среда, 9. октобар 2013.

Mesec i dalje u Strelcu..... "I Love You Baby"...

Mesec i danas ceo dan u optimističnom Strelcu... Od jutros lepo aspektovan (TRIGON) sa Uranom... moguća neka lepa iznenađenja... I opet rade aspekti... majstor za TV mi je javio da je pronašao deo i da će za dan dva moći da ga ugradi... lepo nije mi se kupovao novi :-). Šta VI možete očekivati ...neka iznenađenja, instiktivne reakcije, pojačana emotivna uzbuđenja... Kasnije danas još jedan lep aspekt SEKSTIL Meseca u Strelcu i Sunca u Vagi... duša i volja u ravnoteži, neki lepi događaji vrlo mogući, lepe emocije, ljubav, posete i pokloni.... O da, setite se da OSMEH I ZAGRLJAJ NE KOŠATAJU NIŠTA A ZNAČE PUNO!!!


Jedna priča o aspektima...i život :-)
Dok sam juče pisala o energiji Meseca u Strelcu napisah "izvedite psa u šetnju" :-). Da li sam ja prizvala tu energiju ili je ona pronašla mene, to zaista ne znam, tek ja sam nekoliko sati posle napisanog teksta bila u situaciji da i šetam i vozim jednog preslatkog labradora ljubimca jednog dela moje porodice... 
Šta bi bilo da sam napisala družite se sa konjima ili ako ste srećniji da vam je jahanje hobi, da li bi ta energija bila jača :-). Jer nekada davno to je i bio moj hobi. Mogla sam da napišem tako nešto jer energija Strelca je povezana sa konjima i svim sportovima vezanim za njih. Strelac/Jupiter simbol za konje. Izabrala sam pse, jer mi je to zvučalo realnije :-). Jupiter je simbol pasa, ali i Mars i Devica tek da znate. Energiju Strelca sam više vezala za šetnju... Kako god, tek bilo da je energija prizvala mene ili ja nju, ja sam juče "izvela psa u šetnju" :-))). Ili je on mene, ko će ga znati :-))).

Malo "tehničkih" detalja:
3. kuća koja opisuje bliže rođake je u mom horoskopu počinje u Strelcu, sin moje bratanice je otišao u inostranstvo (Strelac) na školovanje a Ares jedan prelep labrador ostao je bez svog drugara. Neko je trebao da ga odveze do Novog Sada gde će jedno vreme boraviti... igrom slučaja (ili ništa nije slučajno) Ares je dobio mene :-). Jedva je stao u mog malenog Sparka, ali nije se bunio (očigledno je da voli da se vozi). I šta se ovde desilo?
Mesec u Strelcu energija putovanja (do NS ima dobrih 80km), energija rodbine (3.kuća u Strelcu) ovo je ona "po babinoj liniji" :-) (Mesec), pas je Jupiter (vladar Strelca), Jupiter je u Raku (porodica)... i eto :-))). Mesec i Venera TADA lepo aspektovani... dan lep, sunčan, optimističan, kulturan pas koji se nije mrdnuo do kraja puta i ja htela nehtela imadoh jednu avanturu  - Mesec u Strelcu!... Jer zaista je bila avantura smestiti onolikog psa ispod prednjeg sedišta :-), sve sa mojom rođakom :-), na mestu suvozača.... Ares se nije bunio... nije ni moja rođaka ;-) mada su se njegove dlake lepile svuda po njoj... ali i po mom autu :-)). Imali smo on i ja i nekoliko lepih epizoda, vrlo interesantnih :-), najlepše od svega je bio doček lokalnih pasa na parkingu jednog restorana :-))). Snašli smo se... :-))).
Aresa smo ostavili u NS, ostao je sa drugarima veselo skačući po dvorištu, nadam se da će mu biti dobro tamo gde je sada jer je zaista umiljat i dobre naravi. 


***Polako idemo u susret egzaktnom kvadratu Venere i Neptuna... i u skladu sa tim... neka vam zapeva neko:
  "Can't take my eyes off you"....

  I Love You Baby 

 



Нема коментара:

Постави коментар