среда, 2. март 2022.

Vodite ljubav a ne rat....U danu Mladog Meseca u Ribama o nekim konjukcijama ovih dana....



Moto dana:
Vodite ljubav a ne rat

Zvezdani(n) zapis 3419

Sreda. Dan Merkura.
Merkur je u Vodoliji na 18°37’

Mudar je i ozbiljan Merkur....zahvaljujući Saturnu na istom stepenu!
Poručuje Merkur današnji vladar zajedno sa Saturnom...budite trezveni, budite logični....
Uzmite najbolje od onog što nude i Merkur i Saturn u ovom trenutku...jer takve su konjukcije....kao medalja sa dve strane...Izbor je vaš!

18° je po N.Stojanoviću ozloglašen "đavolji" stepen, analogan je sa stepenom Device.....
Ako želite istražite dublje...
Jedino čega se ja sećam kada sam ranije istraživala: 
Alfred Nobel (pronalazač dinamita) imao je Urana u Vodoliji na 18°,  Charles Manson (vođa sekte) imao je Veneru u Škorpiji a Charlie Sheen (glumac) ima Veneru u Vagi na 18°....Mikhail Kalashnikov (izumeo poluautomatsku pušku) imao je Marsa u Devici na 18°  ..... ima još neko Urana u Raku na 18°...ali za sada ovoliko...(ko zna ko je to neka napiše :)....


"Tame postoje da bi prizvale sjaj..."


Mesec je na 6°, Sunce je na 11° Riba....srešće se na 12°06’ egzaktno u 18:34 CET
Mesec je Mlad....poslednji Mlad Mesec pre nove astrološke godine....

Već sam napisala da su se planete grupisale....ovako:
U Jarcu (Venera, Mars i Pluton), u Vodoliji (Merkur i Saturn) u Ribama (Mesec, Sunce, Jupiter i Neptun).
I uglavnom oni su u aspektima jedni sa drugima....jedino su Merkur i Saturn u širokim kvadratima sa Uranom u Biku, ali Sunce je u sekstilu sa istim tim Uranom!!!
Na nebu trenutno ali i ovih dana imamo snažne energije konjukcija i samim tim nove cikluse planeta u Zvezdama u martu imate ih sve....

Svaka konjukcija je novi ciklus i novi početak...ALI
Nema početka bez kraja!!!

  

Nedeljama su Venera i Mars u konjukciji sada su stigli i do Plutona....
Plesali su Venera i Mars....dugo....16.februara bio je to egzaktni ples...
Plesala je Venera i sa Plutonom...dva puta u decembru egzaktno 11. i 25.decembra....



Danas na Mlad Mesec....Venera, Mars i Pluton na 27°
Sutra dan posle....Venera će treći put zaplesati sa Plutonom....
Već sam negde napisala da meni taj ples liči na tango....

Tri dana posle ove konjukcije....Venera i Mars će preći u Vodoliju i zaplesaće na 0° Vodolije, možda tango, možda neki "savremeni" ples....Zaplesaće na istom stepenu gde su se sreli Jupiter i Saturn 21.decembra 2020.
06.marta će Venera i Mars započeti novi ciklus koji će trajati dve godine do 22.februara 2024.!!!
P.S. Venera danas izlazi iz retrogradne senke, zapravo već je izašla u 03:03 CET!

Danas na Mlad Mesec....Sunce je u sekstilu sa Uranom od 06:05
Poručuju Sunce i Uran - Uradi nešto drugačije
Lična primedba: Izgleda da je nekima mnogo teško da budu drugačiji....prepoznaće se oni sami!!!

Danas na Mlad Mesec....Merkur i Saturn (sat vremena pre) biće u konjukciji u 17:32 CET
Doboro razmislite pre nego donesete bilo koju odluku, i imajte na umu da su Merkur i Saturn u kvadratu (širok kvadrat ali deluje) sa Uranom u Biku! Merkur i Uran egzaktni kvadrat 25.februara baš u vreme početka rata...Da li će ova današnja konjukcija ohladiti neke usijane glave ostaje nam da saznamo! Kvadrat Saturna i Urana će biti sve slabiji od 11.marta ga neće biti sve do....avgusta/septembra kada će ponovo biti jak....najjači će biti 02.oktobra na 0° - pogledajte OVDE


Jedno svitanje 13.avgusta 2016. na Kritu


Najmračije je pred svitanje...

I u 18:34 konjukcija Sunca i Meseca - Mlad Mesec u Ribama...
U Ribama su i Jupiter i Neptun...
Danas imamo stelijum u Ribama i opet priča o konjukcijama, novim ciklusima, novim počecima!!!
Stelijum je inače izraz za susretanje, sabor, grupisanje planeta u jednom znaku (ili kući)

Danas na Mlad Mesec Mesec je u konjukciji sa Jupiterom u 22:23....
Pojačaće energiju Mladog Meseca ova konjukcija, učiniće je intezivnijom...moćnijom!!!
Već sam napisala - Čaroban je ovaj Mlad Mesec...
Za tri dana Sunce i Jupiter će biti u egzaktnoj konjukciji - What a wonderful world
Jupiter je ovde kao kovladar Riba energija sreće, blagostanja....praštanja, vere i nade u bolje sutra...Moje molitve su sa svima onima koji pate....kao neko ko je prošao nešto slično...nikada neću zaboraviti tišinu pre zvuka rakete koja je raznela Kinesku ambasadu....razbila sva stakla u stanu....godinama sam se trzala i na auspuh...
Ovaj stelijum će trajati do 04.marta kada će Mesec preći u Ovna....
Jupiter i Neptun su se prilično približili....zaplesaće oni sinhroni ples 12.aprila - Duhovni razvoj

Sutra dan posle Mladog Meseca Mars i Pluton u konjukciji u 09:43 CET
U istom danu kada će zaplesati Venera i Pluton u 18:55
Prvo što mi pada na pamet kada vidim ove konjukcije je Vodite ljubav a ne rat!

Što se tiče konjukcije Venere i Plutona već je sve napisano...nemam šta da dodam...
Zaplešite....zagrlite, poljubite....zavodite, volite....Živite....
Što se tiče konjukcije Marsa i Plutona i tu je sve napisano čak je i iskorišćeno u tuđim tekstovima doslovce - Samouništenje ili transformacija - izbor je naš!
Dalje u tom tekstu koji nije moj ali jesu moje rečenice piše: Budite danas mudri, ne donosite nikakve odluke, budite u tišini....Ja sam takođe napisala.... ako ste mudri izabraćete pametno...ja biram da ćutim još neko vreme...za sada samo lajkujem :)....
Inače hvala redovnim čitaocima što mi skreću pažnju na ovo!!! Meni to govori da se moji tekstovi nikako ne čitaju površno....i da je moj trud neko primetio!

Za kraj
"Nada je mogućnost da vidimo svetlo uprkos svoj tami"






Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com



Нема коментара:

Постави коментар