среда, 11. јун 2014.

Priča o (retrogradnom) Neptunu....."Zlatni konci".....

Dva dana pred Pun Mesec u Strelcu.... sa retrogradnim Merkurom u Raku i moje misli su retro....:-))....

Malo uspomene, malo prošlost.....
Tran retrogradni Merkur se vrti oko mog Nat Meseca (kada bude u Blizancima biće i egzaktna konjukcija, ali samo što nije)...i prošlost i sećanja su tu....Stari dnevnici, pisma, albumi sa fotografijama....ali oni koji se mogu prelistati (ne u CD obliku :-).....i misli šta je bilo i šta je moglo da bude...:-))).
A tu je i Tran Neptun od pre neki dan i on retrogradan...još prošlosti....
Jedna vršnjakinja mog sina (ćerka može da mi bude) juče napiše u moj inbox na FB...piši o ljubavi previše je politike.....Istina...previše je politike :-)))


Tran Neptun kroz 5.kuću....
(lična priča: "Ono sve što znaš o meni"....)
A meni omiljen Neptun odavno šeta napred nazad kroz moju 5.kuću - emocije, LJUBAV, uživanje, zabava, hobi, odmor...DECA... Od kako je postao stanovnik ove kuće svašta nešto se dešava i dešavalo se :-)))....a tu je od 2011. Tada je bio jako lepo aspektovan i beše to jedna lepa godina...Međutim kako je išao napred pa onda nazad sa druge strane mu se nacrtao Uran i začinio i njemu ali i meni čorbu.....Videla jesam ali mislila sam ma Neptun je to ne mora da bude strašno....ali bilo je.....ne ponovilo se :-))). Te 2012. kraj i početak 2013. uradio je šta je uradio....tada je bio direktan....U Maju/Junu prošle godine bio je u opoziciji sa Plutonom..i tada je bilo najgore...mada su mu pomogle i ostale planete...posebno Saturn!!! I Jupiter sa svojim kvadratom sa Nat Venerom.....Lako za predviđanje...samo ko to želi da vidi...niko pa ni ja....ali pomogle su mi zvezde i još neko pa sam progledala..:-))).


Enrgija već viđenog....:-)))
U Avgustu prošle godine.....dogodio mi se Zakintos :-))).... i tada je Neptun bio retrogradan, Jupiter fanatastično aspektovan....Ali ono što je ovde bitno je retro Neptun.....doneo je neku prošlost....Zapravo više nešto kao već viđeno.... jer sve je bilo novo...ali i nešto začuđuuće isto....neko koga sam upoznala istog je zanimanja (Uranovskog) kao i jedna od mojih najvećih ljubavi (sa njim sam dobila sina ljubi ga majka :-).....Tada sam pomislila da neko od gore igra samnom skrivenu kameru :-)))... 
I evo ga (Neptun) sada ponovo retrogradan...i opet je Jun u pitanju....neke godišnjice tek da me podsete kako zvezde bolje znaju od nas samih.....Neke godišnjice su tužne, neke su vesele.....e pa ova ispade vesela....:-))). I rečenica da "svaki kraj zapravo znači novi početak" je više nego istinita :-))). I nije bitno ovde šta je bilo sa pričom na Zakntosu započetoj....bitno je da život uvek ide dalje čak i ako je neka planeta retrogradna :-)). Ipak za one koji bi da znaju (mnogi su mi pisali da napišem šta se dalje dešavalo :-)....priča se nastavila.... na neki način i dalje traje....a ovde je jedan natalni aspekt (nijedan tranzit ne može bez natalnih aspekata da se posmatra) umešao svoje prste...Venera opozicija Jupiter.... on prosto donosi emociju, veze ali ponekad i fizičko razdvajanje (opozicija)...ono upoznamo nekog a on nije odavde :-)), zapravo ne samo da nije odavde već je sa drugog kontinenta...(Nat Jupiter u Ribama :-)))....

 Kako izbeći zavaravanja.....
Slika Ane Petrović
Pitam se ja, predpostavljam i vi :-))), šta sada kada je Neptun ponovo retrogradan....i opet će ovog leta biti blizu stepena od prošle godine? Opet nešto već viđeno? Ko to zna?.....Mislite vi trebala bi ti...:-)). Naravno da naslućujem....nešto i želim. I tu dolazim do onoga što mi se u praksi često dešava... kada neko dođe da uradimo analizu horoskopa uglavnom dođe i sa svojim željama....ili sa željom da čuje ono što bi voleo da mu se desi ili dešava... e tu nekada (ne obavezno) dođe do problema :-))). Mada to zaista i nije problem.....u razgovoru sve se da objasniti.....Da se vratim na predviđanja....:-)). Događaće se nešto što će biti začinjeno nekom mojom prošlošću....to je zasigurno...Međutim ne donosi retrgradni Neptun samo događaje....donosi i neke psihološke uticaje...A on boraveći u 5.kući (od 2011.) prosto traži da moji stavovi o emociji, ljubavi budu preispitani i samim tim traži (od mene) i promenu u stavu prema ljubavi... Što je tražio to je i učinio (mada na momente vrlo teško po mene)....Menjala sam i još ga menjam :-))). Na Neptunovski način doduše... Na početku tek kada je ušao u ovu kuću imala sam više nego idealizovan stav prema ljubavi.....obmanjivala sam samu sebe samo tako....stavila na pijedestal nekog ko nije to zaslužio.....ali nisam kriva majke mi :-))), kriv je Neptun :-))). Nesvesno sam preuzela ulogu žrtve....Ako nisam htela ja ....uradio je Neptun....i na teži način naučila sam lekciju...za sva vremena (a boraviće on u ovoj kući sve dokle bude boravio u Ribama dakle dugo)..... Ne može se dva puta napraviti ista greška...drugi put bi bio izbor... Ali ne, ne nameravam da pravim iste greške...... Nema pijedestala već sve prema "zaslugama" :-))), nema ružičastih naočara (ma koliko volela tu boju), nema iskrivljene slike (il si Lav ili nisi Lav :-), nema iluzija, obmana....

Prava mera i bez velikih očekivanja....
Rešenje za Tran Neptuna kroz 5.kuću (svačiju) je PRAVA MERA!!! Preispitivanje veze (ko je u vezi), ko nije biće....samo BEZ PREVELIKIH OČEKIVANJA....euforije i sl. ....jer to uvodi u razočarenja....i bez bega iz stvarnosti sem ako to nije u kreativne svrhe....kanalisati to kroz umetnost, javno nastupanje, sport..... Ovo su saveti za one koji imaju Tran Neptuna u 5.kući. Ako već dajem savete drugima red je bio da i sama to primenim na sebi ...i jesam :-))).
Sem toga sadašni aspekti Tran Neptuna (retrogradnog) su takvi da još uvek učim....Trn Neptun opozicija Pluton 5/11 kuća.....učim po pitanjima davanja i primanja.....i znam (sada) da je to uzajamni proces (ne može se voleti za dvoje).....neću da pristanem da samo dajem....eto!!! Ostali aspekti su jako lepi...posebno trigon sa Nat Neptunom... probudio se mog Nat Neptuna....i on stvara....i sanja (relane snove)... prelazi on i preko Nat Jupitera u Ribama (zapravo tačna konjukcija će biti tek kada bude u direktnom hodu)....ipak budi se i Nat Jupiter.....I tako....biće zanimljivo u svkom slučaju.... :-)))



Zlatni konci, litnje zore
došli su u njene dvore
da bi moju jubav budili
svitlo nek joj ljubi lice
lipo ka u cesarice
kad je ja ne mogu jubiti


  Cesarica 


 

Нема коментара:

Постави коментар