečije smrti, odlaska nečijeg, zbog rastanka, razvoda... preselenja, svađe sa prijateljima, negde i zbog previše posla, obaveza... Svima se ovo nekada u životu dogodilo ili će se dogoditi... 
Često neke periode u životu, teške periode proživljavamo sami, ne misleći da će to trajati u nedogled... Problem nastaje kada usamljenost postane hronična! Još nezgodnije je kada do usamljenosti dođe bez konkretnog razloga, jednostavno nastane kada nema potrebe za drugim ljudima...i kada takvo stanje traje godinama...
Usamljenost obično prati tuga, melanholija....Ne mora obavezno da znači da su usamljeni ljudi depresivni... ali usamljenost može da dovede do depresije... 

Usamljenost....osećanje koje se javlja kada niste sa onim ljudima sa kojima bi želeli da budete, sa ljudima koje volite! 
Usamljenost...Imate puno ljudi oko sebe a opet ste usamljeni... 


"Bio sam sam, ali retko usamljen. 
Utolio sam svoju zeđ na izvoru samog sebe i to je vino bilo dobro, 
najbolje koje sam ikad pio" - Bukovski 


Usamljenost... U vezi ste....braku.... držite se za ruke ali emociju ne osećate....u istoj ste prostoriji a on ili ona u mislima negde na drugoj strani. Tišina u vezi odavno nadjačala reči....Pogled onog drugog ne ide na vas nego kroz vas... Nedostatak bliskosti je sve očiglednniji...
Biti usamljen u vezi....teže je nego biti sam, biti u samoći...
Kada ste sami a bliski i povezani sa ostalim ljudima, porodicom, prijateljima....društvom, mnogo je lakše nego kada ste usamljeni jer ne osećate bliskost i povezanost sa ljudima...
U ljubavi svima najteže pada usamljenost...bilo da ste u vezi ili niste! U vezi.... ne osećate "povratnu informaciju", sami ste....željni ste ljubavi!!!

Usamljenost se najčešće javlja u doba adolescencije i kod starijih ljudi...dakle nije bitno da li smo mladi ili stari...



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар