четвртак, 18. април 2013.

Nešto lično...ili kada neki aspekti "rade" svoje....

***Dragi moji, dok ovo pišem Mesec lola je još uvek u Raku...zaštita i SAMOZAŠTITA!!!
I KONJUKCIJA Sunca i Marsa u OVNU još uvek jaka...DIREKTAN i iskren pristup....i želja i molba za FAIR PLAY!!!


***U mom karakteru nije zapisana ljutnja, bes ili šta slično... Moj Mars u Blizancima na prvi pogled i "prvu loptu" jeste nemiran i nervozan... on je "kriv" što ponekad "pričam" rukama... bzo pričam, brzo reagujem... Zbog njega često radim dva posla odjednom...kuvam ručak, pišem tekstove za Blog, odgovaram na poštu... telefoniram i perem sudove... Meni sa njim nikada nije dosadno :-).
REČI su moja STRAST!!! Ali on me je naučio i da budem PRILAGODLJIVA...i da volim promene... i da budm vrlo radoznala... Zbog njega imam i mladalački duh koji nema veze sa mojim godinama...
***On ima neke KVADRATE... i zbog njih reagujem ponekad burno i rekoh već na prvu loptu...ALI on ima TRIGON sa Saturnom i ja se uvek vrlo brzo smirim i regenerišem... ja ovaj trigon zovem mojom pticom feniks...
Ljutnja me nikada ne drži dugo...
***Tu je i natalni Jupiter u Ribama u TRIGONU sa Neptunom... koji donosi nesebičnost i spremnost da pomognem... ponekad čak i da ne znam da kažem ne i ne mogu...doneo je i veliko razumevanje... sposobnost praštanja....

***Šta "pisac ovde hoće da kaže" :-))), nekoliko dana dobijam od nekih od vas poruke da su moji tekstovi negde na nekim FB stranama i to baš u smislu COPY-PASTE, sve sa pratećim slikama... ali bez potpisa i bez navođenja autora.. Tek sinoć sam stigla i da se sama uverim.... I da aspekti "rade" (SUNCE KONJUKCIJA MARS) bez obzira što sam astrolog i što imam i profesionalnog i životnog iskustva... ja sam odreagovala kako sam odreagovala.. čak i sam i sebe iznenadila...
***Ova konjukcija Sunca i Marsa je u mom polju javnosti... i ja sam i javno reagovala... Meni ne smeta da neko koristi moje tekstove...naprotiv. Znanje je da se širi, prenosi, deli... Ovde se radi o velikom trudu i radu... i LIČNOM PEČATU!!! Svi smo mi astrolzi učili iz istih ili sličnih knjiga... Ja ne krijem da sam pod uticajem velikih astrologa kao što su bili i ostali Mile DUPOR, Goran MILEKIĆ....ima i drugih naravno... Neke podatke, neke činjenice svi koristimo, ali ja bar mislim svako na svoj način i sa prepoznatljivim STILOM pisanja... U mojim tekstovima ima puno MENE... Tri tačkica, smajlića, zvezdica, uzvičnika.....Oni koji su prepoznali moj stil pisanja su mi i skrenuli pažnju na sve ovo... Zato sam reagovala... Dobila sam obećanje da će se moji tekstovi ukloniti sa te FB strane... neki i jesu neki još uvek stoje u delovima... ali opet prepoznatljivi... po stilu, smajlovima, tačkicama, nekim mojim frazama, velikim slovima, zvezdicama... i sl. Na Blogu istog autora prepoznajem svoj koncept, opet neke rečenice, slike i sličice koje koristim (mada što se njih tiče i sama ih "uzimam" sa interneta...)... Moji prijatelji sa FB i verni čitaoci i članovi Bloga su već primetili da sam međ prvima uvela mesečni pregled ZVEZDA NA NEBU... sada ga vidim i tu na tom Blogu... Ok, ni to mi ne smeta...naprotiv. Ali opet vidim da je "skinuto" dosta toga... da su tekstovi postavljeni posle mojih tekstova, i to mi smeta... iskreno. Jer uraditi takav mesečni pregled zahteva puno vremena i truda...pregledanja efermida (položaj planeta za određeni vremenski period), aspekata, tranzita....Kada kasnim ja kasni i ona.... :-))).

***Ali već sam rekla kako se brzo uzbudim i uznemirim tako se i brzo smirim... Ja ću nastaviti ovako kako sam počela i kako inače radim... nadam se na zadovoljstvo svih nas. Nemam nameru da izigravam policajca ili slično... Vi koji me pratite i čitate ste mi najbitniji i najvažniji... Vi već dobro poznajete moj stil pisanja, a i oni koji su me upoznali lično i moj stil interpretacije i tumačenja horoskopa... i oni su se i uverili da se ne razlikuje od pisanog....

***Hvala vama koji ste me upozorili... hvala onima koji su noćas bili samnom i napunili mi inbox rečima podrške.... idemo dalje... :-)))

***Da skuvam još jednu kaficu...pa tekst, a onda i da se radi....:-)))

MVP Celu noc i celi dan 

 


Нема коментара:

Постави коментар