четвртак, 18. април 2013.

Prva Četvrt... Mesec ide prema Lavu...a neki aspekti rade svoje..

Danas na ZVEZDANOM NEBU:

Danas je PRVA ČETVRT...tačnije biće u 2:30pm CET. Mesec u Raku na 28* i Sunce u Ovnu na 28*....praviće EGZAKTAN KVADRAT ili Prva Četvrt!!!

***Mala kriza...i prve prepreke od MLADOG MESECA U OVNU 10.Aprila!!! Nešto više će uticati na Ovnove, Rakove, Vage, Jarčeve, ali i na Bikove, Škorpije (eto i na nas) LAVOVE :-))) i Vodolije!!!
Sve po principu "pustio bih ja njega ali neće on mene" i mene je "dokačio" ovaj tranzit :-))). Dokaz da smo i mi astrolozi ljudi :-)...
***Ovaj KVADRAT posmatrajte kao AKCIJU...a ne kao prepreku...mada da se ne lažemo prepreka će biti...Ono što ste započeli u vreme Mladog Meseca u Ovnu sada bi moglo da na kratko zastane i zapne :-). Glavu gore i pokušajte da SMIRENO gledate na sve te prepreke...naravno ako ih ima i ako ih osetite. Najmanje što možete da osetite je promena raspoloženja i NESKLAD između onog što DUŠA (Mesec) i VOLJA (Sunce) hoće. Ovde su u "sukobu" VODA (energija Raka) i VATRA (energija Ovna)...Vatra se neda, ali voda bi da gasi...:-))).

***Da tu nije kraj...već možda početak ....govori još jedan KVADRAT Meseca u Raku (pre njegovog prelaska u Lava) sa Marsom koji je već u EGZAKTNOJ KONJUKCIJI SA SUNCEM!!! Divno :-). Svadljivost, napetost, uznemirenost.... Eto šta vam pričam od jutros... htela ne htela i ja sam uznemirena....Život je to....!!!

***Srećom pa VENERA U BIKU je sve bliža EGZAKTNOM SEKSTILU sa Neptunom iz Riba...I ja pokušavam od jutros da ZARONIM U NEKE STVARI KOJE ME ČINE SREĆNOM... Vaša podrška me eto od noćas i od jutros čini srećnom....:-)). Naćiću još nešto....dug je dan :-))).
***Ako i vi od jutros osećate neke vibracije krize i nervoze...pokušajte da uronite u ono što vas čini srećnima... Mali beg od stvarnosti NE MOŽE DA ŠKODI....naprotiv:-))).
Magični i čarobni trenutci su tu negde samo je potrebno osvrnuti se... Blagost je deo ove energije...romantika, kreativnost takođe...

Šta je život možete da vidite i ovako...
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/04/mesec-u-rakusunce-i-mars-u-konjukciji-u.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/04/sunce-konjukcija-mars-u-ovnu.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/04/venera-u-biku-sekstil-neptun-u.html
Energija zvezda je učinila svoje...

***Ali mi idemo dalje...
Idemo ka OPOZICIJI Venere i RSaturna... neki hladni talasi Škorpije će negde zapljusnuti...ali nećemo se dati mi...zar ne? Uvek ćemo pronaći makar i zrno dobrih vibracija i aspekata i prebrodićemo sve...:-).
Jer ... "Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju"



Close Your Eyes- Westlife Lyrics 

 

Нема коментара:

Постави коментар