уторак, 28. септембар 2021.

Još jedan utorak...Mars se snalazi kako zna i ume...ko želi može da vidi ružu u njegovim rukama...Šest planeta su retrogradne...Mesec je u praznom hodu...A Vi kako ste...

Jesen na terasi

Moto dana:
Najkraće pitanje "Kako si" zahteva najduži odgovor!

Zvezdani(n) zapis 3305

Utorak. Dan Marsa.
Mars je u Vagi na 8°36’

Mars je u trigonu sa SMČ u Blizancima od 22.septembra i u trigonu sa RSaturnom u Vodoliji od 25.septembra...ovo su odlazeći separacioni aspekti ali aktuelni još uvek...Ovo su energije koje su dobar izbor za uspostavljanje mira i ravnoteže...diplomatije i kompromisa...u odnosima, vezama, ljubavnim, partnerskim (Vaga) ali i društvenim odnosima, grupama...(Vodolija). Dobra je i za bliske kontakte (Blizanci)...
Venera vladar Vage je koliko sutra u trigonu sa RNeptunom u Ribama i tu je da zajedno sa Neptunom obogati naš život maštom i kreativnošću...tu je da oboji sivilo jeseni...

Pored Marsa na "bezbednoj" udaljenosti je Sunce na 5°21’ ...oni jesu u konjukciji ali egzaktan susret će se dogoditi 08.oktobra na 15°05’ Vage! Poslednji put su se sreli 02.septembra 2019. godine - Nalet adrenalina......taj susret je mene zatekao na Peloponezu...pre puta tekst je bio spreman! A nalet adrenalina osetila sam na jednom prelepom izletu...

Snažna energija je pred nama...ALI...preko puta u Ovnu je RKiron sada na 10°53’...
Juče sam pisala o opozicijama Marsa i Sunca u Vagi sa RKironom u Ovnu pa pročitajte i saznaćete Zašto to muškarci ne rade...

U drugoj nedelji oktobra imaćemo u vreme Mladog Meseca u Vagi stelijum planeta u Vagi - i dalje će naši odnosi, veze, partnerstva ali i sve ono što Vaga predstavlja biti u prvom planu! 
O svemu ovome više uskoro - "radovi su u toku" :).

Merkur je od juče retrogradan - udarna astro vest!
Znamo da je tu, ne treba ga ignorisati...ali ne treba praviti ni euforiju...
Šta treba? Trebamo biti obavešteni i oprezni...posebno sada u petak prvog dana oktobra kada će RMerkur u VAGI biti po drugi put u kvadratu sa RPlutonom...i kada će istog dana Venera u Škorpiji bit u kvadratu sa RJupiterom u Vodoliji a Mars u VAGI biti u opoziciji sa RKironom u Ovnu, a Mesec u Lavu u opoziciji sa RSaturnom u Vodoliji...."ko preživi, pričaće"...

Od juče RMerkur je šesta retrogradna planeta na jesenjem nebu (plus asteroid Kiron)...
Poručuju nam oni zajedno da je dobro ponekad da se malo (ili više) vratimo unazad...da vidimo šta smo propustili, šta treba menjati, završiti, dovršiti...itd!
Jedino su Mars i Venera direktni...


Neke ptice dolaze sa juga
Air Montenegro


Kraj septembra je tu iza ćoška...
Obeležiće ga trigon Venere i Neptuna i trigon Sunca i Saturna!!!
"Napunite" se pozitivnom energijom jer dolazi oktobar sve sa nekim kvadratima i opozicijama na samom početku!!!



Mesec je u Blizancima
06:18 Mesec trigon Merkur
Od 06:18 do 15:34 CET Mesec je u praznom hodu
U 15:34 prelazi u Raka

Ovo je "moj" Mesec...i upravo je Tran Mesec preko mog Nat Meseca...i meni nije bilo teško da ustanem ranije, da napišem tekst zbog onih koji vole da čitaju nove tekstove svaki dan...Nije mi bilo teško jer je Tran Mesec pokreno moj sekstil Meseca i Urana (jedan od krivaca moje ljubavi prema astrologiji)...Nije mi teško ni zbog činjenice da sam se probudila baš u vrme trigona Meseca i RMerkura u Vagi 06:18...

Prva kafa (i cigareta), prve vesti...ranije je to bila jedna TV i jutarnji program...od skoro ne gledam jutarnji program...Smeta mi kada svi pričaju u glas...od skoro jutro počinjem sa muzikom...A vesti "prelistam" sama sa "Naslovi-net"...
Vest je da je stigla jesen ali stvarno...od jutros mi je pogled kroz prozor siv...a prozori prljavi od sinoćnog pljuska...Sunce "menja" moja nova lampa...obasjava mi radni prostor :).
Vesti! Juče je bio svetski dan turizma a ja već dve godine nigde nisam putovala...
Ostale vesti: Deveti dan protesta, Najmanje 39 rudara zarobljeno je pod zemljom više od 24 sata na severu kanadske provincije Ontarija, Novi snažan zemljotres na Kritu, U bolnicama oko 6.000 pacijenata, na respiratorima 225, Severna Koreja treći put ovog meseca ispalila raketu, Oštećen avion Vlade Crne Gore, "Žao mi je što sam još živ": Uhapšen otac koji je ubio svoje troje dece progovorio o svojim motivima za jeziv zločin, Nova američka ofanziva na Balkan, Evropa: Dve trećine Britanaca primilo obe doze vakcine....itd. itd.
Jedini tekst koji sam pročitala ceo je Agencija Ujedinjenih nacija za turizam uvrstila Lepenski vir u 40 svetskih lokaliteta. Obožavam Đerdapsku klisuru, Đerdap nacionalni prak...bila sam više puta u Lepenskom viru i jedva čekam da ga obiđem ponovo...

Dok završavam ovaj tekst Mesec je u praznom hodu ja obično ovde napišem odmorite dušu...ja ću se "odmarati" još nekih sat vremena a onda kreće posao do kasno večeras...

Mesec se vraća kući u 15:34 CET 
Prvi aspekt Meseca je kvadrat sa Suncem (sreda 03:57) - Prva Mesečeva Četvrt...
Ako ne budete mogli da spavate ili ako se sutra probudite nervozni da imate koga da krivite...Ali setite se trigona Venere i RNeptuna i "odlutajte" negde na nekom čarobnom ćilimu...



Zvezde u oktobru u pripremi



I da se našalim (mada u svako šali ima i zrno istine) 
nisam ja izabrala pesmu već retrogradni Merkur na mom ascedentu


Нема коментара:

Постави коментар