среда, 17. март 2021.

Merkur u Ribama poručuje...doslikajte platno svog života!

Symi septembar 2018.

Moto dana:
Naslikaj platno života svog

Zvezdani(n) zapis 3188
Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Ribama na 1°59’


Kažu da je Merkur u Ribama u padu...
Kažu i da tu u dubokim vodama Riba naš nebeski glasnk nije mnogo racionalan...
On je poput morskog sunđera sve upija i dobro i loše
Ne razlikuje mnogo javu od mašte, zapravo ne vidi dobro granicu...
Ali nema maštovitijeg Merkura od ovog, duhovniheg, mističnijeg...
Sa njim platno našeg života postaje živopisnije...
Na platnu su naše misli, ideje, naši snovi...

Magija Riba na delu
Trenutno ima pomoć...jer je u društvu Palasa, Neptuna, Venere i Sunca.
Ovako zajedno oni nam nude beskrajni svet mašte i kreativnosti!
Bikovi, Jarčevi zemljani znakovi vole ovu energiju vode, uživaju i sarađuju sa planetama u Ribama (sekstil). Rakovi i Škorpije iz iste grupe vode uživaju još više (trigon)...
ALI...uživaju i svi oni koji imaju neke planete u ovim znacima!



(Moj Neptun u Škorpiji uživa za sve pare :), uživaju i RKiron i RJupiter u Ribama... uživaju, maštaju, sanjaju, unose boju u moj život, potrebu za putovanjem, širokim prostranstvima...beskrajno su osetljivi saosećajni...i pomalo ili više vraćaju u prošlost u neke lepe uspomene...Moje platno je trenutno obojeno najviše plavom bojom i ja mislim plavo...tu je i bela, žuta, oker, malo crvene da "razbije maler"...i na kraju uvek vidim more, nebo, sunce, morske zvezde...)

Platno života....
Ono je uvek čisto i čeka da ga mi naslikamo, ono će uvek biti onakvo kako ga vi naslikate...
Doslikajte svoje platno....
Dodajte svoje boje...boje ljubavi, strasti, mira, snova, budućnosti...
Neka vam pomogne Merkur u Ribama kao što je pomogao meni...



Rodos, Patmos, Skopelos, Zakintos...

Moje srećno mesto nije tamo negde daleko...ono je u mojoj glavi....zažmurim i vidim ga...
To mesto je moj predah, moj odmor....moje utočište....pomaže kad meditiram, dišem duboko...
To je mesto koje mi pomaže da razmišljam, gde se osećam sigurno i bezbedno...udobno....
To je mesto u koje pobegnem od stvarnosti, od priče o zaključavanju, opasnosti od zaraze, nošenja maske, držanja distance...To je mesto gde sretnem svoje ljude...drage osobe....
Kad god sam tužna, umorna, kad me život zaskoči ja sam tamo...zažmurim i tamo sam...

Koje je vaše utočište i bezbedo mesto...vaše sklonište?
Kada zažmurite i duboko uronite u sebe...šta vidite?
Gde vam se u natalnoj karti nalaze Ribe...




Dnevni aspekti
Mesec je u Biku

Još od pre svitanja je u konjukciji sa Uranom...
Mnoge od vas je probudio ovaj nebeski alarm....i bez vašeg alarma...
Ovu konjukciju Mile Dupor je nazavao PREPAD!
Mnogi su se probudili nervozni, uzbuđeni...sa potrebom da budu slobodni ili makar slobodniji...ovo je i potreba da se uradi nešto drugačije....ono kada vam je dosadila neka rutina...
Mnogi su od jutros dobili neku iznenadnu vest, informaciju....nešto u vezi novca, nekih vrednosti, možda su do vas stigle neke porodične i prijateljske iznenadne stvari....
Bikom vlada Venera a ona je u Ribama...još uvek opijena Neptunovim talasima...spremna za sutrašnji sekstil sa Plutonom, spremna za više strasti, suštinske promene...

Koga ova energija nije probudila dočekala ga je energija kvadrata Meseca i Saturna u Vodoliji i onaj čuveni D-mol....
"Znam taj put, to je precica za bol"...
Energija koja donosi neku nemoć, zastoj....negde tugu, negde melanholiju. Ustati ili ostati u krevetu? Ono....kada pritisne neka tuga, melanholija (negde i depresija), kada osetimo neko ograničenje, hladnoću. Duša (Mesec) i "kamen" (Saturn)....pritiska kamen samo tako. Još ako ima "pogodno tlo" - ostali vaši aspekti i natalni i tranzitni. Izađu neki strahovi, tuge neke, usamljenost postaje jača ili se tek javi. Dođu neka sećanja na neke prošle događaje, promašaje, rastanke, gubitke. Pa sve pritisne još jače i teže. Ovde trpe osećanja, duša... (Mesec), neki naši odnosi, pre svega porodični ali i drugi. Žene su posebno osetljive, tužne, neutešne...Kod kvadrata javlja se i bes, nervoza....i uvek je neko drugi kriv, za naše stanje. To je uglavnom pogrešan stav. Mnogo lakše ćete ovu energiju savladati ako ne tražite krivca. Ako besa nema ima hladnoće...lošeg i teškog raspoloženja.
Možda je rešenje da zažmurite i pronađete svoje srećno mesto...i tamo doslikate platno vašeg života!



★Da nešto naučimo:
Nije isto kada je dnevni aspekt kao danas kvadrat Tran Meseca i Tran Saturna i kada VI imate kvadrat Tran Meseca sa vašim Nat Saturnom (Nat Saturn u Vodoliji i Lavu). Ovaj drugi tranzit je mnogo jači. Dnevni aspekt možete osetiti u tragovima ovaj drugi može baš da pritisne. 
Ali najjači uticaj je ipak ako imate kvadrat Tran Saturna sa Nat Mesecom (sada taj tranzit imaju oni sa Nat Mesecom u Biku i Škorpiji)...Oni koji su rođeni sa kvadratom Meseca i Saturna imaju ovaj aspekt doživotno i sa njim se nose kako najbolje umeju i znaju!





Нема коментара:

Постави коментар