среда, 30. март 2022.

Na Merkurov dan....priča o samoći i usamljenosti....o završnom ispitu Venere i Saturna....o snovima jer Mesec je danas u konjukciji sa Jupiterom i Neptunom...


Moto dana:
Kada mi je teško, bežim u samoću. 
Kad mi je još teže, tražim dobre ljude. 


Zvezdani(n) zapis 3447
Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Ovnu na 5°51’


Merkur je sve bliži Suncu ide mu na megdan (i sve je bučniji)....čekaju ga i Kiron i Palas...
Mesec će ovom društvu da se pridruži sutra u 11:31 CET....
I onda....01.aprila Mlad Mesec u Ovnu u asistenciji Merkura i Kirona....
Da li će biti ono Mnogo buke ni oko čega...ostaje nam da saznamo!
Ko ne zna o čemu pišem nek pročita OVDE
Obratiti pažnju na susret Marsa (vladar Ovna) i Saturna 05.aprila!


Možda će se mnogo više buke podići 16.aprila na Pun Mesec u Vagi:
Sunce u Ovnu opozicija Mesec u Vagi kvadrat Pluton u Jarcu (T-kvadrat).
Merkur tada u Biku u konjukciji sa Uranom....Ko zna....šta Pluton smera...koju lavu da izbaci iz sebe...
Za razliku od Mladog Meseca u Ovnu gde je vladar Mars, vladar Punog meseca u Vagi je Venera...
Ona će tada biti u Ribama (od 05.aprila)...Ispratiće ona susret Marsa i Saturna u 03:51 a ona će preći u Ribe u 17:18....Mars će u Ribe preći 15.aprila....16.aprila na dan Punog meseca Venera i Mars će ponovo biti u istom znaku ali neće biti u konjukciji!!! Ovo je sve bitno jer su u pitanju energija Vage (Mesec) i energija Ovna (Sunce)....i muško ženski odnosi u to vreme! Vaga MI i Ovan JA, Venera (Vaga) i Mars (Ovan)....suprostavljene energije, nervoza, nemir, kulminacija...
I da....možda će više buke da se digne oko 16.aprila!!!

U vreme Mladog Meseca u Ovnu fokus je na JA....na indentitet, ličnost, karakter...telo, izgled, lične potrebe i lične akcije! U vreme Punog Meseca u Vagi fokus je na relaciji JA - MI....partnerski odnosi, svi odnosi i veze nama bitni...sve ono što je na neki način preko puta nas....Mlad Mesec je novi početak, Pun Mesec je kulminacija i završetak!

Da budete obavešteni i spremni:
Venera i Mars u aprilu menjaju znak...Venera ulazi u Ribe 05.aprila, Mars 15.aprila....baš negde u vreme Velike konjukcije Jupitera i Neptuna....Od 15.aprila imaćemo sabor planeta u Ribama stelijum!!!
U Vodoliji ostaje Saturn (Juno i Vesta), u Ovnu Sunce (Kiron i Palas)....U Biku: Merkur, Uran i SMČ. Ravnoteža se menja....nešto jače su energije vode (Ribe) i zemlje (Bik)!
Plivaćemo sredinom aprila u vodama Riba....poseno će biti interesantno između 21.-26.aprila i taj period sam najavila još u decembru prošle godine



"Samoća je nekada najbolji prijatelj.
Ne postavlja pitanja a često daje odgovore"


Juče sam napisala da je meni u 6.kući bučno :)
Tu su trenutno u tranzitu: Sunce, Merkur, Kiron i Palas...
Pre izvesnog vremena menjala sam telefon i nešto sam zbarljala sa Viber porukama....
Juče sam skoro pa ceo dan pokušavla da odmrsim gordijev čvor...
Aleksandar Veliki je svoj gordijev čvor rešio tako što je zamahnuo mačem i isekao ga jednim udarcem, meni je trebalo puno vremena da problem rešim....
Mnogo me je namučio Merkur u Ribama....uspavao, smorio, terao da lutam....pronalazio mi i otkrivao razne javne tajne...dobijala sam od devojaka koje uče samnom razne screenshot-ove...Ne vredi stida nema pa nema....i već sam sama sebi dosadila....ja Kalimero nikada nisam bila neću to ni postati....ali....na bezobrazluk ću od sada drugačije da reagujem....

Jupiter i Neptun u mojoj 5.kući bi da putuju....(i moj Jupiter koji je eto kao i tranzitni u Ribama)...svrbe njih tabani, svrbe i mene....Tu je i Mesec juče i danas...i on bi da putuje....svi bi da putuju....uglavnom mi posle pitanja koji se podrazumevaju - ljubav, posao, zdravlje....svi postavljaju pitanje da li će da putuju i gde bi mogli da putuju....Juče sam dobila poziv za daleko putovanje... negde gde sam već bila dva puta....ali dalekih 80ih....Poziv je od nekog koga sam upoznala preko astrologije...
Ima i romantike :), ceo stan i terasa su mi u mirišljavim svećicama i svećama, mirisnim štapićima....uspavljujem se romantičnim filmovima sa HBO....

Saturn, Venera, Mars, Juno i Vesta u mojoj 4.kući....Luduju....ometaju mi rad od kuće :)), sređuju mi još neke sitnice oko novog stana (u julu će godina dana od kako sam se uselila)....pokušavaju da mi dodaju onaj final touch....ili trešnju na šlagu...Kada to ne rade testiraju me.....iskušavaju me....mada nedam se ja...Uskoro će Venera i Mars biti u trigonu sa mojim Mesecom i opet putovanja....gde putovati, da li putovati i kada putovati....Saturn će u junu biti u trigonu sa mojim Mesecom....možda tada i dobijem odgovor....

A, vi kako ste....
Kako se snalazite usred ovih žurki na nebu....
Blizancima i Strelčevima i Vodolijama prijaju planete u Ovnu, 
Blizance planete u Ribama čine nervoznim...
Lavovima planete u Ovnu prijaju, u Vodoliji ih čine nervoznim...
Bikovima i Jarčevima i Škorpijama prijaju planete u Ribama, Device su nervozne zbog njih... 
Vagama prijaju planete u Vodoliji ali su nervozni zbog planeta u Ovnu....




Mali dodatak za susret Venere i Saturna...
Venera je danas već ispred Saturna (i Juna)....lagano ide ka Ribama...gde je egzaltirana...gde je uzdignuta, ushićena....ili prosto oseća se dobro na teritoriji Riba!
Venera je ipak još uvek u Vodoliji....
Udaljila se od Saturna ali još uvek razmišlja na temu usamljenosti i samoće....i šta je vredno i šta više nije vredno....Sluđena je Venera ali i vi neki :)....Vladari Vodolije kao i uvek imaju svoju priču...Uran nudi promenu, rizik, slobodu....Saturn nudi ozbiljnost, disciplinu, trajnost....ali nameće i pravila. Izbor je uvek naš!!!

Test susreta Venere i Saturna još traje...umešala se i Juno u sve ovo...
Mesecima je Venera bila u Jarcu, bila je i retrogradna....neko vreme je u Vodoliji (svuda je prati Saturnova energija. vladar Jarca i kovladar Vodolije)!
I sada polaže (završni) ispit pre prelaska u Ribe....
Ovih dana naročito su pogođeni oni koji nisu birali da budu sami....
Da bi znali šta vas je snašlo morate znati razliku između samoće i usamljenosti - Usamljena srca....

Koliko sutra Venera u Vodoliji će se naći na Ljubavnoj raskrsnici
Kvadrat sa SMČ u Biku i JMČ u Škorpiji...još jedan test i iskušenje



Mesec je u Ribama i danas...
Od jutros pre svitanja Mesec je u sekstilu sa Uranom....iznenadne vesti i iznenadni događaji...buđenje...buđenje duše...
Susret sa Jupiterom u 19:24 sa Neptunom u 23:54....Okidač za konjukciju Jupitera i Neptuna...
Sanjari svih zemalja ujedinite se...
Sanjaćemo otvorenih očiju....biće i onih pospanih....snenih...osetljivih...
Ako osetite da vam nešto ili neko crpi energiju - promenite društvo...

Kada se sretnu Mesec i Jupiter to je uvek lepa energija, optimizam, radost, sreća....Energija dobrih namera, energja u kojoj je sreća "zarazna"... Topla osećanja i sreća se šire svuda oko nas... Energija popularnosti, druženja, duhovnosti....Duša (Mesec) velika ko svemir (Jupiter)....
Kada se sretnu Mesec i Neptun....možete osetiti dve strane njihovog susreta. Sa ovom energijom možete biti vizionar ali lako se možete i pogubiti...u magli Neptuna. Pozitivan efekat koji nudi ova energija je povezivanje sa vašim osećanjima...konjukcija je u Ribama a to vam je kao neki kanal ka kosmosu...jaka intuicija....Moguća su i neka mistična iskustva, jasni snovi, proročki snovi... moguće su razne poruke iz mističnog sveta. Rekla bih da je ova energija spas za sanjare, maštare, one koji u čuda još veruju, u magiju, čaroliju...Obratite pažnju na snove...ako možete zapišite ih...."Snovi su današnji odgovor na sutrašnja pitanja."

Na današnji dan 1856 - U Parizu je mirovnim ugovorom okončan Krimski rat vođen od 1853. između Rusije i Otomanskog carstva....
1856 godinu sam više puta spomenula u priči o konjukciji Jupitera i Neptuna možda je vreme da ponovo pročitate jer nam je egzaktna konjukcija sve bliža - Malo putovanje u prošlost...





Zvezde u aprilu u pripremi




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com
 


Нема коментара:

Постави коментар