четвртак, 10. март 2022.

Somewhere between the stars......11 godina bloga Zvezdani(n) dnevnik...

 
Moto dana:
Doslikajte platno života svog...

Zvezdani(n) zapis 3427

Četvrtak. Jupiterov dan.
Jupiter je u Ribama na 16°07’

Jupiter se i dalje druži sa Suncem (šira konjukcija)...Sunce sada ide ka Neptunu da se malo druži sa njim sprema se za Bal pod maskama (13.mart). 
Jupiter je sve bliži Neptunu na 3° su razdaljina...mnogi od vas već osećaju ovu konjukciju znam pouzdano jer pričamo i na tu temu...Oseća se u vazduhu da je blizu taj njihov susret prvi u Ribama posle 166 godina (17.mart 1856)
Ponoviću nešto što sam već napisala jer mi se čini da je bitno:
"Te 1856 godine ....dogodio se Drugi opijumski rat od 1856. do 1860., bila je to godina okončanja Krimskog rata između Rusije i Otomanskog carstva...godina uvođenja osmočasovnog radnog vremena u Austriji....itd. Ovo je godina rođenja Nikole Tesle i Sigmund Frojda.
Pre toga opet pre 166 godina konjukcija Jupitera i Neptuna u Ribama dogodila se 21.februara 1690. (Velika seoba Srba, Carska privilegija )"

Društvo u Ribama se od noćas povećalo...maloj i odabranoj družini priključio se Merkur!
Merkur ide ka svima njima....ali sa Suncem se neće sresti u Ribama, hoće u Ovnu!


Ovako ja zamišljam Merkura u Ribama :)

Možda se Merkur ne oseća najbolje u Ribama, sigurno bi on radije bio preko puta u Devici u energiji kojom vlada (voli i energiju Blizanaca)...ali isto tako je sigurno da sa Merkurom u Ribama možemo dopreti do najudaljenijih mesta našeg uma...možemo videti nešto što sa Merkurom u drugim energijama nismo mogli ni da naslutimo...Jer Ribe vladaju morima, okeanima...ali i na poseban način su povezane sa kosmosom ili kako volim da naglasim one nam otvaraju "kanal ka kosmosu"...
Sa ovim Merkurom svakako smo saosećajniji, empatičniji, skloni onoj priči o bezuslovnoj ljubavi...Merkuru u Ribama nije bitan sadržaj on je fokusiran na osećanja!

O...da...može ova energija i da zbuni, zamagli um...može da nas dovede do stanja gde je teško videti i spoznati šta je realnost a šta fikcija...Problem je i što sa Merkurom u Ribama ljudi govore ono što mi želimo da čujemo...Problem je i što je Merkur u Ribama neorganizovan, smušen, zbunjen, detalji mu promaknu...problem je mada za nekog i nije to što Merkur u Ribama beži od problema :), što je sklon zavisnostima...Problem je i što Merkur u Ribama što je vrlo tih i stidljiv...


Sabor planeta u Ribama ili kako se to još zove stelijum:
Sa ovoliko planeta u Ribama, sa energijom Riba ušli smo u period u kome možete videti ono što želite da vidite! Period ružičastih naočara i ružičastog pogleda na svet i život... Ovo je i energija u kojoj je sve moguće....Mnogi od vas će u vreme ove energije izabrati da vide ono što se nadaju da će videti ili će pak  videti ono što žele da vide...i život i ljubav.... i posao, i odnose, i ljude oko sebe.... Neko će poželeti i da "pobegne" od stvarnosti... Da se našalim biće gužve na oblacima :)

Sa energijom Riba poneki od nas će živeti život "zatvorenih" očiju slušajući  srce..i verujći da nas ono vodi u pravom smeru....Zatvorenih očiju vidimo ponekad bolje....jer to je svet neobičnih boja, mašte, intuicije, nade, fantazije, čarolije :)... tu je ponekad istina. Međutim sa energijom Riba to je ponekad put u iluziju, obmanu, laži, zavaravanje, nemogućnost da se suočimo sa istinom... posebno ako realnost ne izgleda nimalo lepo .... a upravo sada realnost i nije lepa...

Ipak ovaj put ovo putovanje kroz vode Riba SVI moramo da prođemo na ovaj ili onaj način....svako već prema svom karakteru - horoskopu! Malo ćemo plivati nizvodno... malo uzvodno...


Šta predstavlja ova energija: ono nesvesno u nama (podsvest), naše snove, vizije, fantaziju, romansu i romantiku, kreativnost, duhovnost....kanal ka kosmosu, ono ne fizičko u nama..., maštu, suptilnost, osećajnost, univerzalnu ljubav, saosećajnost, empatiju, simpatiju ali i ranjivost, preosetljivost, obmane, laži, prevare, projekciju, vizuelizaciju, spas i spašavanje, ali i patnju, žrtvovanje, mučeništvo, rastvaranje, rastapanje, razlivanje, predaju, zavet, odanost, prosvećenje... razna čuda, magiju, čaroliju, mistiku i mističnost, tajne... izbegavanje, poricanje, izolaciju, zatvaranje....razne zavisnosti (droga, alkohol, cigarete, lekovi...), bekstvo od stvarnosti....
Realnost u Ribama dobija drugu dimenziju. Dok vlada ova energija nikada ne možemo biti sigurni da li je ono što vidimo realnost ili iluzija... Ovde od svega je najbitnije da sa energijom Riba dolazimo do kraja ciklusa...

Sezona Riba je počela ulaskom Sunca u Ribe...18.februara!
Tu u Ribama su ga sačekali Jupiter i Neptun koji su gle slučaja i vladari Riba...i na neki način domaćini u kući Riba...Od danas ugostiće i Merkura :).



Magija Riba na delu
Ovako zajedno planete u Ribama nam nude beskrajni svet mašte i kreativnosti!
Bikovi, Jarčevi zemljani znakovi vole ovu energiju vode, uživaju i sarađuju sa planetama u Ribama (sekstil). Rakovi i Škorpije iz iste grupe vode uživaju još više (trigon)...ALI...uživaju i svi oni koji imaju neke planete u ovim znacima!
Ovu energiju na nebu (stelijum u Ribama) najteže podnose Strelčevi i Blizanci (kvadrat sa planetama u Ribama), Device (opozicija sa planetama u Ribama), naravno i Ribe jer su tranzitne planete sada u konjukciji sa planetama u Ribama! Nije lako ni Lavovima i Vagama (inkonjukcija sa planetama u Ribama). Ovnovi i Vodolije su u komšiluku (polusekstil). Naravno ovo je uopšteno. 

Platno života....
Ono je uvek čisto i čeka da ga mi naslikamo, ono će uvek biti onakvo kako ga vi naslikate...
Doslikajte svoje platno....
Dodajte svoje boje...boje ljubavi, strasti, mira, snova, budućnosti...
Sunce u društvu Jupitera i Neptuna....Merkur koji će im biti sve bliži....mogu nas odvesti negde daleko...srećnije u fizičkom smislu (putovanje), svi ostali u mislima...
Sigurna sam da svi imate neko svoje Srećno mesto...pisala sam o tome ranije i evo ovo je moja priča, moje srećnije mesto i stvarno i u mislima:


U ritmu energije Riba...
Moje srećno mesto nije tamo negde daleko...ono je u mojoj glavi....zažmurim i vidim ga...
To mesto je moj predah, moj odmor....moje utočište....pomaže kad meditiram, dišem duboko...
To je mesto koje mi pomaže da razmišljam, gde se osećam sigurno i bezbedno...udobno....
To je mesto u koje pobegnem od stvarnosti, od priče o ratu, opasnosti od zaraze, nošenja maske, držanja distance...To je mesto gde sretnem svoje ljude...drage osobe....
Kad god sam tužna, umorna, kad me život zaskoči ja sam tamo...zažmurim i tamo sam...

Koje je vaše utočište i bezbedo mesto...vaše sklonište?
Kada zažmurite i duboko uronite u sebe...šta vidite?
Gde vam se u natalnoj karti nalaze Ribe...
Meni je veći deo Riba u 5.kući...i baš osećam ovu energiju u vidu "svrbe me tabani" :)...Ribe su na vrhu moje 6.kuće....i prilično sam nepraktična ovih dana :). Ali volim to što radim vladari Jupiter i Neptun u 5.kući....volim i da odlutam ali vratim se uvek na vreme :). Moje srećno mesto je u 5.kući...i trenutno i uvek jer tu imam Nat Jupitera!!! Analogijom ali i stvarno :) ljubi ga majka je moja sreća najveća!!!

Sledeći sabor planeta u Ribama - 21. - 26.april Stelijum u Ribama: 
U Ribama: Mars, Mesec, Venera, Neptun i Jupiter...Uzbudljivo vreme za one koji su željni romanse, romantike, snova...Vreme za maštu, kreativnost, umetnost....Ali ovo je i vreme nekih tajni.


I baš na današnji dan ovaj blog slavi svoj 11 rođendan!
10.marta 2011. u 15:38 CET napisala sam prvi tekst na ovom Blogu :))
Zapravo to je bila izreka:
Astra inklinant, non necesitant
Ovo je izreka srednjevekovnih hrišćanskih astrologa na latinskom jeziku, čije značenje glasi:

Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju.
Dobro je da ovo imate na umu...

Nikada ništa nije slučajno....
Ovaj Blog je nastao u vreme Urana u Ribama na 29°
Oni koji redovno čitaju Blog mogu da se sete da često za 29 stepen neke planete u nekom znaku kažem da je ta planeta spremna za skok! Tako je i bilo....to je bio moj skok u nepoznato.
Jupiter i Merkur su tada bili u Ovnu u mojoj kući posla, Uran samo što je prešao u moju kuću posla i tada je od mene tražio promene u smislu idi na internet, pokaži se....što mom Nat Uranu u Lavu nije bilo teško da podrži, šta više jedva je čekao...
I Neptun je tada bio na 29° ali Vodolije....ulazio je u moju 5.kuću...pravio trigon sa mojim Nat Mesecom u Blizancima....Krenula sam na jedno malo drugačije putovanje od putovanja na koja sam do tada išla. Saturn je bio u Vagi u 12.kući u trigonu sa mojim Marsom u Blizancima, sve je krenulo kao stidljiva (12.kuća) ideja više da ja pišem a da li će to neko čitati....tada sam mislila...ko zna videćemo. Međutim vrlo brzo se dogodilo da sam shvatila da se čita :). Uran je prešao u Ovna napravio trigon sa mojim Nat Merkurom i Suncem u Lavu u 10.kući i sve se promenilo....

Prvi milion pregleda dogodio se na Božić 07.januara 2014.
Za nekoga ko veruje u znakove pored puta to je bio dobar znak!

Ovo jeste astrološki blog... 
Ali ovo je i više od astrološkog bloga... On je zapis o zvezdama, on je dnevnik o zvezdama, on je i moj dnevnik (otuda naziv), ali on je i zapis o mnogim drugim životnim temama...Gledali smo zajedno u zvezde, učili smo zajedno o zvezdama...ali učili smo i kako da upoznamo sebe, kako da zavolimo sebe, kako da vrednujemo sebe, kako da slušamo sebe i srce svoje, kako da slušamo druge i kako da dođemo do neke istine....o sebi i drugima....Mislim da smo najviše učili o ljubavi....jer ljubav je sve i ljubav je sve što nam zapravo treba...Pregurali smo zajedno i lepe i ne tako lepe trenutke...Bolovali smo zajedno...Bili i srećni i tužni...jer ovaj blog je moja životna priča!

Odavno sam naučila da dan ima "samo" 24 sata, ovih jedanest godina sam postepeno učila kako da rasporedim vreme....U početku nisam pisala svaki dan....pisala sam kada mi se pisalo :). Onda sam uhvatila ritam i retko kada preskočim neki dan i ne napišem tekst. Uvek sam bila odgovorna....i pre ću da uskratim sebi vreme za odmor nego da nekog ko očekuje tekst razočaram....

Dok je Uran bio u Ovnu, on i ovaj blog su imali zajednički ritam.....on nije bio lagan....Blog je za mene bio nešto sasvim novo....Uran u Ovnu je probudio moj pionirski duh....i ja sam krenula hrabro u nešto nepoznato a to je pisanje bloga....Uran je sada u Biku....i u narednim godinama sve bi trebalo da bude nešto sporije ako ništa drugo...Uran u Biku nalaže i više uživanja...i ja i dalje uživam dok pišem ovaj blog kao da sam tek počela....

Tran Uran u Biku, se nalazi u mojoj 7.kući....pored svega što predstavlja ova kuća i što je vrlo lično i privatno....ova kuća je i kuća javnosti i odnosa sa javnošću....Na privatnom planu donaeo mi je promene koje nisam želela iznenada sam ostala bez oba roditelja u tri meseca...tada je bio u kvadratu sa mojim Nat Suncem i Nat Saturnom...Pisala sam i tada sa manjim pauzama...
Sada je Tran Uran u egzaktnom sekstilu sa mojim Nat Jupiterom iz 5.kuće i ja zaista volim da pišem ovaj blog....a ovih dana svakodnevno mi u razgovorima govorite koliko vam je bitan ovaj blog!
Tran Uran je neko vreme i u opoziciji sa mojim Nat Neptunom...ovakav tranzit uvek otkriva nešto...i razotkriva nešto....Uran u Biku je doneo mnogo inprovizacija....svuda...i meni to izgleda smeta...i to je sve što ću o ovome reći...



U ovom trenutku na Blogu ima 3426 objavljenih tekstova i 13,429,969 pregleda.
I dalje se trudim da budem drugačija i originalna....
I ostajem ovakava kakva sam....preopširna, sve sa silnim ponavljanjima (da utvrdimo gradivo :), nadam se i edukativna i zabavna... sve sa mojim čuvenim tačkicama... kojih je i sama znam previše, ali prosto me mame :), tu su naravno i česte nedopustive gramatičke greške...ali mi se omaknu :). 
Moto ovog bloga je: Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavaju nego ona koja nas upozore da se pripremimo! Zbog ovoga često ponavljam neke aspekte!
Zahvaljujući # hashtagu iskoče mi neke moje rečenice u tuđim tekstovima!!!

P.S. Završavam tekst i pogledam sada je 13,430,244 pregleda 275 pregleda za nekih sat vremena!
Hvala!





Mesec je i dalje u Blizancima
Uskoro će egzaktni kvadrat Meseca i Sunca - Prva četvrt....i nervoza u najavi...ili je već prisutna!
Napetost, frustracije...Merkur vladar Blizanaca ušao je u Ribe i sada se našao usred svađe Meseca i Sunca...Mesec u Blizancima bi da priča....Merkur će radije ćutati...Izdržite...
Mesec će biti u trigonu sa Saturnom u Vodoliji u isto vreme što celu priču može da umiri naravno izbor je vaš...U 17:42 Mesec će biti u kvadratu sa Neptunom...uradite sve što možete ranije...jer se možete osećati pospano, iznemoglo....možda i odlutate negde...
Od 17:42 do 08:24 Mesec će biti u praznom hodu....odmorite dušu!
Mesec se sutra u 08:24 vraća kući prelazi u Raka!








Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com



Нема коментара:

Постави коментар