петак, 16. септембар 2016.

"Sanjala sam".....Danas na zvezdanom nebu....

Zvezdice,

Noć je protekla u egzaktnoj konjukciji Meseca i Neptuna (21:45 CET 15.Septembar)...Negde je bila nesanica, negde duboki san...već prema karakteru (natalnom horoskopu)...Kada se probudite posle ovakve energije većini krevet izgleda kao opcija dana :-).  Meni su Mesec i Neptun noćas plesali zajedno sa mojim Nat Jupiterom....ja nisam imala nesanicu....imala sam san koji me je podsetio na pesmu Josipe Lisac....Sanjala sam....
Od jutros mi je krevet izgledao kao dušek na naduvavanje koji pluta po moru :-). I ostala sam malo duže u krevetu jer sam već imala pripremljen tekst o današnjem Punom Mesecu u Ribama i Pomračenju Meseca...Malo sam se "razvlačila" po krevetu ali dužnost zove i eto mene...pišem, posle ću i da radim...Venera je noćas prešla preko mog ASC i ušla u 1.kuću pre posla idem kod frizera :-), lepa da budem :-)

Šta nam nebo danas poručuje?
DANAS NA NEBU: 
Mesec je u Ribama
Mesec sekstil Pluton 05:34 CET
Mesec opozicija Merkur 09:45 CET
Mesec konjukcija Kiron 18:40 CET
Mesec kvadrat Mars 19:16 CET
Mesec opozicija Sunce (Pun Mesec) 21:05 CET
Mesec kvadrat Saturn 22:25 CET 

U kom raspoloženju ćemo dočekati Pun Mesec i Pomračenje?!
Mesec je od jutros u Ribama na 17* spreman za susret sa Suncem i za Pomračenje...http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2016/09/u-susret-punom-mesecu-u-ribama-i.html. Spremni smo i mi....zapravo moramo da budemo spremni....A Mesec danas pre tog susreta prilično aktivan i prilično "nabijen" energijama...Od jutros u sekstilu sa RxPlutonom u Jarcu....koji nagoveštava intezitet, naboj....Od jutros i opozicija sa RxMerkurom u Devici i šalje nam zbunjujuće informacije, možda i pogrešne....pripazite!!! Večeras taman kada će mnogima početi vikend Mesec će biti u zagrljaju (konjukcija) sa RxKironom u Ribama....i počinje!!! Negde će baš da zaboli...Neko će se naljutiti Mesec kvadrat Mars u Strelcu, neko posvađati... I onda dolazi Pun Mesec i Pomračenje...i sve ono što sam već pisala pa neću ponovo...Dan se završava i počinje noć sa Mesec kvadrat Saturn u Strelcu....neka tuga, melanholija...D-mol....Možda je najbolje prespavati....jutro je bolje od noći...
U Subotu nas ujutro dočekuje Mars u Strelcu u trigonu sa RxUranom u Ovnu....
U Nedelju će nas "zaskočiti" Venera u Vagi u opoziciji sa RxUranom u Ovnu...
Uran u Ovnu kao "zvezda" programa...za sada ovoliko ko ne može da čeka:

 

Нема коментара:

Постави коментар