петак, 28. септембар 2018.

Od čega si ti sazdan? - Od ljubavi. (Mars u Vodoliji trigon Sunce u Vagi).....




Zvezdani(n) zapis 2343
"Svemir, konačna granica"


Petak je....Venerin dan....
Venera je u Škorpiji na 9°
Još uvek u kvadratu sa Marsom u Vodoliji, uskoro u egzaktnom trigonu sa RxNeptunom u Ribama!!!
Još od 03.septembra Venera je u retrogradnoj senci....i bar prema onome što čujem od vas već je krenula da zbunjuje, vraća u prošlost....:))
Gledam Veneru u mom horoskopu u tranzitu je kroz moju 1.kuću još od 28.avgusta i tu će boraviti sve do 26.decembra (zbog retrogradnog hoda)....Kada neka planeta duže boravi u nekoj kući (ovde četiri meseca) onda je i uticaj te planete jači i očigledniji :)). 
Trenutno se Tran Venera super slaže sa mojim planetama u Devici (Pluton), Ribama (Jupiter)...ali ne slaže se planetama u Vodoliji (Saturn, JMČ)....U egzaktnoj konjukciji je sa Neptunom :))). Nameće mi ružičaste naočari ali ja se ne bunim....:)))). Očekujte više tekstova na temu ljubav....




Sada je na 12°, od 03:01 CETMesec je u opoziciji sa Venerom (koja je vladar ovog dana). Mnogi su se probudili sa nekom dozom neraspoloženja... Možda su se neki probudili sa nekom nervozom...sve zbog ★inkonjukcije (juče sam najavila) Meseca i Merkura....Znam da sam vam dosadila....ali balansirajte :))).
Srećom, pa je tu od jutros i ★sekstil Meseca sa RxNeptunom u Ribama...lepa energija, maštovita, intuitivna....energija koja bi mogla vaš život da oboji intezivnim bojama...Energija k'o stvorena za sanjare...i sve one koji budni sanjaju :))).
Kasnije popodne taman kada vikend zvanično kreće ★Mesec će biti u trigonu sa RxPlutonom u Jarcu...jaka intezivna energija, sa malo ili više strasti...I na kraju 30 minuta posle ponoći ★egzaktna opozicija Mesec i Jupitera u Škorpiji....ne preterujte....ovo je najkraći mogući savet....posebno za one koji imaju nameru da se dobro provedu....petak veče...♬♪♫🎝
Mesec u Biku nas energetski usmerava na naše vrednosti, na našu emotivnu i materijalnu sigurnost i bezbednost, usmerava nas i na uživanje (svim čulima :)....I tako neko će u banku, neko kod frizera, neko će da uređuje vrt....ali svi će uživati na neki način....
Ja moram kod frizera da ne šetam k'o strašilo, nisam farbala kosu od pre puta...udenula sam ga nekako u raspored....U jednoj od pauza do večeras moram i do banke, stigla neka poruka pa to moram da rešim....Mesec u Biku je lepo uklopljen u moj horoskop danas...Ja nisam od jutros neraspoložena, ali imala sam razgovor sa nekim ko je baš neraspoložen i pita šta da radi....:(((. Slučajno ili ne srešćemo se u salonu tako da ja eto radim i kada se farbam....:)).



Danas jeste Venerin dan i ona jeste u prvom planu....u smislu da je jako bitno kako je uklopljena trenutno i u tranzitima sa ostalim planetama ali i kako je uklopljena  u našim horoskopima (kakve aspekte pravi sa našim planetama). Ja sam navela svoj primer....
Venera je bitna i zbog toga što je vladar Bika a danas je Mesec u Biku....i tako energije idu "u krug"...

Ali....pogledajte na karti neba za današnji dan Marsa u Vodoliji...
I on je danas ali i ovih dana nosioc glavne uloge na zvezdanom nebu....
Bio je i još uvek je deo T-Kvadrata sa Mesecom i Venerom....nervoza na sve strane...napetost, nemir, pre svega na emotivnom planu....Emotivno stanje utiče na ostatak našeg života, to je svima jasno. Kod nekih taj uticaj je mnogo jak....Većina životnih situacija je i povezana sa našim trenutnim (ili dužim) emotivnim stanjem!!! Danas preko Venere i jače nego inače...ali eto i preko Marsa....

Mars je odavno više nego aktuelan u našim životima....još od 16.maja kada je prvi put ušao u Vodoliju. Bio je aktuelan i dok je tranzitirao kroz Jarca od 13.avgusta do 11.septembra kada je ponovo ušao u Vodoliju!!! ★Već nekoliko dana je ponovo u konjukciji sa RxJMČ i opoziciji sa RxSMČ. Njegov kvadrat sa RxUranom nas još uvek "trese"....i globalno i lično. Mnogo je nezgodan ovaj kvadrat....gledam vesti i neverovatno ali u jednoj nedelji dve nesreće sa neispravnim kočnicama!!! Jedna je završila tragedijom druga sa težim povredama!!! Vidim i da se od jutros zovu stručnjaci na tu temu da objasne situaciju....Kako objasniti da na parkiranom automobilu otkažu kočnice i dođe do nesreće...U ovakvim situacijama shvatimo u kojoj državi živimo....gde su automobili opasna pretnja po život....a standard takav kakav je....
Mesec u Biku je juče i danas bio "okidač"....nervozan četvrtak, nervozan petak...Napetost u vazduhu....i globalno i lično. Gde god da ste sada gde god da čitate ove redove sigurna sam da imate primere gde i sami možete da zaključite da je Mars u aspektima sa drugim planetama posebno sa Uranom zaista doneo mnogo nevolja....Pogledajte i lični uticaj.
Ja gledam upravo od kada je Tran Mars u Vodoliji u mojoj 4.kući. U nju je ušao 5.maja!!! U maju su mi se dogodile baš neprijatne stvari u vezi doma i porodice. Na stranu svi tehnički uređaju, bojler koji je "crko", TV koji je poludeo....internet koji je morao na remont....proživela sam baš stresne trenutke, koje bih rado zamenila za sve tehničke uređaje po kući! Iz ove kuće će izaći tek 15.novembra - čitavih šest meseci u jednoj kući - baš dugo!!!



Danas je Mars u Vodoliji vrlo istaknut!!! 
Prvo zbog kvadrata sa Mesecom juče i danas, drugo i zbog od ranije kvadrata sa Venerom, ali i sa gore spomenutim RxUranom!!! Tu je i konjukcija i opozicija sa mesečevim čvorovima!!! Da rade aspekti....rade. Samo pogledamo vesti i eto....Na ličnom nivou kako kod koga. Nekada i vrlo iznenađujuće i nepredvidljivo - zbog Vodolije i Urana!!! 
I opet bad news - good news... 
  • Mars u Vodoliji je danas u trigonu sa Suncem u Vagi (01:34)...
Posle teškog kvadrata Sunca sa Saturnom, jedna sasvim drugačija energija!!!
Trigon sa Marsom kaže: Napred, kreni....u akciju :)). Zna da bude i prilično hiperaktivan!!!
Svakako vraća poljuljano samopouzdanje, dodaje hrabrost, odlučnost, entuzijazam....vraća energiju, koju je možda umanjio kvadrat sa Saturnom!!!
U dva dana dva prilično različita aspekta....Kao da već Sunce nije dovoljno neodlučno (tranzit kroz Vagu). Iskušavaju nas energije najblaže rečeno! Proveravaju naš karakter i od čega smo sazdani....Ja želim da verujem da smo svi sazdani od ljubavi....Čvrsto verujem u to....ovo me je još više uverilo:
Svakome je njegova muka najteža....ali onda nekada shvatite da ima nekih muka koje su mnogo teže od vaših...I naravno da to nije uteha...već samo opomena....da više i jače verujemo u ljubav....ljubav prema sebi i ljubav prema drugima.....ljubav prema životu!!!
Odakle ljubav u ovom aspektu Mars trigon Sunce....Vrlo jednostavno....Vaga je povezana sa Venerom i eto ljubavi....Sunce je život....


Budite nečije Sunce danas.....i ne samo danas!!!

 You Are My Sunshine 



Нема коментара:

Постави коментар