недеља, 6. октобар 2013.

Dan posle Mladog Meseca.... "Shh, listen"...

Subota - Mesec je bio Mlad....u Vagi, i nikako raspoložen da bude sam, jer takva je to energija... radije će biti u dvoje... tako je i bilo on i Sunce zajedno u lepom zagrljaju na 11* skoro 12* Vage. Uvek je lepše u društvu rećiće Vaga. Tako zagrljeni, čvrsto zagrljeni, željni mira, kakve takve ravnoteže, bili su izloženi RUranu koji se našao skoro pa egzaktno preko puta njih u Ovnu na 10* - opozicija. Sigurno je pokušao sve da taj zagrljaj uzdrma... da tu snažnu energiju zajedništva dovede u pitanje. Energiju NOVOG POČETKA i novog odnosa u VEZAMA, druženjima, saradnji... Sa druge strane našao se Pluton na 9* Jarca, koji je isto za promene ali na njegov način, koji nije tako miran kao energija Vage... I tako zajedno (ali na drugačiji način) Pluton i Uran kao da su imali protiv tog lepog zagrljaja Meseca i Sunca juče... Astrološki dogodio se T-Kvadrat, psihološki mnogi su juče poželeli da ostanu kod kuće i novi početak odlože za dan dva... 


Venera u Škorpiji kao vladar Vage 
Svakako nije bila raspoložena da pomogne...ona je imala (i još ima) svoja nedovršena posla sa Marsom u Lavu... :-))). Izdvojila se ona od Saturna i Merkura i kao da žuri prema Strelcu, bar da se nije srela (ne na ovaj način) sa Marsom... Ipak Merkur i Saturn su tu da mudruju, sve u sredini sa SMČ - budućnost, lepo aspektovani sa Plutonom, i ako je iko mogao malo da zaustavi tu silnu energiju Plutona to su onda oni... Merkur ima još jedno pojačanje u vidu trigona sa Neptunom u Ribama...bar mašte ne fali...

***Kako se sve ovo završilo....
To znate samo vi... tamo gde VAM je Vaga tu oko 11-12* tu su bili mogući događaji ili psihološki uticaj... u tom delu života se nešto ili ništa događalo... I svi VI koji imate neke planete u rasponu 10 - 14* Vage, ali i Ovna, Jarca, Raka na neki način ste bili u "igri". Mada nešto blaže i Vodolije, Lavovi, Blizanci i Strelčevi....



***I sada jedan primer: 
Meni se jučerašnji Mlad Mesec (Mesec i Sunce u konjukciji) našao taman tamo gde treba...odlično aspektovan sa Marsom u spomenutim Blizancima i Saturnom u Vodoliji.... i vidite nikada ništa, ama baš ništa NIJE NI SASVIM CRNO NI SASVIM BELO.... Ja sam juče dobila divne nijanse - mogućnosti. Ili da se nerviram (opozicija sa Uranom) ili da bude "udri brigu na veselje" (pomogli Mars i Saturn :-))). Telefon koji je bio na servisu (poprilično dugo) nisu mogli da poprave (to je bila prva vest :-), sa lepim aspektima stigla je i druga vest da imam pravo na zamenu.... ZAMENOM (uz minimalnu doplatu) sada imam ČAK I BOLJI telefon od predhodnog :-))). Doduše majstor za TV još traži deo (čitava tri dana:-)... mada što se mene tiče ne mora da žuri samo da me obraduje, ne kupuje mi se nov TV jer ga i ne gledam... U međuvremenu sasvim mogu i bez njega mislim na TV ali i na majstore :-))). Doneo je Mesec Mlad još nešto... Novi telefon i lepa poruka...On (Mlad Mesec) je juče boravio u mojoj 12. kući :-)), pst...to je tajna, i neka ostane tajna... ....Saturn više ne napada moje Sunce i Merkura (što je radio više od godinu dana) i lakše se diše :-))). Tranzitni Jupiter će kako stvari stoje dugo da se vrti oko moje Venere energijom trigona....i mogu se nadati mnogo lepšoj zimi od one prošle godine .... :-))).

***Opšte i POSEBNO :-)))
***Nadam se da ste shvatili da OPŠTE nekada jako utiče na posebno-lično, ali KAKO, i kakav je to uticaj to je vrlo lično i posebno. Sva pisanja na opštu temu, za opšte tranzite i položaje planeta imaju funkciju i dobru nameru da VAS  obaveste i pripreme na razne mogućnosti i predispozicije... sve ostalo je negde u VAMA, u VAŠIM natalnim horoskopima (životima)... a složićete se svi smo POSEBNI i svako od nas je drugačiji....Zato ja često spominjem NATALNI HOROSKOP jer on je taj u kome uvek imate odgovore na SVA ili skoro sva!  


***Juče je i bio dan za sećanja...
Neka naša, sa ovog dela brdovitog Blalkana. 5.Oktobar! Uran i Neptun su tada bili u Vodoliji, Pluton u Strelcu, Saturn i Jupiter u Blizancima... Ja sam bila mlađa :-)), tih dana se jako dobro sećam i te energije. I kada nije Saturn, onda je Neptun... on je tada "napao" moje Sunce i Merkura i ja se kao da je bilo juče sećam svog idealizma i snova da će biti bolje... I danas toliko godina kasnije, idalizam me nije napustio, mada se često setim i jedne pesme Riblje Čorbe....nažalost!
Juče je u Beogradu bio koncert za pamćenje....


Secret World

 Shh, listen...

 




Нема коментара:

Постави коментар