понедељак, 19. септембар 2016.

"Poljubi me dok sam još tu"....Venera sekstil Mars...opozicija Uran

Zvezdice,


Ja sam juče odmarala, nisam se javljala na pozive, nisam odgovarala na poruke....tek jutros sam napisala nedeljni izveštaj...Prijao mi je dan na vodi...Krenula sam na doručak na kraju sam ručala pored vode...Na pola puta sam shvatila da sam zaboravila cigare (RxMerkur), svratim u Ušće da ih kupim....a ono tamo jesenja ponuda....pogledaj ono, pa ovo....bila sam karakter i ništa sem cigara nisam kupila a iskušenje je bilo veliko Venera opozicija Uran :-)
Postavila sam tekst: 

Za one koji očekuju i dnevni izveštaj da ih ne razočaram

 
Šta nam nebo danas poručuje?
DANAS NA NEBU:
Mesec je u Biku od 06:58 CET
Mesec sekstil Neptun 23:25 CET

Venera sekstil Mars 13:52 CET


Jedini Mesečev aspekt danas je kasno večeras sekstil sa RxNeptunom u Ribama...Ja mu se uvek obradujem...Kako "pada" u sitne sate ova energija je više za snove...ali i za sve one noćobdije, umetničke, kreativne duše...Za mir, meditaciju, opuštanje, muziku....Sanjajte lepo noćas Zvezdice...
 
 
 
Danas jedan egzaktni aspekt...
 
 
Intezivni muško-ženski odnosi...
19.Septembar 13:52: Venera sekstil Mars
Venera u Vagi, Mars u Strelcu na 24* 
Muško-ženski odnosi dobiće na intezitetu, biće prisutna strast i  magnetizam....Eto šanse da se srast u nekim vezama obnovi, da se emocije "podgreju"....Oni drugi, što su iz raznoraznih razloga sami eto prilike da uđu u vezu, i samo jedno upozorenje, ne mislite  koliko će nešto da traje.....neka samo počne...Važnije od svega je da ovaj aspekt donosi mogućnost za lepe emotivne trenutke... malo ili puno flertovanja, "čačkanja", zadirkivanja, lete leptirići u stomaku :-))). Svakako je lepa ova energija, energija saradnje - sekstil. Vaga - vazduh i Strelac - vatra, lepo se slažu. Mada treba imati na umu kako vatra reaguje na vazduh :))).
Za one koji imaju povoljan aspekt između Venere i Marsa kažu da su rođeni ljubavnici... nije ni loše imati ovaj aspekt u tranzitu :)). Ako pojednostavimo i kažemo da je Venera ljubav, a Mars sex, u energiji sekstila možete voleti onog sa kim imate sex i imati sex sa onim koga volite :)). 


Poznati sa Venera sekstil Mars: Russell Crowe, Whitney Houston, Orlando Bloom, Jared Leto, Prince Harry of Wales, Matt Damon, Colin Farrell, Harrison Ford, Roger Federer, Andy Murray, Maria Callas, Ricky Martin, Silvio Berlusconi, Rita Hayworth, Eric Clapton, Christophe Lambert...
 
Poljubi me dok sam još tu
Juče Venera u Vagi opozicija RxUran u Ovnu, danas Venera u Vagi sekstil Mars u Strelcu!!!
Energije kao da se igraju sa nama i našim živcima :-)). Šta god se dešava sa vašim ljubavnim životom (Venera) i finansijskim (Venera) na kraju dana vas čeka energija sekstila Meseca u Biku i RxNeptuna u Ribama.....sanjajte Zvezdice, i uživajte u ovoj nedelji pred vama...
 
Do kraja meseca imamo još lepih vesti....evo samo da vam nagovestim...
26.Septembar 08:59: Sunce konjukcija Jupiter
26.Septembar 10:01: Pluton kreće direktno
27.Septembar 10:06: Mars ulazi u Jarca
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар