петак, 13. април 2012.

Mars kreće direktno!!!

Konačno!!!
14.Aprila u  5:53am Mars kreće NAPRED!!! Da li se sećate od kada je Mars Retrogradan? Od 24.Januara. Baš to menjanje pravca kretanja donosi sa sobom i jednu pomalo tešku energiju!!! Međutim polako ali što se kaže i sigurno, mi ćemo povratiti našu energiju, entuzijazam, sve što je na neki način stagniralo ili išlo u pogrešnom pravcu sada bi trebalo da krene napred...a mi bi trebali da osetimo više samopuzdanja, energije ali i agresivnosti... Zdravlje bi trebalo da bude bolje, poslovi bi trebali da krenu...ipak, polako ne može sve preko noći, malo strpljenja i sve će doći na svoje mesto :-))
Mene lično je RMars prilično namučio..., razbolela mi se majka, bila sam i ja bolesna (kažu pad imuniteta), imala sam i neke nepredvidjene troškove jer on vlada mojom kućom novca, tranzitira 11. kućom (iznenadni događaji) i zaista mi je doneo razno-razna iznenađenja poneka čak vrlo neprijatna...Ali sada će valjda da me malo ostavi na miru :-)) 
Kako ste vi prošli? Nadam se da ste svi zdravi, da niko nije ostao bez posla, i da ste retrogradni period koliko toliko prošli bez većih posledica. 


Kada je Mars u Devici (zdravlja, posao...) krenuo u retrogradni hod pisala sam o zdravstvu i problemima koje ono ima..o štrajkovima zbog penzijskog i zdravstvenog osiguranja radnika, "Zastava", RTB "Bor" su i dalje aktuelni, samo sada i lekari najavljuju štrajkove!? Novinski članci su bili a izvesno je da će i dalje biti puni naslova poput onog "Horor u dečijim bolnicama", "Kod privatnika se leči polovina Beograđana", "Sindikati u zdravstvu najavili protest za 17.April", "Zdravstvo na najnižim granama", "Ko još treba da umre?", "Umro zbog nemaštine u zdravstvu", "Marketning u farmaciji", "Zdravstvo pred kolapsom", a gradonačelnik "obećava" "Nova pijaca i bolje zdravstvo"..., .....ima još naslova, ali i ovo je dovoljno zar ne....
Pisala sam i o radnicimaradnici su bili, sta bili i sada su nezadovoljni, pa se Dunav blokira, štrajkuje se glađu, a gladnih sve više...i ovde su naslovi najblaže rečeno strašni ..."Meso nisu videli godinu dana", "Sto meseci bez plate", "Ćute iz straha da ne izgube posao", "Plate u obrazovanju niže za 20 osto", "Svaki peti poslodavac ne plaća poreze i doprinose"!!!!!! 
A politička kampanja krenula !!!! Političari se slikaju sa radnicima, seljacima, u fabrikama, na njivama, sa kravama, poneki su okruženi decom i mladim budućim akademcima, vise sa svih bilborda u gradu, TV bez njih ovih dana ne možete gledati..., boje su najrazličitije, žute, plave, crvene, ljubičaste...slogani od kojih vam se kosa diže na glavi....fasade uništene, bandere pune, a novinski naslovi takvi da ih ja bar u širokom luku izbegavam...Neću vas opterećivati ni ubistvima kojih je sve više, niti hapšenjima baš sada u ovo vreme, strašno je što su stradala nečija deca iz bilo kog razloga....što je upotreba noža (Mars) sve veća, što je nasilje sve prisutnije....a maloletnici deo te priče...

Lako je bilo sve to predvideti, teško je sve to gledati, učestvovati....živeti!!! Da li će nam biti bolje? Hoće, naravno ne odmah, kao što već rekoh moramo se naoružati strpljenjem, ko bolje od nas sa ovih prostora zna da čeka bolje dane... Lakše će nam biti već za koji dan kada Mars stvarno krene napred..., ipak sigurna sam da znate ostaje on još u znaku Device (zdravlje, posao) sve do 3.Jula ove godine...Još ćemo mi biti okupirani zdravljem, zdravstvom, radom, poslovima, štrajkovima, i dalje će oni koji imaju sreće da posla imaju bežati u posao, drugi će brinuti o zdravlju mnogi što moraju, drugi zbog njih preventive radi...ali generalno imaćemo više energije i više entuzijazma, motivacije i odlučnosti...
Još o Marsu u Devici imate ovde: 

Mnogo  lakše nego što bih inče sam napisala ovaj tekst, jer je danas Veliki petak, u glavi mi je rečenica "Oče, oprosti im jer ne znaju šta rade"..., i današnji odlazak u crkvu učinio je da se lakše nosim sa onim što eto život jeste....




Нема коментара:

Постави коментар